Świat 182 (04) Parametry plemienia + dominacja

Jaki zestaw parametrów?


  • W sumie głosujących
    626
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
11.796
Świat 182 - Ankieta 04
 

Mickez

Władca Rohanu
Wynik reakcji
490
blokada składu = nie możesz przestać grać i oddać się do rozbiórki czy połączyć z kimś konta. Dodajmy do tego ataki na plemieńca traktowane jako odwiedziny to dodatkowo nie rozbierzesz gracza, który skończył grę tylko konto z Wami zostaje do końca. Odechciewa się grać
 

Kocham Lolitki

Szlachcic
Wynik reakcji
6.852
musisz mieć specjalnych "straggler"ów co są poza plemieniem żeby się takimi osobami zajmować

blokada składu jest słaba, bo mimo że ma dobre intencje to wcale nie rozwiązuje problemu masówek, wręcz przeciwnie bo już taki świat przerabialiśmy, gdzie 180 osób oddaje wioski 60, a w środku plemienia jest kilkanaście kont gotowych rozbierać nieaktywne konta i czekając na miejsce, to dodatkowo jeszcze jak czasem pojawia się argument że nowi gracze nie mają jak zacząć grać bo ekipy nie chcą zapraszać - to ja absolutnie nie wiem jak mogą to zrobić na świecie gdzie po kilkudziesięciu dniach nie można opuścić plemienia?

cóż, piekło brukuje się dobrymi chęciami, i tak samo jest w przypadku blokady składu
 

Kins

Magiczny Mag
Wynik reakcji
2.931
Tylko @kmic ustaw jak już ustawiasz blokadę by po tych 60/90 dniach była możliwość wywalenia (jakby ktoś kretowal) ale by nie było możliwości zapraszania. By nie było jak na 158 gdzie było x graczy poza plemieniem grających pod to plemię i mogli wskoczyć na końcu.
 

Mickez

Władca Rohanu
Wynik reakcji
490
Blokada składu to jest ich rozwiązanie problemu wygrywania światów w kilka ekip tylko standardowo zamiast poszukać najlepszych rozwiązań to dają swoje bo jak skręcisz w lewo 4 razy to przecież tak jakbyś pojechał w prawo więc o co chodzi????
 

Kins

Magiczny Mag
Wynik reakcji
2.931
Blokada składu to jest ich rozwiązanie problemu wygrywania światów w kilka ekip tylko standardowo zamiast poszukać najlepszych rozwiązań to dają swoje bo jak skręcisz w lewo 4 razy to przecież tak jakbyś pojechał w prawo więc o co chodzi????
Imo blokada składu jest lepsza niż blokada nazwy xd
Bardziej praktyczna
 

ArhelanLUKASZ

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.563
Blokada składu to jest ich rozwiązanie problemu wygrywania światów w kilka ekip tylko standardowo zamiast poszukać najlepszych rozwiązań to dają swoje bo jak skręcisz w lewo 4 razy to przecież tak jakbyś pojechał w prawo więc o co chodzi????
Jakie masz lepsze rozwiązanie w walce z masowkami i wygrywaniem w 3/4 plemiona? Światy są coraz mniejsze a coraz szybciej powstają koalicję nawet na 400/500 graczy. Może czas startować w mniejszych i pewniejszych składach a nie co świat zbierać się w 200 osób. Blokada ma bardzo wiele minusów ale przecież nie każdy świat ją posiada.
 

Mickez

Władca Rohanu
Wynik reakcji
490
To nie jest rozwiązanie bo nie wszyscy grają dla blaszek. Dla danych ekip nie ma znaczenia czy wygra Jutro1 czy Jutro7 tylko ważne żeby wygrała dana ekipa.
 
Wynik reakcji
365
To nie jest rozwiązanie bo nie wszyscy grają dla blaszek. Dla danych ekip nie ma znaczenia czy wygra Jutro1 czy Jutro7 tylko ważne żeby wygrała dana ekipa.

Jak nie grasz dla blaszki to zamiast 10 członów po 20 osób zrobisz 1-2 człony i będziesz sobie spokojnie klikać... Czy nie, bo nie możesz odmówić gry ludziom którzy w plemieniu robią tylko za masę? ;)
 
Wynik reakcji
445
blokada składu = nie możesz przestać grać i oddać się do rozbiórki czy połączyć z kimś konta. Dodajmy do tego ataki na plemieńca traktowane jako odwiedziny to dodatkowo nie rozbierzesz gracza, który skończył grę tylko konto z Wami zostaje do końca. Odechciewa się grać
Wypisz wymaluj 158 i tak były problemy z takimi jednostkami, jesli nie zostawiles zaufanych graczy w drugim członie którzy mogli takiego delikwenta rozebrać to potrafił utrudnić życie
 
Status
Zamknięty.
Do góry