Światy 113 i 114 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze!

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej o światach 113 i 114 :).
Prosimy pamiętać o kulturze wypowiedzi, a także o przestrzeganiu pozostałych punktów Regulaminu Forum (zwłaszcza odnośnie osobistych rozmówek między graczami - prosimy o prowadzenie ich poprzez wiadomości prywatne).

Przypominamy, że do poszukiwania ekip służy wyznaczony dział Forum: klik!
 

DeletedUser194682

Guest
Brakuje jeszcze tylko paczek i były by najgorsze ustawienia możliwe.
Kościół , Pomoc tylko dla plemienia .Chociaż te monety coś ratują sytuacje ale nadal bardzo kiepskie ustawienia.
Kościół + pomoc tylko dla plemienia = powolne i mozolne przesuwanie frontu z powodu braku możliwości obstawienia nowej wioski a nawet jak wsparcie dojdzie na czas to wybiją cały deff na 50% obrony . Ostatnim światem bez farmy z fajnymi ustawieniami był S105
 

DeletedUser100776

Guest
Już czuję te wybijane wsparcia na wsiach nie objęte kościołem :)
 

Prokurator mamusiek

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.293
1. 200 milisekund między grubasami. Można klinować z odkurzacza:
9jel50.jpg
2. Kościoły - Znów podania, gdzie co drugi gracz jest tak pobożny, że w każdej wiosce kościół
3. Fake limit 1% - Widząc 100X wiesz, że będzie grubo

Świat bardzo podobny do 105. Zmniejszcie tylko % dominacji świata, bo znów będziemy dłużej zamykać niż na nim grać :D
 

DeletedUser189989

Guest
oj... tylko 80 graczy w plemieniu i brak mozliwosci obstawiania poza plemieniem? moze byc smiesznie... istnieje mozliwosc zmiany/dostosowania ustawien jesli bedzie duze tego poparcie?
 

DeletedUser150833

Guest
Zrobili by w końcu świat z prędkością np. 1.6 i nieograniczonym farmieniem bez żadnych flag giełd itp.
 

DeletedUser190957

Guest
Już nie mogłem się doczekać. Świetne ustawienia właśnie tego oczekiwałem!
 

DeletedUser190957

Guest
oj... tylko 80 graczy w plemieniu i brak mozliwosci obstawiania poza plemieniem? moze byc smiesznie... istnieje mozliwosc zmiany/dostosowania ustawien jesli bedzie duze tego poparcie?
ustawienia się nie zmienią, było by to chyba możliwe tylko w przypadku gdy powodowały by poważne problemy z serwerem
 

DeletedUser194788

Guest
Czy wy chcecie zniszczyć tą grę do końca ???
Kiedy ostatni świat BEZ FARMY Z PRĘDKOŚCIĄ większą niż 1 był bez FEJK limitu ?
Kościoły.. Jak można wypuścić 2 światy z prędkością 2 pod rząd z kościołem ?

Mam nadzieję że chociaż będzie zwiększona ilość barbarek żeby świat nie kończył się gdy top1 ma 6 milionów punktów, szczególnie iż na prędkości 2 ile byłoby barb to i tak wszystkie zostaną podbite..
 

DeletedUser190957

Guest
Czy wy chcecie zniszczyć tą grę do końca ???
Kiedy ostatni świat BEZ FARMY Z PRĘDKOŚCIĄ większą niż 1 był bez FEJK limitu ?
Kościoły.. Jak można wypuścić 2 światy z prędkością 2 pod rząd z kościołem ?

Mam nadzieję że chociaż będzie zwiększona ilość barbarek żeby świat nie kończył się gdy top1 ma 6 milionów punktów, szczególnie iż na prędkości 2 ile byłoby barb to i tak wszystkie zostaną podbite..
A co jest takiego złego w fake limicie? Rozumiem że kościół może nie pasować ale fakelimit wydaję mi się sensownym ustawieniem.
 

DeletedUser194788

Guest
A co jest takiego złego w fake limicie? Rozumiem że kościół może nie pasować ale fakelimit wydaję mi się sensownym ustawieniem.
Kościół jeszcze jest okej , bardziej taktyczny ale fejk limit ?
Po co to komu ?
Akcje są bardziej efektowne i pokazują zaangażowanie innych , kiedy trzeba fejkować każdego dnia przez co rozgrywka jest ciekawsza , nie obstawia się całej linii frontu po kilka zagród tylko gra wygląda bardziej taktycznie..Skoro są i kościoły fejk limit powinien wynosić 0% nie oszukujmy się..
 

DeletedUser190957

Guest
Kościół jeszcze jest okej , bardziej taktyczny ale fejk limit ?
Po co to komu ?
Akcje są bardziej efektowne i pokazują zaangażowanie innych , kiedy trzeba fejkować każdego dnia przez co rozgrywka jest ciekawsza , nie obstawia się całej linii frontu po kilka zagród tylko gra wygląda bardziej taktycznie..Skoro są i kościoły fejk limit powinien wynosić 0% nie oszukujmy się..
wydaje mi sie ze właśnie brak fake limitu jest mniej taktyczny, wtedy mozna sobie wysyłać fejki bez pomyślunku ile wlezie byle gdzie bo i tak straty żadne. A w momencie gdy liczba fejków jest ograniczona i mimo wszystko traci się na nich trochę wojska to trzeba je wysyłać bardziej taktycznie, wybrać cele warte zafejkowania zamiast wysyłać je na każdą wioskę przeciwnika.
 

DeletedUser194788

Guest
wydaje mi sie ze właśnie brak fake limitu jest mniej taktyczny, wtedy mozna sobie wysyłać fejki bez pomyślunku ile wlezie byle gdzie bo i tak straty żadne. A w momencie gdy liczba fejków jest ograniczona i mimo wszystko traci się na nich trochę wojska to trzeba je wysyłać bardziej taktycznie, wybrać cele warte zafejkowania zamiast wysyłać je na każdą wioskę przeciwnika.
Ojj chyba nie grałeś na fejk limicie 0%
 

Prokurator mamusiek

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.293
Ciekawi mnie zawsze limit członków w plemieniu. Światy są na tyle małe, że pierwsza wojna jaką się toczy to wojna o ćwiartkę. Na niemieckich serwerach limit członków plemienia wynosi 20 i na pewno gra jest o wiele trudniejsza i żeby się wybić trzeba wygrać kilka wojen.

Na św 113 limit członków plemienia wynosi 100. Zgaduję, że świat będzie miał promień 1,5 kontynentu. Światy nie są już na tyle wielkie, że setka graczy jest niezauważalna. Gdyby limit zmniejszyć do 20 to matematycznie byłoby 5 razy więcej plemion. Albo chociaż do 30-40.
 

DeletedUser195238

Guest
Ja spróbuję swoich sił pierwszy raz na świecie bez farmienia;). Będzie to ciekawe doświadczenie. Kościół pewnie będzie miał bardzo duże znaczenia zwłaszcza w dalszej części gry...;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry