- Wynik reakcji
- 12.962
Drodzy Gracze!
Początek lata już za chwilę: uczniowie z uśmiechem czekają już tylko na rozdanie świadectw, zrelaksowani studenci z uśmiechem zaliczają ostatnie egzaminy, osoby pracujące z niecierpliwością odliczają dni do letniego urlopu... czego może brakować w takich pięknych okolicznościach przyrody? Oczywiście - nowych światów Waszej ulubionej gry!
Jednak nie ma obawy - JESTEŚMY! I z radością możemy Wam zaprezentować dwa kolejne światy!
Świat 106 będzie pierwszym w Polsce, na którym zostanie wdrożony system rozwoju rycerzy, więc nie ma wątpliwości - będzie ciekawie...
Świat 105 to ukłon w stronę miłośników rozgrywki bez farmienia, czyli kolejny świat w takiej właśnie konfiguracji. Żeby było weselej: z prędkością 2 i z kościołem... Też nie będzie nudy.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym wykazem parametrów, z którymi spotkacie się na nowych światach:
Świat 105
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich gry na świecie
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 30 dni
Rycerz: tak, z "nowymi" przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: brak
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 200 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 80
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata
Świat 106
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeśli przetrwa dość zwiadowców, zostaną też wyszpiegowane budynki, surowce i jednostki poza wioską. (wskazówka: przed atakowaniem pustych wiosek sugerujemy przeprowadzić testy w symulatorze)
Kościół: nie
Fake limit: tak, 2%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500pkt
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 100
Ataki na członków własnego plemienia: możliwe
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 7 dni po starcie świata
Harmonogram startu:
17 czerwca godziny popołudniowe - rozpoczęcie wstępnego logowania
23 czerwca (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
Początek lata już za chwilę: uczniowie z uśmiechem czekają już tylko na rozdanie świadectw, zrelaksowani studenci z uśmiechem zaliczają ostatnie egzaminy, osoby pracujące z niecierpliwością odliczają dni do letniego urlopu... czego może brakować w takich pięknych okolicznościach przyrody? Oczywiście - nowych światów Waszej ulubionej gry!
Jednak nie ma obawy - JESTEŚMY! I z radością możemy Wam zaprezentować dwa kolejne światy!
Świat 106 będzie pierwszym w Polsce, na którym zostanie wdrożony system rozwoju rycerzy, więc nie ma wątpliwości - będzie ciekawie...
Świat 105 to ukłon w stronę miłośników rozgrywki bez farmienia, czyli kolejny świat w takiej właśnie konfiguracji. Żeby było weselej: z prędkością 2 i z kościołem... Też nie będzie nudy.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym wykazem parametrów, z którymi spotkacie się na nowych światach:
Świat 105
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich gry na świecie
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 30 dni
Rycerz: tak, z "nowymi" przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: brak
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 200 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 80
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata
Świat 106
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeśli przetrwa dość zwiadowców, zostaną też wyszpiegowane budynki, surowce i jednostki poza wioską. (wskazówka: przed atakowaniem pustych wiosek sugerujemy przeprowadzić testy w symulatorze)
Kościół: nie
Fake limit: tak, 2%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500pkt
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 100
Ataki na członków własnego plemienia: możliwe
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 7 dni po starcie świata
Harmonogram startu:
17 czerwca godziny popołudniowe - rozpoczęcie wstępnego logowania
23 czerwca (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team