Świat WWP zamias Ś13

  • Rozpoczynający wątek Juliusz Gajusz Cezar
  • Data rozpoczęcia

Jak Ci się podoba pomysł ?

  • Jest super !

    Głosy: 243 73,2%
  • Nie !

    Głosy: 52 15,7%
  • Niemam zdania

    Głosy: 37 11,1%

  • W sumie głosujących
    332
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Ave!

Zwracam się w sprawie mysle ciekawego pomysłu który wymyśliłem razem z kolega..
Mysle ze zaakceptujecie ten pomysl i wejdzie on w zycie.

Otoz.
Zamiast robienia kolejnego świata numer 13 można zrobic swiat który będzie się nazywal WWP – Wielka Wojna Plemienna.

Jak wyszyscy wiemy na każdym swiecie jest 1 plemie w którym zjednacza się najlepsi gracze i sumie niema po co grac bo i tak oni będą najlepsi.:)

Na samym początku zamiast wybierac kierunek Wsch. Zach. Będziemy wybierali NACJE jednego z 12 do 18 starozytnych plemion z realnych czasow naszej gry.
Wybierając jedno z Nacji niebedzie można z niego już wyjsc.
Losowe wybieranie Nacji bez mozliwosci opuszczenia.
Chodzi w tym wszystkim o to, aby założyć koalicje z jeszcze 2 Nacjami.
Gdy będą 3 Bloki lub wiecej(dwa po 3 Nacje i jedno Antoniusz 2 Nacjami) Rozpocznie się wojna.
Przez pierwsze 2 tygodnie będzie czas aby przygotowac się. Rozbudowac wioske, zrobic wojska. Kazda z Nacji zrobi glosowanie na Wodza Nacji oraz Generałow na poszczgolnych kontynentach w celu łatwiejszej strategi walki.
Po 2 tygodniach(wylaczamy okres ochronny) zacznie się wielka wojna. Kazde z Bloków będzie się wyeliminowalo nawzajem. Po pewnym czasie zostanie tylko 1 Blok. Wtedy kończymy z Sojuszami i w grze jest ostatnia faza. Każdy na każdego. Zwyciezca będzie Nacja która przejmie wszystkie wioski przeciwnikow.

UWAGA! Po stracie wioski, niemozna juz zaczac gry od nowa.

Nacje które bylyby do wylosowania :

1.Cesarstwo Rzymskie
2.Spartanie
3.Persowie
4.Ateńczycy
5.Fenicjanie
6.Asyryjczycy
7.Egipcjanie
8.Frygijczycy
9.Babilończycy
10.Hetyci
11.Kartagińczycy
12.Pontianie
13.Elamczycy
14.Lidijczycy
15.Nippurczycy
16.Numidyjczycy
17.Ummanowie
18.Bosparończycy

W 1 edycji bylby limit 20.000 graczy.

Przez pierwsze 2 tygodnie Speed 10x. Gdy wojna sie rozpocznie Speed 2/4x

Poczatkowe parametry BETY:

prędkość świata: 10x po okresie ochronnym predkosc spada do 2/4x

prędkość wzrostu poparcia w wiosce: 1 na godzinę

Premium: niekonieczne

ochrona początkujących: 14 dni

zwiadowcy: nie wykrywają jednostek będących poza wioską

szlachcic: konieczne zbieranie monet, max. dystans do pokonania - nieograniczony

losowy przydzial do plemienia!!!!!!

noc: bez nocy, mozliwosc ataku przez caly dzien, jak bylo w rzeczywistosci, dla utrudnienia

wynajdywanie technologii: jednorazowe (bez poziomów jednostek)

zagroda!!!!!! 48tysiecy miejsc!!!!!!!!

tryb spiacy wlaczony

godzina otwarcia: przedpołudniowa (popołudniowa/nocna)


trzeba bedzie skladac podania do dowodzenia plemieniem(lub ja wybiore 18 najlepszych polskich grac graczy do dowodzenia) i wbija ludzie ci co zostana wyznaczeni na swiat o godzine wzesniej i zrobia plemiona nie beda mogli robic budwli

fabuła

max 10 k ludzi w wersji beta!!!!!!

liczby mozna zmieniacnp.
20k ludzi

Chętnie bym zorganizowal jakies nagrody, ale niejestem w stanie. Mysle ze bylaby ciekawa gra. I wiele zabawy.


Czekam na wasze wypowiedzi i glosy w ankiecie.


Pomysl by JGC & Marcus Antonius
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser7543

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Wydaje mi się, że coś takiego urozmaici grę i wprowadzi trochę emocji. Jestem na TAK.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Nie wiem czy to jest realne, ale jakby się dało takie coś zrobić to jestem zdecydowanie na TAK. Bardzo urozmaiciło by grę i nareszcie było coś nowego.
 

DeletedUser750

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Wszystkie wioski? wiesz ile by to trwało? Nie wiem czy jestem na tak czy na nie, są plusy i minusy, ale pewnie bym zagrał.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Wygra napewno najlepsza NACJA ktra bedzie miala tez najwiecej graczy. Wcale niemusi to trwac tak dlugo. A zobac zna Ś1 :p Juz rok jest xD

A pomysl ile to da satysfakcji. Taka gra. W takim czyms trzeba bedzie uzyc nietylko swojego wojska, ale takze wykazac sie umyslem i umiejetnoscia kierowania innymi.
 

DeletedUser14844

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Zagłosowałem na tak, ale nie nacje, a plemienia. Wtedy się zgodzę i będzie to łatwiejsze do wprowadzenia.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Doskonały pomysł, przydało by się coś takiego.

TAK
 

DeletedUser

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Pomysł jest dobry. Urozmaiciło by to grę. Gdyby dało sie takie coś zorganizować to bym sie cieszył:D Coś tego typu było na darmowych szybkich. Jestem zdecydowanie na TAK
 

DeletedUser19467

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Nawet, nawet dobry pomysł, ale szybkośc 2 tak jak na 10 musiałaby byc:)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

A ja jestem na NIE, poniważ:
1) mogłoby się zdarzyć, że jakąś nacje wybrało kilku ludzi, a inną dziesiątki ludzi, i stworzyłaby się dysproporcja sił
2) rozumiem, że nacje są odpowiednikami plemion więc było by 8 masówek (50 000graczy/8 plemion, czyli ok 6250-osobowe plemiona)
3) skoro byłoby ich (nacji) tylko 8 to nie byłoby kogo napadać (spójrz na mapę i wyobraź sobie, że 1/8 mapy to twoi współplemiennicy)
4) konsekwencją pkt.3 jest "zaduszenie się" wielu graczy przy przejmowaniu wiosek... (współplemiennicy odebraliby CI wszelką szanse przejmowania wiosek), przez co wielu skończyłoby na tym świecie grę...
5) mogłoby sie zdarzyć, że np. gracze nacji A stanowią 90% graczy na kontynencie, i byłoby otoczone tylko sojusznikami
6) to wymagałoby sporych zmian w grze, najpierw nalezałoby zmienić kod gry, potem musiałaby powstac wersja beta, kilka próbnych, i pierwszy dobrze w ten sposób dziaajacy świat powstałby za kilka lat
7) nierealne, niefunkcjonalne i szkodliwe jest wasze rozwiązanie
 

DeletedUser

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

To nawet niech bedzie 12 Nacji.Jesli chcecie, to zaden problem :)
1/8 to twoi spolplemiency ale 6/8 to wrodzy, ktorych masz z Sojusznikami i kolegami zniszczyc. Wiez mi, bedzie to troche trwalo.
A saysfakcja bedzie bardoz duza:)


A plemiona po 6.000 graczy odzwierciedlaly by prawdziwe wojska ktore toczyly wojny ze soba.
 

DeletedUser20795

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Moze by wprowadzic komputerowych wrogow zeby dalo sie farmic i przejmowac
co do rozlozenia sil to moze jakos server by poprowdzic ze zbyt przeludnione nacje beda znikaly z wyborow
12 nacji to tez malo na 50.000 100 nacji jest dobra suma <500 czlonkow>
 

DeletedUser

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Dobra.

Zmiana w planie. Zamiast 8 NACJI bedzie ich 18.

Teraz bedzie akurat odpowiednia ilosc gracz w kazdej z Nacji.
 

DeletedUser6145

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Dobry pomysł, ale trzeba go dopracować. Mianowicie:
a)Gracze powinni być do nacji przedzielani losowo aby nie stoworzyła sie dysproporcja sił
b)Jesli na serwerze jest 50.000 graczy to powinno byc nie 18, ale minimum 100 nacji.
c)Mógłbym wypisać jeszcze kilkanascie podbunktów ale taki świat i tak nie wyjdzie, za dużo roboty dla niemców.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

Misie wydaje ze zrobienie kilku skryptow niebedzie zbyt trudne dla nich:)
A do tego oni mogliby z tego skorzystac.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

To nawet niech bedzie 12 Nacji.Jesli chcecie, to zaden problem :)
1/8 to twoi spolplemiency ale 6/8 to wrodzy, ktorych masz z Sojusznikami i kolegami zniszczyc. Wiez mi, bedzie to troche trwalo.
A saysfakcja bedzie bardoz duza:)


A plemiona po 6.000 graczy odzwierciedlaly by prawdziwe wojska ktore toczyly wojny ze soba.
1/8 to średnio, a może wahać się od x>0 do y<8 + x>0 do y>7 sprzymierzeńców. Armie jakie wtedy walczyły? 6000-wojsko brało udział w olbrzymich bitwach, a w tych normalnych to wojo obu stron w sumie nie przekraczało 3 000 tysięcy (mówimy o czasach starożytnych). A poza tym zwykłych graczy porównujesz do wojska... Kto miałby dowodzić taka nacją? tez zwykly gracz? nad takim wojskiem zazwyczaj stawały osoby od wczesnych lat uczone dowodzić, z przeszkoleniem, a nie gracz, który może mieć rozum małego dziecka.... Wodzami tak olbrzymich formacji wojkowych to byli wojskowi geniusze, posiadających autorytet wśród żołnierzy, ludzie nie byleskąd. Jak utrzymać dyscyplinę w nacji? Bądźmy realistami - utrzymanie w kupie takiej nacji na plemionach jest niemożliwe, a przynajmniej za trudne do wykonania...

edit: aby nacji było wystarczająco to musiałoby ich być od 100 do 1000
 

DeletedUser6145

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

@fuwarkon
Mówimy o wczesnym średniowieczu.
Nie wyobrażam sobie kierowania 6000 graczy z których 5000 będzie n00bami.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

wczesne średniowiecze? w takim razie zwykła armia ne przekraczała 2000 tysięcy - bo po upadku Rzymu nie było takiej nacji która miałaby możliwośc utworzenia większego wojska (wyłączmy bizancjum) :rolleyes:

EDIT:
w takim razie w projekcie jest błąd:
Będziemy wybierali NACJE jednego z 8 starozytnych plemion z realnych czasow naszej gry.
 

DeletedUser20795

Guest
Odp: Świat WWP zamias Ś13

1.50.000graczy:100nacji=500czlonkow
co mi sie wydaje nie tak duze ale moze by dac ich 200
50.000graczy:200nacji=250czlonkow
co juz jest liczba do opanowania
2.do adminow by pisali ludzie ktorzy sa 100 w rankingu=majacy doswiadczenie i to na serverach przynajmniej od 10!!
3.ten temat jest poto aby pomysl uleprzyc!!
4.moze 3 sojusze to teraz malo wiec do 10
5. nic nieuslyszalem o wojskach wrogow:)
 
Status
Zamknięty.
Do góry