Świat 17 już wkrótce

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser2
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser2

Guest
Drodzy gracze!

W środę, 5.3.2008 roku w godzinach przedpołudniowych wyruszy świat 17. Mamy maleńką niespodziankę, możecie sami zadecydować, jaki styl ma mieć ten świat. W tym celu prosze wejść ingame do zakładki

"ustawienia" i wybrać opcję |ankieta"​

Dziękujemy za liczny udział w ankiecie.
 

DeletedUser2

Guest
Odp: Świat 17 już wkrótce

Ankieta dotycząca stylu świata 17 wprawdzie jeszcze trwa, jednakże nie sądzę, że ostateczny wynik będzie znacznie odbiegał od tego, który właśnie odczytałam:

ankietacg6.jpg


Dlatego też świat 17 będzie miał następujące ustawienia:

1. Styl nowy, czyli z nowymi jednostkami jak łucznik, rycerz itd.
2. Prędkość: 2 (mała niespodzianka z naszej strony)
3. Jednostki będą poruszały się z normalną prędkością (1)
4. Jest to świat typu 4.0 czyli z wioskami koczowników
5. Można będzie wybrać kierunek lokalizacji wioski
6. Reszta ustawień raczej standardowa.

Życzymy udanej zabawy!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Odp: Świat 17 już wkrótce

No i do kompletu pełen zestaw parametrów świata 17:

styl świata - nowy (z rycerzami, zbrojownią, monetami, łucznikami itd)
prędkość gry - 2
prędkość jednostek - 0,5 (czyli ostatecznie 2*0,5=1 czyli prędkość normalna)
morale - aktywne (liczone dość niekonwencjonalnie: jako stosunek pkt agresora i obrońcy przy dodatkowym uwzględnieniu długości grania obrońcy) (*)
prędkość wzrostu poparcia - 1 na godzinę
zastępstwo - dozwolone, max 60 dni w okresie 120 dni
czas na anulowanie wojsk - 600 sekund
czas na anulowanie handlarza - 300 sekund
darmowe premium - po osiągnięciu 500pkt (7 dni) i 15.000pkt (3 dni)
ochrona nowych graczy - 5 dni
ochrona początkowa słabszych - przez 60 dni od momentu rozpoczęcia gry nie można atakować/być atakowanym przez osoby, których stosunek punktów jest więcej niż 20-krotnie mniejszy/większy
technologie - rozwój 1-krotny danej umiejętności
szpiegowanie - otrzymane dane uzależnione wyłącznie od ilości przeżytych zwiadowców, dane o jednostkach poza wioską nieosiągalne (**)
min. limit wysłanych jednostek - 1% populacji w wiosce
wioski koczownicze - aktywne
samorozwój barbarzyńskich wiosek - aktywny
max. dystans szlachcica - 70 pól
możliwość wyboru kierunku startu - aktywna
noc - aktywna, między 0 a 7 rano
system referencyjny - aktywny, 5 dni premium, gdy polecany gracz osiągnie (na tym świecie) 1000 pkt.

(*) - morale wzrasta z czasem (coraz mniej chroniąc obrońcę), więc przy tych samych wartościach punktowych agresora i obrońcy niższe morale (bardziej go chroniące) będzie miała osoba, która później rozpoczęła grę,
(**) - a ściślej mówiąc - osiągalne tylko przy wysłaniu wraz ze zwiadowcami rycerza wyposażonego w Lunetę Kalida, więcej informacji o przedmiotach dla rycerza
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry