DeletedUser
Guest
Ave!
Zwracam się w sprawie mysle ciekawego pomysłu który wymyśliłem razem z kolega..
Mysle ze zaakceptujecie ten pomysl i wejdzie on w zycie.
Otoz.
Zamiast robienia kolejnego świata numer 13 można zrobic swiat który będzie się nazywal WWP – Wielka Wojna Plemienna.
Jak wyszyscy wiemy na każdym swiecie jest 1 plemie w którym zjednacza się najlepsi gracze i sumie niema po co grac bo i tak oni będą najlepsi.
Na samym początku zamiast wybierac kierunek Wsch. Zach. Będziemy wybierali NACJE jednego z 12 do 18 starozytnych plemion z realnych czasow naszej gry.
Wybierając jedno z Nacji niebedzie można z niego już wyjsc.
Losowe wybieranie Nacji bez mozliwosci opuszczenia.
Chodzi w tym wszystkim o to, aby założyć koalicje z jeszcze 2 Nacjami.
Gdy będą 3 Bloki lub wiecej(dwa po 3 Nacje i jedno Antoniusz 2 Nacjami) Rozpocznie się wojna.
Przez pierwsze 2 tygodnie będzie czas aby przygotowac się. Rozbudowac wioske, zrobic wojska. Kazda z Nacji zrobi glosowanie na Wodza Nacji oraz Generałow na poszczgolnych kontynentach w celu łatwiejszej strategi walki.
Po 2 tygodniach(wylaczamy okres ochronny) zacznie się wielka wojna. Kazde z Bloków będzie się wyeliminowalo nawzajem. Po pewnym czasie zostanie tylko 1 Blok. Wtedy kończymy z Sojuszami i w grze jest ostatnia faza. Każdy na każdego. Zwyciezca będzie Nacja która przejmie wszystkie wioski przeciwnikow.
UWAGA! Po stracie wioski, niemozna juz zaczac gry od nowa.
Nacje które bylyby do wylosowania :
1.Cesarstwo Rzymskie
2.Spartanie
3.Persowie
4.Ateńczycy
5.Fenicjanie
6.Asyryjczycy
7.Egipcjanie
8.Frygijczycy
9.Babilończycy
10.Hetyci
11.Kartagińczycy
12.Pontianie
13.Elamczycy
14.Lidijczycy
15.Nippurczycy
16.Numidyjczycy
17.Ummanowie
18.Bosparończycy
W 1 edycji bylby limit 20.000 graczy.
Przez pierwsze 2 tygodnie Speed 10x. Gdy wojna sie rozpocznie Speed 2/4x
Poczatkowe parametry BETY:
prędkość świata: 10x po okresie ochronnym predkosc spada do 2/4x
prędkość wzrostu poparcia w wiosce: 1 na godzinę
Premium: niekonieczne
ochrona początkujących: 14 dni
zwiadowcy: nie wykrywają jednostek będących poza wioską
szlachcic: konieczne zbieranie monet, max. dystans do pokonania - nieograniczony
losowy przydzial do plemienia!!!!!!
noc: bez nocy, mozliwosc ataku przez caly dzien, jak bylo w rzeczywistosci, dla utrudnienia
wynajdywanie technologii: jednorazowe (bez poziomów jednostek)
zagroda!!!!!! 48tysiecy miejsc!!!!!!!!
tryb spiacy wlaczony
godzina otwarcia: przedpołudniowa (popołudniowa/nocna)
trzeba bedzie skladac podania do dowodzenia plemieniem(lub ja wybiore 18 najlepszych polskich grac graczy do dowodzenia) i wbija ludzie ci co zostana wyznaczeni na swiat o godzine wzesniej i zrobia plemiona nie beda mogli robic budwli
fabuła
max 10 k ludzi w wersji beta!!!!!!
liczby mozna zmieniacnp.
20k ludzi
Chętnie bym zorganizowal jakies nagrody, ale niejestem w stanie. Mysle ze bylaby ciekawa gra. I wiele zabawy.
Czekam na wasze wypowiedzi i glosy w ankiecie.
Pomysl by JGC & Marcus Antonius
Zwracam się w sprawie mysle ciekawego pomysłu który wymyśliłem razem z kolega..
Mysle ze zaakceptujecie ten pomysl i wejdzie on w zycie.
Otoz.
Zamiast robienia kolejnego świata numer 13 można zrobic swiat który będzie się nazywal WWP – Wielka Wojna Plemienna.
Jak wyszyscy wiemy na każdym swiecie jest 1 plemie w którym zjednacza się najlepsi gracze i sumie niema po co grac bo i tak oni będą najlepsi.
Na samym początku zamiast wybierac kierunek Wsch. Zach. Będziemy wybierali NACJE jednego z 12 do 18 starozytnych plemion z realnych czasow naszej gry.
Wybierając jedno z Nacji niebedzie można z niego już wyjsc.
Losowe wybieranie Nacji bez mozliwosci opuszczenia.
Chodzi w tym wszystkim o to, aby założyć koalicje z jeszcze 2 Nacjami.
Gdy będą 3 Bloki lub wiecej(dwa po 3 Nacje i jedno Antoniusz 2 Nacjami) Rozpocznie się wojna.
Przez pierwsze 2 tygodnie będzie czas aby przygotowac się. Rozbudowac wioske, zrobic wojska. Kazda z Nacji zrobi glosowanie na Wodza Nacji oraz Generałow na poszczgolnych kontynentach w celu łatwiejszej strategi walki.
Po 2 tygodniach(wylaczamy okres ochronny) zacznie się wielka wojna. Kazde z Bloków będzie się wyeliminowalo nawzajem. Po pewnym czasie zostanie tylko 1 Blok. Wtedy kończymy z Sojuszami i w grze jest ostatnia faza. Każdy na każdego. Zwyciezca będzie Nacja która przejmie wszystkie wioski przeciwnikow.
UWAGA! Po stracie wioski, niemozna juz zaczac gry od nowa.
Nacje które bylyby do wylosowania :
1.Cesarstwo Rzymskie
2.Spartanie
3.Persowie
4.Ateńczycy
5.Fenicjanie
6.Asyryjczycy
7.Egipcjanie
8.Frygijczycy
9.Babilończycy
10.Hetyci
11.Kartagińczycy
12.Pontianie
13.Elamczycy
14.Lidijczycy
15.Nippurczycy
16.Numidyjczycy
17.Ummanowie
18.Bosparończycy
W 1 edycji bylby limit 20.000 graczy.
Przez pierwsze 2 tygodnie Speed 10x. Gdy wojna sie rozpocznie Speed 2/4x
Poczatkowe parametry BETY:
prędkość świata: 10x po okresie ochronnym predkosc spada do 2/4x
prędkość wzrostu poparcia w wiosce: 1 na godzinę
Premium: niekonieczne
ochrona początkujących: 14 dni
zwiadowcy: nie wykrywają jednostek będących poza wioską
szlachcic: konieczne zbieranie monet, max. dystans do pokonania - nieograniczony
losowy przydzial do plemienia!!!!!!
noc: bez nocy, mozliwosc ataku przez caly dzien, jak bylo w rzeczywistosci, dla utrudnienia
wynajdywanie technologii: jednorazowe (bez poziomów jednostek)
zagroda!!!!!! 48tysiecy miejsc!!!!!!!!
tryb spiacy wlaczony
godzina otwarcia: przedpołudniowa (popołudniowa/nocna)
trzeba bedzie skladac podania do dowodzenia plemieniem(lub ja wybiore 18 najlepszych polskich grac graczy do dowodzenia) i wbija ludzie ci co zostana wyznaczeni na swiat o godzine wzesniej i zrobia plemiona nie beda mogli robic budwli
fabuła
max 10 k ludzi w wersji beta!!!!!!
liczby mozna zmieniacnp.
20k ludzi
Chętnie bym zorganizowal jakies nagrody, ale niejestem w stanie. Mysle ze bylaby ciekawa gra. I wiele zabawy.
Czekam na wasze wypowiedzi i glosy w ankiecie.
Pomysl by JGC & Marcus Antonius
Ostatnio edytowane przez moderatora: