Świat bez wyboru kierunku/zapraszania przez e-mail

Świat bez możliwości wyboru kierunku/zapraszania graczy przez e-mail


  • W sumie głosujących
    108

skydwayler

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.639
Pomyślałem o tym, że może dobrym pomysłem byłby świat, na którym nie można by było wybrać kierunku założenia wioski (jedynie centrum/obrzeża ze względu na wstępne logowanie) ani zapraszania graczy przez e-mail. Teraz na światy wbijają stałe ekipy, w większości przypadków są większe niż jeden człon, przez co gra staje nierówna oraz nieprzyjazna dla nowych graczy. Robiąc taki świat, inno naraża graczy na spontaniczność, czyli tak jak na starszych światach, gdy ludzie się jeszcze nie znali. Nawet jeden taki świat na próbę - myślę, że spotkałby się z zaciekawieniem "jak to wyjdzie". Do tego mógłby rozwiązać "problem" darm czy wieloczłonowych plemion, bo jaki dowódca podjąłby się zarządzania tłumem ludzi, których zna trochę mniej (bo trochę pewnie zna, plemiona to już dość małe grono graczy :) niż własną ekipę?
 

DeletedUser194691

Guest
Moim zdaniem bez sensu gdyż plemiona są gra zespołowa i się staruje w taki sposób żeby grac zespołowo :)
 

Deleted User - 1121182

Guest
Rozumiem twoją chęć wyrównania rozgrywki przez wprowadzenie pewnego czynnika losowego, ale coś takiego nie ma prawa się udać. Zapytasz dlaczego? Ano dlatego, że ludzie chcą i będą startować w ekipach. Często grają nie dla samej gry, a ze względu na konkretne grono osób, z którymi gra im się dobrze. Dla chcącego sposób zawsze się znajdzie i ekipy bez problemu obejdą takie "braki w opcjach".
Jedynym miejscem, gdzie takie coś ma szanse się sprawdzić (i w jakimś stopniu sprawdza się cały czas, bo spełnia warunki o których piszesz) są specjale - głównie ze względu na wymóg aktywacji KP by zagrać.

Dla normalnych światów wizja nie do spełnienia.
 

skydwayler

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.639
Ale mówimy tutaj o jednym takim świecie, nie o całkowitej zamianie :) Zwykłe światy ciągle by wychodziły, więc nie rozumiem w czym problem? Sytuacja jest taka sama jak teraz - są światy na których nie zagrasz i takie na których zagrasz. Oba warianty wychodzą tak samo lub podobnie często. W każdym razie regularnie. Taki świat ma być na zasadzie urozmaicenia - tak jak wprowadzona wieża czy poziomy plemienia.
Rozumiem, że wielu graczy gra tu dla znajomych, to oczywiste. Ale taki świat ma sprzyjać elementowi losowemu. I tak jak mówiłem, nie ma być regularnie tworzony, a najpierw raz, a ewentualnie raz na jakiś czas, gdyby się przyjął. Ci co grają dla znajomych nie musieliby się logować, a jedynie poczekać na następny świat kolejne dwa miesiące.
 

Alicjusz.

Miecznik
Wynik reakcji
200
Rozumiem, że w sformułowaniu "brak możliwości wyboru kierunku założenia wioski" zawierasz też brak przedmiotu do przenosin? Jeśli tak, to masz masz mój głos, taki świat mógłby być ciekawy, a na pewno mega mega losowy.
 

DeletedUser174468

Guest
A ja przy okazji proponuje wprowadzenie MK od pierwszej wioski aby darme koledze można było budować bez logowania się co 5 minut :)
 

DeletedUser197176

Guest
Jak dla mnie taki świat byłby dobrą sprawą :) chętnie bym na takim wystartował :>
 

DeletedUser174468

Guest
ta ankieta ukazuje pewien paradoks dzisiejszych plemion
z jednej strony społeczność tęskni za dawnymi czasami gdzie startowało się w małym gronie i od podstaw budowało potęgę

z drugiej strony większość współczesnych plemion startuje z zastępem darm przez co już od pierwszych dni serwera pod danym szyldem gra czasem nawet 500 kont

czyżby ta rywalizacja zmuszała graczy do gry wbrew własnym upodobaniom?
przykre :(
 

skydwayler

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.639
Jak zaczniesz gdzieś grać solo i starać się dołączyć do ekipy która jest w Twoim rejonie (nie przenosząc się wcześniej), a następnie grać w niej na dobre i na złe, to daj znać

Ludzie startują w sprawdzonych ekipach, żeby nie było przypału po starcie. Często się zawodzą oczywiście, ale w tych czasach "bardziej się opłaca" wystartować z ekipą i w niej grać, bo zawsze jest ryzyko, że jak grasz samemu to ktoś Cię sklepie, bo nie będzie miał Ci kto pomóc. No i ryzyko trafienia do słabej ekipy. Takim światem sprawiasz, że nikt nie będzie się bał wystartować solo, bo nie będzie tu żadnej ekipy na start. Wszyscy zaczynają od zera i pojedyncze znajomości będą miały coś do powiedzenia. Myślę, że gdyby nie obecny trend, to więcej ludzi startowałoby tylko ze znajomymi, bez dołączania do czegoś większego przed startem, może nawet zaczynaliby solo. Świat z takimi ustawieniami miałby to przetestować.
 
Ostatnia edycja:

OlciQ

Szlachcic
Wynik reakcji
483
Tak myślę, że na dłuższą metę ludzie chcą grać w ekipach, ale na szybkie/special to całkiem dobra propozycja <3
 

DeletedUser171533

Guest
Myśle ze wtedy i tak by startowały ekipy ale od razu z 5 sojusznikami i masa darm aby mogły kontrolować cały świat gdyby w ćwiartkach powstały jakieś plemiona ze zbieraniny różnych przypadkowych graczy...
 

DeletedUser194511

Guest
Co za problem puścić jeden świat na próbę i wtedy wyciągnąć dopiero wnioski a nie przed?
Głoś na TAK
 

skydwayler

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.639
Czy pojawi się tu jakaś informacja, że propozycja zostaje/nie zostaje przekazana dalej?
I powód jeśli nie zostaje?
 

DeletedUser171745

Guest
Jeżeli chodzi o pojedynczy taki świat typu special to również jestem za, coś nowego i byłoby ciekawie ;)
Jednak na dłuższą mete odpada wiadomo, każdy woli grać w sprawdzonej ekipie ;)
 

skydwayler

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.639
Pytanie tylko która ekipa jest sprawdzona, a która nie... niewiele jest ekip, które wszystko wygrywają, a nawet jeśli takowa się znajdzie, to nie każdy ma do niej wstęp :) no i rotacje w składach też coraz bardziej wykluczają nazywanie ekip ekipami, bo właściwie rady plemion wraz z nazwą stanowią o ekipie, a nie jej członkowie (a przynajmniej nie w takim stopniu).
W każdym razie, światy 131 i 133 pokazują, że jednak można zrobić taki świat :) pytanie czy to mój pomysł został wzięty pod uwagę, czy inni też na to wpadli.. :p
 
Do góry