Świat barbarzyński

Co myślisz o tym pomyśle?

  • Bardzo dobry pomysł, zagrałbym na takim świecie!

    Głosy: 104 62,7%
  • Wymaga doszlifowania, ale bardzo fajny eksperyment

    Głosy: 50 30,1%
  • A idź pan z tym...

    Głosy: 9 5,4%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 3 1,8%

  • W sumie głosujących
    166

DeletedUser194511

Guest
+1 dla pomysłu

raczej lepiej bez farmy

Sugeruję byście linkiem do tego tematu podzielili się wśród znajomych z plemion. Jeśli sprawa nabierze odpowiedniego rozgłosu, to łatwiej będzie się przebić z tym pomysłem :)
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Dokładnie
Trzeba to przekazać do centrali
Nie oszukujmy się ale to byłby jeden z najlepszych światów od lat
Dodatkowo ustawienia jak na pierwszych światach
Brak auto karety,brak af i mk
Jestem pewien,ze przy odpowiednim rozgłosie był by świat pełen na te kilkanaście kontynentów
Takie cofnięcie się do początków tej gry
Aktualna era plemion juz się każdemu przejadła
Np do stycznia nie wydawać światów i nagle bum start nowego serwera z takimi ustawieniami jakimi chcemy
Na s100 mieliśmy sporo możliwości do wyboru w parametrach,czemu tego nie powtarzać?zacznijcie się słuchać graczy ,a gra się na pewno odrodzi


mylisz sie - na dluzsza mete nikt bez funkcji premium nie bedzie gral nawet jesli mu sie wydaje ze tego chce
 

DeletedUser196868

Guest
Przyszedł mnie do głowy z pozoru nonsensowny pomysł, ale mimo wszystko się z wami nim podzielę : A może by wypuścić jeden świat (ale nie Special ani Szybki tylko normalny) w ogóle bez wiosek barbarzyńskich i koczowniczych ? Mogło by to zwiększyć liczbę graczy na tym świecie, gdyż tyle ile liczbowo miało by być wiosek barbarzyńskich to byłoby wiosek realnych, fizycznych graczy, choć być może minusem (a może plusem ) takiego rozwiązania byłoby bardzo duże zagęszczenie graczy na mapie. Do rozważenia wraz z tymi ustawieniami byłoby zwiększenie okresu ochronnego do np. 14 dni
 

DeletedUser17701

Guest
Przyszedł mnie do głowy z pozoru nonsensowny pomysł, ale mimo wszystko się z wami nim podzielę : A może by wypuścić jeden świat (ale nie Special ani Szybki tylko normalny) w ogóle bez wiosek barbarzyńskich i koczowniczych ? Mogło by to zwiększyć liczbę graczy na tym świecie, gdyż tyle ile liczbowo miało by być wiosek barbarzyńskich to byłoby wiosek realnych, fizycznych graczy, choć być może minusem (a może plusem ) takiego rozwiązania byłoby bardzo duże zagęszczenie graczy na mapie. Do rozważenia wraz z tymi ustawieniami byłoby zwiększenie okresu ochronnego do np. 14 dni


Jakim sposobem byłoby więcej graczy bo nie rozumiem :)
 

DeletedUser153359

Guest
Za opcją większej ilości barb jestem za, ale bez przesady, zamiast w ten sposób zapełniać 16 kontynentów powinno dać się po 5/10 wiosek startowych dla graczy, z zablokowanym rynkiem przez pierwszy miesiąc gry i większym współczynnikiem barb per gracza.

Inna opcja światy takie jak są teraz pozostawić, ale wprowadzić opcje aby wioski graczy były od siebie oddalone o minimum 3 pola(przynajmniej te ze wstepnego) i znowu dać większy współczynnik barb.

Sądze że byłoby to dużo realniejsze do zrealizowania niżeli 16 kontynentów sztucznie zapełnionych barbami a między nimi plemieniona ze wstępnego, do tego ta opcja mocno utrudnia gre "nowym" graczom startującym z obrzeży.
 

DeletedUser198152

Guest
Pomysł stosunkowo ciekawy.

Co do reklamy u YTberów to jest stosunkowo droga sprawa. Taki deal z twórcą kosztuję około 15 tys. Szczerze mówiąc wątpię aby Inno miało kilkadziesiąt tysięcy aby zapłacić chociaż tak z 3-5 YTberom za reklamę. Bo wiadomo, że u jednego to za dużo nie da. Prawda jest taka, że żaden z nich nie zrobi tego z dobrej łaski. YT teraz to nic innego jak biznes i tyle.

Co do możliwości czy da się zrobić taki świat. W programowaniu jest wszystko możliwe, jedynie co ogranicza programistę to wyobraźnia i jego umiejętności.
Tak jak wiele osób pisało, kwestia mobilna. Mamy takie czasy gdzie jednak smartfony zdominowały rynek, przyznam że mnie szlag trafia jak mam coś zrobić na telefonie na plemionach, a i tak jestem zmuszony do robienia tego w wersji przeglądarkowej. Bo aplikacja ssie i ładuje się przede wszystkim stosunkowo długo.
Co najważniejsze, rynek gier przez ostatnie 10 lat bardzo się rozwinął i plemiona już nie są bezkonkurencyjne, a gry przeglądarkowe niestety odeszły do lamusa.

Niestety ale plemiona są już tonącym statkiem.
Przestarzały system gry, pomysł na grę, brak reklamy oraz beznadziejna aplikacja mobilna i przede wszystkim bardzo absorbująca czas to prowadzi do jednego. Zakończenia ludności w tej grze w przeciągu najbliższych 5 lat.
 

DeletedUser40095

Guest
Hmm... pomysł fajny, tylko nie wiem dlaczego nie znieść limitu graczy w plemieniu. Co dadzą te małe plemiona?

Co do śmierci Plemion. Wszystko się kiedyś kończy... ta gra za kilka lat również zakończy swój żywot. Na stronie głównej jest napisane, że ma ona 15 lat. To i tak strasznie dużo.
Zgadzam się z ludźmi którzy mówią, że o nowy narybek trudno, ponieważ nawet jak ktoś nowy się zarejestruje, to po kilku tygodniach i tak skończy grę, ponieważ starzy gracze go rozwalą. Tymczasem ilu z nas będzie chciało takiego nowego grajka przyjąć do plemienia? Jak w większości przypadków, warunkiem rekrutacji jest podzielenie się swoim doświadczeniem? Z jednej strony marudzicie, że graczy ubywa, ale z drugiej nic nie chcecie zrobić aby było inaczej. W zasadzie jedynie Kermito chciał uczyć nowych graczy. Jak ja zaczynałem grę w Plemiona, to miałem szczęście, że trafiłem do plemienia którego założyciel chciał mi pokazać podstawy tej gry. Teraz o takich graczy bardzo ciężko. I wątpię, aby ktokolwiek z Was przyjął do swojego plemienia gracza, który z miejsca powiedziałby, że nie wie jak w to się gra.

Inna sprawa to reklama. InnoGames, zwyczajnie stawia na inne swoje produkty.
 

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
akurat zawsze uczę swoich mniej doświadczonych graczy jak tego potrzebują i jak tego chcą:) Nie wiem dlaczego są osoby które nie chcą się podzielić doświadczeniem. Przecież im lepsi gracze w plemieniu tym większa szansa na wygranie. No a nowy gracz którym się opiekujesz, którego uczysz i który dzięki temu osiąga sukcesy i jest lojalny wobec plemienia i można go od razu na kolejny świat zabrać i mieć pewność, że nie zdradzi. No i dzięki temu więcej nowych graczy zostaje na plemionach co przekłada się na większe światy. Mogę zrozumieć jeszcze te tajniki wiedzy zakazanej dzięki którym można być top1 świata, ale wiedza jak zapewnić by gracz był po prostu dobry powinna by zawsze przekazywana
 

DeletedUser192744

Guest
Dużo ostatnio się mówi o tym że nowych graczy nie przybywa bo jak ktoś nowy wejdzie do gry to zanim się rozwinie to zostanie pokonany. Może trzeba pójść troszkę w innym kierunku i spróbować innych rozwiązań choćby tych z arkadii gdzie jest ograniczona możliwość atakowania graczy. Nie chodzi mi o aż tak restrykcyjne ograniczenie ataków jak to jest tam ale może 1:2 na 3 miesiące było by dobrym rozwiązaniem? Idea tego była by taka że gracz 2 razy większy nie może zaatakować słabszego i odwrotnie. W ten sposób silniejsi (bardziej doświadczeni) walczyli by miedzy sobą i gracze którzy rozpoczynają swoja przygodę z plemionami mieli by te 3 miesiące na rozwój i poznanie tej gry.
 

KACZELNIK

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.647
Dużo ostatnio się mówi o tym że nowych graczy nie przybywa bo jak ktoś nowy wejdzie do gry to zanim się rozwinie to zostanie pokonany. Może trzeba pójść troszkę w innym kierunku i spróbować innych rozwiązań choćby tych z arkadii gdzie jest ograniczona możliwość atakowania graczy. Nie chodzi mi o aż tak restrykcyjne ograniczenie ataków jak to jest tam ale może 1:2 na 3 miesiące było by dobrym rozwiązaniem? Idea tego była by taka że gracz 2 razy większy nie może zaatakować słabszego i odwrotnie. W ten sposób silniejsi (bardziej doświadczeni) walczyli by miedzy sobą i gracze którzy rozpoczynają swoja przygodę z plemionami mieli by te 3 miesiące na rozwój i poznanie tej gry.
no właśnie chyba arkadia jest od tego by się uczyć gry, po co robić ze zwykłych światów arkadie?
 

Bonnie i Clyde

Łucznik
Wynik reakcji
267
no właśnie chyba arkadia jest od tego by się uczyć gry, po co robić ze zwykłych światów arkadie?

Moim zdaniem ten fakt, że Arkadia jest światem do nauki gry jest niedostatecznie zakomunikowany.
Może na przykład warto byłoby "nowym graczom" (takim, którzy jeszcze na żadnym świecie nie grali) na początku tutoriala zaproponować rozpoczęcie gry na Arkadii zamiast na zwykłym świecie (wybranym przy rejestracji)?

Technicznie możnaby było to rozwiązać tak jak na Landing Page'ach innych gier InnoGames. Klikam w reklamę, mogę od razu zacząć grać (pewnie na jakimś "tymczasowym świecie") i po kilku "zadankach" mam tam propozycję utworzenia konta. Tylko tutaj mam wybór:
a) przenieś się na świat wybrany przy rejestracji
b) przenieś się na Arkadię
 

Usman z Diny

Topornik
Wynik reakcji
67
a dlaczego myślicie że klasyczne plemiona zamierają
każdorazowo na światach parzystych zaczyna grę ok. 18k graczy i jak wchodzę na taki nowy świat to z trudem znajduję kogoś znajomego
full nowych graczy odpala
stare plemiona biją na głowę TW 2 gdzie gra na jednym świecie zaledwie kilka tysięcy
 
Ostatnia edycja:

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
a dlaczego myślicie że klasyczne plemiona zamierają
każdorazowo na światach parzystych zaczyna grę ok. 18k graczy i jak wchodzę na taki nowy świat to z trudem znajduję kogoś znajomego
full nowych graczy odpala
stare plemiona biją na głowę TW 2 gdzie gra na jednym dwieście zaledwie kilka tysięcy


Na s100 gralo (no okey, zaczelo grac) ponad 100 tysiecy ludzi

Edit: sorry 90k
https://pl.twstats.com/pl100/index.php?page=rankings&mode=playerarchive&searchstring=&pn=4528



S100 to swiat bardzo szczegolny ale 87 juz zupelnie nieszczegolny. 80k graczy
https://pl.twstats.com/pl87/index.php?page=rankings&mode=playerarchive&searchstring=&pn=3859



Oczywiscie wiekszosc nie gra nawet 3 miesiecy (a nawet jednego xd) ale to samo sie tyczy tych statystyk z 18k


Mapa s100 vs mapa s144 (wlk. swiata):

https://www.plemiona.pl/archive/pl100/map

http://pl144.plemionamapa.pl/
 
Ostatnia edycja:

Usman z Diny

Topornik
Wynik reakcji
67
Na s100 gralo (no okey, zaczelo grac) ponad 100 tysiecy ludzi

Edit: sorry 90k
https://pl.twstats.com/pl100/index.php?page=rankings&mode=playerarchive&searchstring=&pn=4528



S100 to swiat bardzo szczegolny ale 87 juz zupelnie nieszczegolny. 80k graczy
https://pl.twstats.com/pl87/index.php?page=rankings&mode=playerarchive&searchstring=&pn=3859



Oczywiscie wiekszosc nie gra nawet 3 miesiecy (a nawet jednego xd) ale to samo sie tyczy tych statystyk z 18k


Mapa s100 vs mapa s144 (wlk. swiata):

https://www.plemiona.pl/archive/pl100/map

http://pl144.plemionamapa.pl/
loooooool
te stare światy to jakiś kosmos :D
ponieważ znam TW 2 z kilkoma tysiącami to mi się zdawało że 18k to jest ho ho ho

a powiedz mi : ten ranking obejmuje 214 graczy
czy to oznacza że tylko tylu dotrwało do końca ?
czy ograniczono ranking do 214 osób od góry ?
 
Do góry