Światy 103 i 104

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Drodzy Gracze!

Północ na zegarkach! A my oczywiście wciąż pracujemy dla Was i tym razem o takiej porze mamy przyjemność zaprezentować Wam zbliżające się otwarcie dwóch nowych światów!

W ostatnim czasie rozpieszczaliśmy miłośników gry bez farmienia, którzy otrzymali dla siebie świat 99 oraz 101. Tym razem na świat 103 zawita więc (po raz pierwszy od ponad pół roku!) ograniczone farmienie, w dodatku w towarzystwie dość starego stylu konfiguracji parametrów, o który bardzo często nas prosicie.
Świat 104, zgodnie z tradycją światów o numerach parzystych, to propozycja dla osób lubiących grę z dodatkowymi ułatwieniami Premium, którymi oczywiście towarzyszy farmienie nieograniczone. Tak jak już to było na świecie 102, będzie tutaj możliwość natychmiastowego darmowego zakończenia budowy budynku, jeśli do jej końca pozostało mniej niż 3 minuty.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym wykazem parametrów, z którymi spotkacie się na nowych światach:

Świat 103

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: brak milisekund
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 30 dni
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy rozwoju (max. 15 technologii w wiosce)
Zwiad: jeśli przeżyje dostatecznie dużo jednostek i są oni zbadani na odpowiednim poziomie, to mogą wykrywać wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską
Kościół: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5000, jednak nie więcej niż 1.000.000 na ostatnie 24h
Chłopi: nie
Szlachta: paczki surowcowe
Max. dystans szlachcica: 1000 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 80
Ataki na członków własnego plemienia: możliwe
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata

Świat 104

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: oparte na punktach graczy + czasie ich gry na świecie
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 60 dni
Rycerz: tak, ze starymi przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta - zbadane/niezbadane
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: nie
Fake limit: tak, 2%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 3000pkt
Wioski bonusowe: tak, stare
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 100
Ataki na członków własnego plemienia: możliwe
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 7 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
20 kwietnia (przed południem) - rozpoczęcie wstępnego logowania
27 kwietnia (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Do góry