Światy 101 i 102

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze!

Cieszymy się bardzo, że nasz prezent dla Was w postaci specjalnej konfiguracji świata 100 spotkał się z Waszym gorącym przyjęciem, ale nie próżnujemy i działamy dalej. Efektem jest start dwóch kolejnych nowych światów!

Przy głosowaniu dotyczącym świata 100 najwięcej emocji wzbudziła kwestia możliwości rabowania surowców na nim. Przypomnijmy, że opcja "bez ograniczeń" wygrała tylko minimalnie ze scenariuszem przeciwstawnym - "brak farmienia". Postulowaliście wtedy, że warto byłoby dogodzić zwolennikom obu tych rozwiązań i otworzyć światy 100 oraz 100 bis, gdzie drugi miałby być bez farmienia. Nie chcieliśmy tego robić, świat 100 miał być jedyny i niepowtarzalny, bez żadnych "kopii". Ale nie zapomnieliśmy o Was i tych wszystkich, którym marzył się świat bez farmienia - specjalnie dla Was mamy prezent w postaci świata 101, którego ustawienia będą praktycznie identyczne jak świata 100 ale nie będzie na nim farmienia i flag (bo dawałyby zbyt dużą przewagę na takim świecie), lekko podkręcona będzie także prędkość.

Świat 102 to z kolei propozycja bardziej uniwersalna. Tutaj już mamy farmienie, a dodatkowo parę innych parametrów wybranych z premedytacją jako "inaczej niż na świecie 100". Tak jak na każdym świecie parzystym (poza wyjątkowym 100) będzie tu możliwość korzystania z Giełdy Premium, flag oraz tzw. "dodatkowych funkcji Premium".

UWAGA! Światy 101 i 102 będą pierwszymi w Polsce, na których zostanie uruchomiony nowy układ systemu zadań.

Głównym powodem zmian jest chęć lepszego wyjaśnienia podstaw rozgrywki nowym graczom, aby krok po kroku mogli poznać poszczególne elementy gry. Część dotychczasowych zadań "wielostopniowych" zostało podzielonych na mniejsze, co pozwoli na szybsze ich wykonywanie oraz zapewni mniejsze luki między poszczególnymi zadaniami.
Nowy układ zadań nadchodzi wraz z rewolucyjną zmianą - możliwości natychmiastowego kończenia budowy, jeśli do jej końca pozostało nie więcej niż 3 minuty. Dotychczas była to jedna z "dodatkowych funkcjonalności Premium", z której można było odpłatnie korzystać na niektórych światach. Teraz będzie to dostępne dla wszystkich graczy (na światach z aktywną tą funkcją), całkowicie za darmo. Wierzymy, że znacznie usprawni to zwłaszcza początek rozgrywki i pomoże w szybszym wykonywaniu zadań. Dla formalności: jest to parametr dostępny na światach, na których można skracać czas budowy (czyli z aktywnymi "nowymi funkcjami premium").
Czekamy gorąco na Wasze opinie o tych zmianach.

A teraz już zostawiamy Was sam na sam z lekturą. Konfiguracja nowych światów specjalnie dla Was:


Świat 101

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,6
Prędkość jednostek: 0,625 (więc ostateczna szybkość wojsk to 1,6*0,625=1)
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: brak
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 60 dni
Rycerz: tak, ze starymi przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta - zbadane/niezbadane
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: nie
Fake limit: brak
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 4000pkt
Wioski bonusowe: tak, nowe
Farmienie: brak
Chłopi: tak
Szlachta: monety
Max. dystans szlachcica: 500 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 100
Ataki na członków własnego plemienia: możliwe
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 2 marca


Świat 102

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: oparte na punktach
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 30 dni
Rycerz: tak, z nowymi przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta - zbadane/niezbadane
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: tak
Fake limit: 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt
Wioski bonusowe: tak, nowe
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: monety
Max. dystans szlachcica: 200 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 80
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 23-8
Zastępstwo: zostanie włączone 2 marca

Harmonogram startu:
18 lutego (późny wieczór, na pewno nie wcześniej niż o 22.) - rozpoczęcie wstępnego logowania
24 lutego (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry