Świat 150 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: brak
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak, jeden
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1500pkt
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 15000, jednak nie więcej niż 15.000.000 na ostatnie 24h
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 50 pól
Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
Limit członków plemienia: 150, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
 

złyy banan.

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
258
bo trzeba zarabiać na jakiś pajacach na swiecie z giełdą premium xd

nie no jeżeli zrobią świat z ograniczoną farmą i dowalą tam giełdę to strzał w kolano dla tych co wchodzą i nie używają pp, wiadomo w późniejszym etapie gry sprawa wygląda inaczej, ale nie oszukujmy się początek jest bardzo ważny.....
 

fesh

Miecznik
Wynik reakcji
39
Światy bez farmy były by spoko, gdyby chociaż trzeba było wstać w nocy i kliknąć to eko na wszystkich mulciakach, ale po co skoro do klikania eko można bota ustawić i nie trzeba się martwić.
 

eloelo80

Miecznik
Wynik reakcji
78
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: brak
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak, jeden
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1500pkt
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 15000, jednak nie więcej niż 15.000.000 na ostatnie 24h
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 50 pól
Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
Limit członków plemienia: 150, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
150 członków hmm?
I bez moreli :eek:
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.270
1.0 z limitem 15mln ten swiat by z 10 lat trwal , nie bez powodu swiaty z ograniczona maja predkosc 1.25/1.5+

wait a sec , dlatego ten chory limit 150 osob z blachami xD
 

Mad x Kroca

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
955
Ale nieźle sobie obmyślili z tymi zmianami :p. Dali nieograniczoną farmę na s149, by wszyscy poszli na s150
 

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
Pozatym kto klika kilkadziesiąt tys ataków na farmy przez dobe ? napewno nie człowiek tylko booty
Więc jaka to gra strategiczna ?
Doba ma 24 godziny, 1440 minut i 86400 sekund
 

KACZELNIK

Rycerz
Wynik reakcji
2.088
Najbardziej niesprawiedliwe imo jest to, że s149 wychodzi sam.

Za 2 miesiące pewnie wypuszczą 150 z ograniczoną farmą i 151 z giełdą.

I dopiero za 4 miesiące wyjdzie 152 bez farmy.
 
Status
Zamknięty.
Do góry