Świat 126

Dyskusja w 'Pytania' rozpoczęta przez użytkownika Paulamss, 14. Mar 2018.

Poleć tę stronę

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Paulamss

    Paulamss Chłop

    Dołączył:
    14. Mar 2018
    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Czesc. Czy tylko mi nie działa świat 126? Nie mogę się zalogować .
     
  2. fokus1

    fokus1 Chłop

    Dołączył:
    14. Mar 2018
    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Mi tak samo nie działa i nie wiem co jest grane. Wczoraj śmigało bez problemu a dziś problem z zalogowanie się
     
  3. lejto

    lejto Chłop

    Dołączył:
    2. Sty 2009
    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Jak zostanie rozwiązana sprawa z tymi prawie 200 osobami, które na botach i poprzez brak wylogowania mogły w tym czasie 10 godzin farmić, atakować, budować, podbijać innych, a pozostali nie mogli się zalogować?
    Cofnięcie czasu w grze?
     
  4. Isenhard

    Isenhard Pomocna Dłoń Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    18. Mar 2008
    Wiadomości:
    190
    Docenione treści:
    0
    Roll-backa nie będzie na 99%. Użycie tej metody jest ostatecznością, gdy serwer i świat posypie się do nieodwracalnego stanu- takiego, w którym żadne działania administracji nie są w stanie przywrócić poprawnego funkcjonowania świata. Na szczęście, do takiej sytuacji nie doszło na świecie 126.

    Obecnie team opracowywuje i analizuje sytuację związaną ze światem 126. Możliwe, że gracze otrzymają rekompensatę za doświadczone utrudnienia w prowadzeniu rozgrywki. Gdy zostaną ustalone konkrety w tej kwestii - poinformujemy o tym graczy w odpowiednim czasie.
     
  5. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.594
    Docenione treści:
    307
    Przede wszystkim: chcielibyśmy gorąco przeprosić wszystkich, których problemy z logowaniem na świecie 126 dotknęły osobiście i spowodowały na ich koncie straty. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre osoby straciły wioski czy wojska, nie mówiąc już o surowcach przelewających się w spichlerzu. Niestety nie ma złotego środka pozwalającego na naprawę tych strat, bo przecież np. utrata wioski odbyła się kosztem innej osoby, która nie jest niczemu winna, grała normalnie i nie miała wpływu na problemy po stronie rywala. Nie mamy więc podstaw by tak zdobytą wioskę jej odebrać (co niektóre osoby sugerowały), bo to dla odmiany wywoła pretensje drugiej strony. Niestety w takiej sytuacji zawsze grono osób będzie pokrzywdzone, inni zaś na ich szkodzie zyskają. Nie jest to komfortowa sytuacja i nie jest nam z tym dobrze, ale nie mamy mocy by to zmienić.

    Od wczoraj trwają intensywne prace w naszym zespole technicznym, które koncentrują się na dwóch obszarach:
    1. Prace techniczne związane z taką konfiguracją bazy danych, aby uniknąć podobnego problemu w przyszłości.
    2. Opracowanie metod pozwalających na automatyczne powiadamianie i szybsze reagowanie, gdyby (odpukać) jednak podobny problem nastąpił.
    Nie jest to niestety kwestia prosta, bo nie wszystko da się przetestować w warunkach "laboratoryjnych", pewne sytuacje są nieprzewidywalne (obrazowo: to co działa bez problemu przy 5000 zalogowanych graczy może się nagle wysypać gdy zaloguje się ich jednocześnie 10.000... ale żeby to przetestować musiałby właśnie taki scenariusz zaistnieć).

    Wiele osób pytało o możliwość jakiejś rekompensaty z uwagi na poniesione straty. Niestety nie ma możliwości aby przyjrzeć się osobno każdemu kontu, przeanalizować jego sytuację i zaoferować jakieś indywidualne odszkodowania. Dlatego decyzje w tej kwestii mogły dotyczyć jedynie wszystkich kont i zbiorowych przeprosin za problemy w grze, w postaci:
    1) przedłużenia o 1 dzień usług Premium (KP, MK, AF, bonusy surowcowe) posiadającym je osobom (zostało to już wykonane dziś koło południa),
    2) zaoferowania wszystkim weekendowego bonusu zwiększającego prędkość budowy, rekrutacji oraz produkcji surowców, aby umożliwić szybszą odbudowę wiosek. Bonus taki zostanie automatycznie aktywowany na wszystkich kontach w piątek koło południa i potrwa do niedzielnego wieczoru.

    Ja ze swej strony proszę o kontakt z supportem osoby, które:
    - posiadały aktywne usługi premium w nocy 13/14 marca, ale w międzyczasie już one wygasły (i w związku z tym nie otrzymały przedłużenia ich trwania wspomnianego wyżej).
    - w okresie awarii kupowały surowce na Giełdzie Premium, a z powodu niedostępności świata surowce te się zmarnowały (na skutek przepełnienia spichlerzy) - będziemy zwracać zmarnowane w ten sposób PP.

    Wszystkim zaś życzę, by był to już koniec problemów technicznych na świecie 126 i dalsza rywalizacja na nim przebiegała już bez takich dodatkowych niespodzianek.

    // wiadomość ta zostanie także wysłana na pw do wszystkich graczy świata 126
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.