skydwayler
Łucznik na koniu
- Wynik reakcji
- 1.684
Pomyślałem o tym, że może dobrym pomysłem byłby świat, na którym nie można by było wybrać kierunku założenia wioski (jedynie centrum/obrzeża ze względu na wstępne logowanie) ani zapraszania graczy przez e-mail. Teraz na światy wbijają stałe ekipy, w większości przypadków są większe niż jeden człon, przez co gra staje nierówna oraz nieprzyjazna dla nowych graczy. Robiąc taki świat, inno naraża graczy na spontaniczność, czyli tak jak na starszych światach, gdy ludzie się jeszcze nie znali. Nawet jeden taki świat na próbę - myślę, że spotkałby się z zaciekawieniem "jak to wyjdzie". Do tego mógłby rozwiązać "problem" darm czy wieloczłonowych plemion, bo jaki dowódca podjąłby się zarządzania tłumem ludzi, których zna trochę mniej (bo trochę pewnie zna, plemiona to już dość małe grono graczy niż własną ekipę?