Światy 107 i 108

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Drodzy Gracze!

No i stało się: mamy wrzesień!
Studenci odliczają ostatnie tygodnie wakacji, ich młodsi koledzy już cieszą się nowym rokiem szkolnym. Wszyscy zaś obserwujemy coraz szybciej zachodzące słońce i wydłużające się z każdym dniem wieczory. Wprawdzie jeszcze dużo za wcześnie na "jesienną depresję", ale profilaktycznie aplikujemy Wam lekarstwo już teraz - dwa nowiutkie światy!

Bez zbędnego przedłużania, zapraszamy do lektury ich parametrów:

Świat 107

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 60% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
Prędkość: 1,25
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich gry na świecie
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 30 dni
Rycerz: tak, ze "starymi" przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt
Wioski bonusowe: tak, "stare"
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 15000, jednak nie więcej niż 750.000 na ostatnie 24h
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 70
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata

Świat 108

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich gry na świecie
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeśli przetrwa dość zwiadowców, zostaną też wyszpiegowane budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Kościół: tak
Fake limit: tak, 2%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 200 pól
Wsparcie wojskowe: nieograniczone
Limit członków plemienia: 100
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
5 września ok. godz 15. - rozpoczęcie wstępnego logowania
8 września (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 107, po krótkiej przerwie 10<cfaniak>


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry