- Wynik reakcji
- 12.832
Drodzy Gracze!
Nasi facebookowi fani mieli już małą zapowiedź wcześniej, teraz pora ogłosić oficjalnie to, co nieuniknione: przed nami start dwóch nowych światów!
Tym razem odrobinę szybciej niż zwykle, ale zarówno Wy pytacie o taką możliwość, jak i my nie możemy się doczekać zaprezentowania Wam świata z nową funkcją - wieżą strażniczą. Świat 110 będzie pierwszym na Plemiona.pl, na którym pojawi się ten budynek. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak się Wam spodoba!
Pozostałych parametrów nie będziemy omawiać, zostawiamy Wam satysfakcję z ich samodzielnego odkrywania. Zatem do lektury!
Świat 109
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 60% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
Prędkość: 1,5
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 150ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 30 dni
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy badań (max 15 w wiosce)
Zwiad: jeśli przeżyje dostatecznie dużo jednostek i są oni zbadani na odpowiednim poziomie, to mogą wykrywać wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: brak
Chłopi: tak
Szlachta: paczki surowcowe
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 75
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata
Świat 110
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeśli przetrwa dość zwiadowców, zostaną też wyszpiegowane budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 2%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 80
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata
Harmonogram startu:
Noc 21/22 października - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania do nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
27 października (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 109, po krótkiej przerwie 110)
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
Nasi facebookowi fani mieli już małą zapowiedź wcześniej, teraz pora ogłosić oficjalnie to, co nieuniknione: przed nami start dwóch nowych światów!
Tym razem odrobinę szybciej niż zwykle, ale zarówno Wy pytacie o taką możliwość, jak i my nie możemy się doczekać zaprezentowania Wam świata z nową funkcją - wieżą strażniczą. Świat 110 będzie pierwszym na Plemiona.pl, na którym pojawi się ten budynek. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak się Wam spodoba!
Pozostałych parametrów nie będziemy omawiać, zostawiamy Wam satysfakcję z ich samodzielnego odkrywania. Zatem do lektury!
Świat 109
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 60% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
Prędkość: 1,5
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 150ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 30 dni
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy badań (max 15 w wiosce)
Zwiad: jeśli przeżyje dostatecznie dużo jednostek i są oni zbadani na odpowiednim poziomie, to mogą wykrywać wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: brak
Chłopi: tak
Szlachta: paczki surowcowe
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 75
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata
Świat 110
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeśli przetrwa dość zwiadowców, zostaną też wyszpiegowane budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 2%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 80
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata
Harmonogram startu:
Noc 21/22 października - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania do nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
27 października (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 109, po krótkiej przerwie 110)
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
Ostatnia edycja: