Świetlisty Władca
Rycerz
- Wynik reakcji
- 2.228
Troszeczkę sobie debatowaliśmy na FO s133 na temat sposobu na stworzenie troszkę większego serwera nie zamykającego się w czterech kontynentach z ogryzkami. Kolega @Ochrona Wioski rzucił pomysł stworzenia świata fabrycznie wypełnionego wioskami barbarzyńskimi. Moja propozycja brzmi następująco:
- świat zapełniony na przestrzeni wielokrotności czwórki (czyli 16 kontynentów, 48 to już by było chyba za dużo) wioskami barbarzyńskimi na start
- prędkość 2 oraz obniżona cena monet
- Po wstępnym logowaniu niemożliwe przenosiny tak jak na s131 czy 133, ale plemiona spawnią się losowo na tych 16 kontynentach, a nie tak jak obecnie, na czterech i to głównie w centrum (nie wiem, czy jest to możliwe do osiągnięcia ze strony technicznej, ale przypuszczam, że po pewnych przeróbkach tak), choć z drugiej strony skoro nie opłacałoby się ściągać darm, to można i zostawić możliwość przenosin
- farma może być, choć nie musi
- zasięg szlachty mocno spiłowany (o ile to możliwe, to najlepiej do okolic 15-20h moim zdaniem, w przeciwnym wypadku będą dziwne akcje się działy, choć 40h 50min też może tragedii nie spowoduje)
- barbarki rozwijające się do 1000-2500 pkt (3000 to już za dużo moim zdaniem przy tej prędkości)
- limit członków plemienia 20-40 (widziałem, że w innym temacie Poxop proponował blokadę tygodniową nie pozwalającą przez ten czas zmienić plemienia po wyjściu i to mogłoby w sumie być, jeśli da się to zastosować, ale wtedy limit ustaliłbym na 60-80)
- nieco inny czas wypuszczenia: dodatkowe dwa bądź cztery miesiące pauzy po wypuszczeniu poprzedniego, żeby uzbierało się trochę więcej graczy już na starcie
- wsparcie dla członków plemienia, fajnie by było, gdyby po dojściu do nowego plemienia deff nie mógł kursować w obie strony przez ustalony czas (24/48h)
- łucznicy włączeni, osady koczownicze w sumie też
- morale włączone na podstawie punktów i stażu gry na świecie
- kościół brak
- taki świat byłby wypuszczany nie częściej niż raz na rok
Generalnie propozycja oparta jest przede wszystkim na tych 16 kontynentach, pozostałe ustawienia proponowanej konfiguracji wymyśliłem sam. Prędkość to mus, bo co to za frajda półtorej miesiąca budować wieś na szarym kontynencie, zmniejszona cena monet sprawi, że barbki nie będą uciążliwym przeciwnikiem. Zasięg szlachty musi być niski, inaczej będzie trochę za dużo kombinowania jak dla mnie, bo przeciwnik będzie mógł władować się akcją w barbarki po drugiej stronie świata. Barbki z kolei muszą się rozwijać, żeby ich przejmowanie było opłacalne. Limit członków gdyby był tak niski i obwarowany tyloma utrudnieniami totalnie utrudniłby grę na tysiąc członów. Myślę, że to najlepsze możliwe ustawienia, o ile da się to naturalnie zrobić Zapraszam do dyskusji.
- świat zapełniony na przestrzeni wielokrotności czwórki (czyli 16 kontynentów, 48 to już by było chyba za dużo) wioskami barbarzyńskimi na start
- prędkość 2 oraz obniżona cena monet
- Po wstępnym logowaniu niemożliwe przenosiny tak jak na s131 czy 133, ale plemiona spawnią się losowo na tych 16 kontynentach, a nie tak jak obecnie, na czterech i to głównie w centrum (nie wiem, czy jest to możliwe do osiągnięcia ze strony technicznej, ale przypuszczam, że po pewnych przeróbkach tak), choć z drugiej strony skoro nie opłacałoby się ściągać darm, to można i zostawić możliwość przenosin
- farma może być, choć nie musi
- zasięg szlachty mocno spiłowany (o ile to możliwe, to najlepiej do okolic 15-20h moim zdaniem, w przeciwnym wypadku będą dziwne akcje się działy, choć 40h 50min też może tragedii nie spowoduje)
- barbarki rozwijające się do 1000-2500 pkt (3000 to już za dużo moim zdaniem przy tej prędkości)
- limit członków plemienia 20-40 (widziałem, że w innym temacie Poxop proponował blokadę tygodniową nie pozwalającą przez ten czas zmienić plemienia po wyjściu i to mogłoby w sumie być, jeśli da się to zastosować, ale wtedy limit ustaliłbym na 60-80)
- nieco inny czas wypuszczenia: dodatkowe dwa bądź cztery miesiące pauzy po wypuszczeniu poprzedniego, żeby uzbierało się trochę więcej graczy już na starcie
- wsparcie dla członków plemienia, fajnie by było, gdyby po dojściu do nowego plemienia deff nie mógł kursować w obie strony przez ustalony czas (24/48h)
- łucznicy włączeni, osady koczownicze w sumie też
- morale włączone na podstawie punktów i stażu gry na świecie
- kościół brak
- taki świat byłby wypuszczany nie częściej niż raz na rok
Generalnie propozycja oparta jest przede wszystkim na tych 16 kontynentach, pozostałe ustawienia proponowanej konfiguracji wymyśliłem sam. Prędkość to mus, bo co to za frajda półtorej miesiąca budować wieś na szarym kontynencie, zmniejszona cena monet sprawi, że barbki nie będą uciążliwym przeciwnikiem. Zasięg szlachty musi być niski, inaczej będzie trochę za dużo kombinowania jak dla mnie, bo przeciwnik będzie mógł władować się akcją w barbarki po drugiej stronie świata. Barbki z kolei muszą się rozwijać, żeby ich przejmowanie było opłacalne. Limit członków gdyby był tak niski i obwarowany tyloma utrudnieniami totalnie utrudniłby grę na tysiąc członów. Myślę, że to najlepsze możliwe ustawienia, o ile da się to naturalnie zrobić Zapraszam do dyskusji.