Świat 150

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze!

No i stało się... chyba już dawno żaden świat nie był tak mocno wyczekiwany i tak gorąco komentowany (po otworzeniu tematu do dyskusji przedstartowej w ciągu 24h pojawiło się w nim ponad 500 postów). I wreszcie możemy z dumą ogłosić: NADCHODZI!

Pojedyncze parametry (farmienie ograniczone, brak dodatkowych funkcji Premium oraz Giełdy Premium) ujawniliśmy już wcześniej. Teraz pora na poznanie reszty szczegółów tego wyjątkowego (mamy nadzieję, że nie tylko z uwagi na okrągły numer) świata.

Informacja dla wszystkich Plemion
Na tym świecie nie będzie przedmiotu do przenosin wioski, ani możliwości zapraszania obok siebie. Zatem JEDYNĄ możliwością by ekipa wystartowała w swoim otoczeniu jest dołączenie do świata na etapie wstępnego logowania i w czasie tej fazy (specjalnie z tego powodu trwającej dłużej niż zazwyczaj) dołączenie do tego samego plemienia (i bycie w nim w momencie zakończenia wstępnego logowania, kiedy to będzie następował start świata i rozmieszczanie wiosek).

A oto już szczegóły konfiguracji:

Świat 150

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,2
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 50ms
Ochrona początkowa: 4 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów 30:1 30 dni
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 1.500, jednak nie więcej niż 750.000 na ostatnie 24h
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 150 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia, po 3 dniach pobytu w plemieniu
Limit członków plemienia: 80, bez systemu poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
16 stycznia popołudniu - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
23 stycznia przed południem - zakończenie wstępnego logowania i start świata

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat świata --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team

PS. Wprawdzie nie mamy takich planów, ale zastrzegamy że z powodów technicznych jakieś parametry mogą ulec zmianie. Trzymamy kciuki, by tak się nie stało!
 
Do góry