To w sumie można by wprowadzić na każdym świecieZgadzam się z przedmówcą:
180
1. Przy generowaniu mapy potrzebne są większe odstępy między graczami.
[Odstępy między nimi powinny wypełniać wioski barbarzyńskie i koczownicze.]
Słabe i nudne jest bicie się kontami 10-50 wiosek. Wszyscy pamiętamy konta po 400-1000 wiosek. I bunkry na 20-30 offów Pare lat temu powstał taki nieładny trend tłoczenia wszystkich w kupie na wspólnym starcie, który nie ma nic wspólnego z grą strategiczną, kiedy po wymianie offa gracza z 1 wioska vs gracz z 1 wioska trzeba poświęcić kolejne 3-4 tygodnie na rozpoczęcie i zbudowania pałacu od nowa... Większy odstęp daje to, że na początku ogarnięci gracze sobie poklinują, a bobów się i tak zje Nawet jakby miały być to odstępy po kilka h.
Może limit graczy per kontynent przy starcie? 1000players/1K Może 1500? I tak wystartuje pewnie z 10k. Jeśli zwiększylibyście odstępy, wioski musiałyby rosnąć szybciej i np do 2,5k.
Wiecie jaki byłby efekt? Mniej polityki i ściemniania, więcej grania ze względu na odstępy.
Raz bym chcial zobaczyc swiat z wieksza wioska startowa + progresywna predkoscia (cos jak taniejace monety przy odpowiedniej ilosci graczy).
Hej @kmic nie wiem, czy się zasugerowaliście, ale fajnie, że trochę wyczerpaliście moją listę propozycji. Czy mogę liczyć, że reszta do odhaczenia jakoś na następnych światach?180:
Inny warunek zwycięstwa niż Dominacja
Randomizer do ataków (Antytiming)
Brak milisekund
Rycerz ze starymi przedmiotami
Zamrażanie plemion
Ja rozumiem, że 'wszystkim' się podobają populistyczne ustawienia i fajnie, jeśli to będzie to 'standard', ale od czasu do czasu można by sobie przypomnieć jak brzmi dźwięk pękającej... struny głosowej forumowiczów.
dawniej wioska startowa miała chyba 116 pkt więc to da sie zrobić. na Szybkich plemionach są rundy gdzie gracze zaczynają z wioską 10k.
Ogólnie z tego co widzę to zatrważająca część osób chce podkręcać prędkość tylko ja się pytam po co? Światy i tak realnie trwają teraz pół roku a potem zaczyna się dojadanie przegranego plemienia. Chcecie skrócić ten czas do 3 miesięcy?
Zresztą zamiast przyspieszać świat można by było po prostu ustanowić wioskę startową na poziomie 1.000 pkt czy nawet 2.000 zamiast kombinować z ustawieniami.
Zwróćcie też uwagę, że iloczyn prędkości świata do prędkości jednostek na zwykłych światach zawsze wynosić 1.
Na świecie 172 macie ogólną prędkość świata podkręconą do 1,28 a w każdym innym przypadku jest to na trwających obecnie światach jest to 1.
propozycje w których iloczyn przekracza 2 to od razu można wrzucić do kosza albo liczyć, że wystartuje jakiś Special
Hej @kmic nie wiem, czy się zasugerowaliście, ale fajnie, że trochę wyczerpaliście moją listę propozycji. Czy mogę liczyć, że reszta do odhaczenia jakoś na następnych światach?
Mógł byś proszę wrzucić w innej na #179, w inne ze wsparcie dopiero można wysyłać po x dniach? Światy z wieża powinny mieć jakieś utrudnienie ^^Zrobiliśmy prawie wszystko co się dało Rycerz ze starymi przedmiotami jest od lat wycofany (choć - zgodnie z ankietą widoczną w grze - powrócił pomysł jego wskrzeszenia), zaś randomizer do ataków na chwilę obecną nie wchodzi w grę na "normalnych" światach.
A brak milisekund zapewne będzie przy jakiejś okazji
Mógł byś proszę wrzucić w innej na #179, w inne ze wsparcie dopiero można wysyłać po x dniach? Światy z wieża powinny mieć jakieś utrudnienie ^^
Bo ci nieudacznicy muszą mieć miliony darm i kont do zagęszczania by zacząć grę, więc support idzie im na rękę bo utrzymują grę.@kmic czemu na każdym świecie giełdowym jest opcja zapraszania graczy obok siebie oraz przedmiot do przenosin a na światach bez giełdy ta opcja w ciągu ostatniego roku była tylko na świecie 174?