Świat 59

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Drodzy Gracze,

Nadeszła pora na kolejny świat Plemion :). Jako, że ostatnio zakończyła się gra na świecie 52, a więc jedynym świecie bez farmienia, jaki był dostępny w naszej wersji językowej, to świat 59 również będzie miał włączone to ustawienie oraz będzie w swojej konfiguracji zbliżony do zamkniętego niedawno świata. Atakowanie innych graczy i wiosek barbarzyńskich nie będzie przynosiło żadnych zysków w surowcach (aby zrekompensować braki spowodowane niemożnością farmienia, świat będzie miał podwójną prędkość a cena szlachty będzie niższa).
W związku z powyższym, wszystkich zainteresowanych grą bez limitu farmienia musimy poprosić jeszcze o odrobinę cierpliwości i zrozumienia.

Jesteśmy też świadomi, że wielu graczy z wspomnianego wcześniej świata 52 z chęcią powróciłoby do Plemion, a zrobiliby to jeszcze chętniej, gdyby mieli możliwość wspólnej gry ze znanymi sobie już kolegami. Dlatego włączymy również możliwość wstępnego logowania na świat. Przypomnijmy co to oznacza: można zalogować się na świat przed jego rozpoczęciem i zaprosić do gry znajomych, z którymi grało się już kiedyś albo też zaprosić przyjaciół wysyłając im maile. Rozpoczną oni grę w stosunkowo bliskiej odległości od zapraszającego ich gracza, co pozwoli ekipom na lepszy start. Pozwoli to także na automatyczne rozpoczęcie zaraz po uruchomieniu gry na serwerze.
Wstępne logowanie zostanie włączone na weekend (poinformujemy na stronie głównej, gdy zostanie aktywowane) i będzie uruchomione aż do godzin okołopołudniowych w poniedziałek (16 stycznia). Wówczas system rozpocznie rozmieszczanie wiosek na świecie (potrwa to ok. kilkudziesięciu minut), a gdy się to zakończy, gra zostanie otwarta.

Wiemy, że wstępne logowanie tworzy specyficzne warunki, dlatego zastępstwo i zaczęcie od nowa będą wyłączone przez pierwsze dwa dni gry. Ponadto wioska startowa będzie miała nieco więcej punktów niż standardowe 26. Pozwoli to na szybszy start w warunkach braku farmienia.

Nie będzie również niespodzianką włączony warunek zwycięstwa, który, jak wiadomo, powinien być odpowiednio wysoki. Dlatego tym razem będzie to 380 milionów punktów uzyskanych przez najlepszą czterdziestkę plemienia. Liczbę tę trzeba będzie utrzymać przez 720 godzin (30 dni). Z tego powodu radzimy na bieżąco kontrolować sytuację!


Poniżej przedstawiamy dokładną specyfikację:

Świat 59
Styl 3.0

Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0.5
Morale: na podstawie punktów i czasu gry
Ochrona początkowa: 5 dni
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć wszystko
Kościół: nie
Komendy: bez milisekund
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000
Wioski bonusowe: nie
Wybór kierunku: tak, dla graczy którzy wejdą już po rozpoczęciu świata. Gracze z wstępnego logowania, zaproszeni przez jedną osobę, i tak zaczynają we wspólnej okolicy
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety, cena obniżona do połowy zwykłej wartości
Limit członków plemienia: 50, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Wolny przesył surowców na rynku: wyłączony
Chłopi: tak
Stosunek ofert na rynku: tylko 1:1
Zastępstwo: zostanie włączone w trzecim dniu gry (18 stycznia)
Brak możliwości uzyskania surowców z napadu

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat świata 59 --> klik! :)
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrowienia i powodzenia!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry