Świat 22 i 23

  • Rozpoczynający wątek Corpus
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Terminy otwarcia:

Świat 22 - w środę, 17. września, w godzinach przedpołudniowych!

Świat 23 - w czwartek, 18. września, w godzinach przedpołudniowych!

Charakterystyka światów:

Świat 22:
* styl światów: 3-9, czyli zawierający rycerza (bez przedmiotów), monety, piedestał, łuczników itd.
* prędkość: 1
* możliwość wyboru kierunku położenia wioski (zgodnie z Waszymi prośbami)


Świat 23:
* styl świata:1, 2, 10, itd., czyli tzw. klasyczny, bez rycerza, monet i piedestału.
* prędkość: 2
* możliwość wyboru kierunku położenia wioski (zgodnie z Waszymi prośbami)



Mamy nadzieję, że tym samym spełnimy Wasze prośby, bo każdy będzie miał okazję spróbować swoich sił w nowej rozgrywce i w takim stylu gry, jaki mu się bardziej podoba.
Pozdrawiamy i życzymy udanej zabawy!
Wasz Team.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Światy 22 i 23 są tandemowe.
Oznacza to, że jeżeli rozpoczniesz grę na świecie 22, nie będziesz miał możliwości gry na 23 i odwrotnie.
 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Pozostałe parametry.

Świat 22:
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Morale: stosunek pkt. atakującego i obrońcy.
Max. dystans dla szlachcica: 70 pól
Noc: 0-8
Szpiegowanie: jeśli wystarczająco dużo zwiadowców przetrwa - surowce i wojska poza wioską także mogą zostać wyszpiegowane.


Świat 23:
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0.5
Morale: stosunek pkt. atakującego i obrońcy.
Max. dystans dla szlachcica: 70 pól
Noc: 0-7
Szpiegowanie: jeśli wystarczająco dużo zwiadowców przetrwa oraz zwiadowca był zbadany - surowce i wojska poza wioską także mogą zostać wyszpiegowane.
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry