Świat 100 - dyskusja

Status
Zamknięty.

DeletedUser40095

Guest
startowanie na światach parzystych z dodatkowymi funkcjami premium to nie jest wybieranie świata 'dobrze obsadzonego'.
Nie ogarniam jak można wybierać świat 'pay to win' i mieć z tego frajdę z czego, z szablonowego farmienia od setnego świata ;-)?
jak można grać na świecie gdzie można kupować surowce na początku i wyklepać szybko stajnie, stajnia szybko stoi = ogromna przewaga
jak mozna grac na swiecie gdzie mozna sobie o 30% zwiekszyc wydobycie surki czy tam o 40%
jak mozna grac na swiecie gdzie mozna na froncie postawic w kilka sekund mur po zburzeniu(gracz, ktorego na to stac)
jak mozna grac na swiecie gdzie mozna skracać czas budowy budynków?
jak mozna grac na swiecie gdzie mozesz miec tansze budynki?
jak mozna grac na swiecie gdzie mozna 10 k gliny zamienic na 10 k zelaza za 10 pp :)?

Bizon... Ciebie w ogóle interesuje co ktoś pisze? Chciałem zagrać na świecie mocno obstawionym i dlatego doczekałem S100. Nie wiem czy masz gdzieś co inni piszą, czy też akurat moje wypowiedzi ignorujesz. Jednak najwidoczniej Tobie trzeba komiks narysować i może wtedy do Ciebie dotrze. Nie mam jakiegoś wielkiego parcia do tego, aby być na szczycie rankingów. Moje plemię nie musi wygrywać światów (jak na razie w tej kwestii mamy 100% skuteczności, nie wygraliśmy żadnego :D). Pragnę stworzyć fajne plemię, gdzie ludzie będą się dobrze ze sobą czuli. Jeśli większość z graczy mojego plemienia lubi farmić, to gram na światach z farmieniem. Jako, że startują one parami, to wybieramy tą farmę której ustawienia bardziej nam pasują, a to spod znaku jak można co wypisałeś jest naprawdę mało istotne.

No i dobra... Dzięcioł i kilku innych graczy miało pałace bardzo szybko... I co? Czy na S88 z tego powodu ktoś umarł? 267.946.617 oto liczba surowców jaką wyfarmiłem od początku mojej gry na S88. 68.930.740 to ilość surowców jaką dzisiaj wyfarmił faworyt do blachy Rabuś Dnia. Co próbuję udowodnić? To, że na takim świecie moje plemię (jak na razie) jest na pierwszym miejscu. Jakoś sobie radzę na świecie gdzie gracze mogą kupować surowce, jakoś udało mi się rozwinąć. Te dodatki o których mówisz nie są aż tak bardzo istotne, ponieważ mim celem nie jest parcie po szczeblach rankingu, a czysta rozrywka. Jak można grać na takim świecie? Ano można bardzo fajnie grać, ponieważ to zależy tylko od Ciebie jak będziesz grał. Zachowujesz się jak dzieciak, który uważa się za świetnego karciarza, ale grać może tylko na stole z zielonym obrusem, konkretnymi kartami, w konkretnym pokoju, przy konkretnej aranżacji. Jak dla mnie... zupełnie nieistotne sprawy.

Ktoś wymyślił, że InnoGames musi na plemionach więcej zarobić. Wprowadzili takie możliwości. Gracze mają wolność wyboru. Dyskryminowanie graczy wybierających świat o takich ustawieniach a nie innych, jest zwyczajnym chamstwem.
 

DeletedUser

Guest
Ja również gram na świecie, który jest światem z dodatkowymi funkcjami premium i stwierdzam, że nie taki diabeł straszny, jak go malują, ale o tym można przekonać się jedynie na własnej skórze. Wszyscy wielcy "bogacze" naszego świata już dawno temu odpali, a sama rozgrywka, należy do bardzo interesujących.

Nawiasem mówiąc, bardzo ciekawy temat. Oficjalne ustawienia świata nie zostały nawet ogłoszone, a tu 5 stron płakania nad wprowadzeniem płatnych funkcji premium :)
 
Wynik reakcji
1.062
na 100 tego nie będzie, oprócz farmy

możesz wejść i pokazać nam jak grają PROsi plemion...

Na 95% nie startuje na 100 świecie ;-)
raz nie chce mi się wracać do bezsensownego szablonowego farmienia. Dla mnie to przeszłość.

dwa nie chce mi się wracać do plemion i być przywiązany do gry znowu a gra plemiona, to najgorszy typ gry, a że jestem graczem tylko frontowym to musiałbym sporo siedzieć, dlatego raczej odpuszczam ten świat i następne, które się pojawią. Nie po to skończyłem 91 świat, gdzie miałem bardzo dobrą sytuację już by wrócić do plemion po 5 miesiącach.


więc bawcie się dobrze ;-)
 

DeletedUser

Guest
Na 95% nie startuje na 100 świecie ;-)
raz nie chce mi się wracać do bezsensownego szablonowego farmienia. Dla mnie to przeszłość.

dwa nie chce mi się wracać do plemion i być przywiązany do gry znowu a gra plemiona, to najgorszy typ gry, a że jestem graczem tylko frontowym to musiałbym sporo siedzieć, dlatego raczej odpuszczam ten świat i następne, które się pojawią. Nie po to skończyłem 91 świat, gdzie miałem bardzo dobrą sytuację już by wrócić do plemion po 5 miesiącach.


więc bawcie się dobrze ;-)

Kup czarodzieja. Będzie farmić za Ciebie :D
 

DeletedUser49796

Guest
Od jakiegoś czasu Światy wygrywa dyplomacja a nie walka.
Umiejetnosci graczy znaczą coraz mniej.
Możesz być najwiekszym kozakiem i super pro i niewiele z tego będzie wynikać
 
Wynik reakcji
1.062
Od jakiegoś czasu Światy wygrywa dyplomacja a nie walka.
Umiejetnosci graczy znaczą coraz mniej.
Możesz być najwiekszym kozakiem i super pro i niewiele z tego będzie wynikać

oczywiście, że tak i tu taki masz 100% rację.
Wygrana świata to w większości zasługa dyplomacji, w większości mega obłudnej dyplomacji, polityki.
Teraz na plemionach co się dzieję to istna patologia :)

umiejętności gracza oczywiście są ważne do pewnego momentu i wielu sytuacjach, ale jak wchodzi do tego ostra dyplomacja i obrót świata o 180 stopni, zdrady i tak dalej, wtedy umiejętności gracza nie pomogą, na czym mogłem się przekonać wielokrotnie na światach ;-)
Mnie wygrana nie interesuje. Nigdy nie interesowała, nigdy, gardzę graczami co mocno dążą do wygranej ;-)
 

DeletedUser164037

Guest
Ja również gram na świecie, który jest światem z dodatkowymi funkcjami premium i stwierdzam, że nie taki diabeł straszny, jak go malują, ale o tym można przekonać się jedynie na własnej skórze. Wszyscy wielcy "bogacze" naszego świata już dawno temu odpali, a sama rozgrywka, należy do bardzo interesujących.

Nawiasem mówiąc, bardzo ciekawy temat. Oficjalne ustawienia świata nie zostały nawet ogłoszone, a tu 5 stron płakania nad wprowadzeniem płatnych funkcji premium :)

Zsumuj strony z innych tematów to Ci wyjdzie z 20 spamu na temat funkcji PP :)
 

yusssuff

Świąteczny Artysta
Wynik reakcji
89
O jakich umiejętnościach na światach bezfarmy mówisz, chodzi mi o sam początek gdzie się klika tylko eko. Fakt klikanie eko jest to najważniejsza umiejętność no chyba że mówisz o multi w których robi się deffa i offa. W dodatku większość poradników zaczyna się od słów trzeba obrać taktykę jak noob mianowicie klikać eko.
 

DeletedUser121776

Guest
skoro Twoja logika mowi, ze swiat dwa razy mniejszy jest slabszy to powiem Ci tak...

Nie znam gracza, ktory cos soba reprezentujacac gra na swiecie z handlem, farmieniem i innym bzdurami.... o_O




Z reszta....nie ukrywajac nic mozna zobaczyc w statach, gdzie graja sklady, ludzie, ktorzy pojecie o grze maja.

ps. jak masz na imie?
 

DeletedUser

Guest
Yuss był w reprezentacji Polski, która w 2015 jest najlepsza na świecie...
Coś jeszcze masz do dodania?

Ludzie, ogarnijcie się trochę, dopóki przeciwko komuś nie zagracie, nie oceniajcie jego poziomu!
 

DeletedUser121776

Guest
tak, 2015 sie skonczyl;]


tak poza tym nie pod jego posta odpowiadalem, ale cos mi edycja nie idzie:/

--------------------------------------------------------------

spójrz na statystyki starszych światów

na 84 jest 2 razy więcej graczy i 3 razy więcej wiosek niż na 85
na 86 jest 3 razy więcej graczy i 2 razy więcej wiosek niż na 87
na 88 jest 3 razy więcej graczy i 2,5 razy więcej wiosek niż na 89

po dwa lata tam siedzą i te PP zarabiają?

skoro Twoja logika mowi, ze swiat dwa razy mniejszy jest slabszy to powiem Ci tak...

Nie znam gracza, ktory cos soba reprezentujacac gra na swiecie z handlem, farmieniem i innym bzdurami.... o_O




Z reszta....nie ukrywajac nic mozna zobaczyc w statach, gdzie graja sklady, ludzie, ktorzy pojecie o grze maja.

ps. jak masz na imie?
 

DeletedUser

Guest
No on nie pisał w kontekście poziomu tylko tego, że zwyczajnie graczy na parzystych światach jest więcej, a z tego płynie taki wniosek, że jeśli chcemy mieć świat zapełniony po brzegi to należy zrobić ustawienia jak na światach parzystych.

Wyrwałeś za bardzo z kontekstu i nie oddałeś sensu.
 

DeletedUser121776

Guest
Byc moze, jesli tak to oczywiscie zwracam honor.

Ja mimo wszystko czytajac jego post zrozumialem tak, ze swiaty z farma, pp itd. sa ponoc lepiej obstawione niz te bez tego:]
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
swiaty bez farmienia maja speed 2, wiec 2x szybciej buduje sie off przy 100 wsiach (no raczej nie tak wolno jak na predkosci 1), wiec i w momencie jak farmienie schodzi na dalszy plan - akcje sa czestsze i gra jest dynamiczniejsza, dlatego uwazam ze poziom jest na takowych ciut wyzszy :)

aaa i co do tego porownania tam z liczba graczy. Sprawdzcie sobie na tych swiatach ile wsi przypada na gracza...

policze :

s90 - 48 wsi na gracza
s91 - 81 wsi na gracza

to prawie 2x wiecej wsi na gracza na swiecie bez funkcji premium. Wiec tak, wbija mniej graczy, ale Ci gracze wbijaja GRAC, a nie ZDOBYWAC PREMIUM. Wiec roznica graczy nie ma znaczenia, bo polowa z nich to i tak jedno-trzy wioskowcy od premki.


@kermitto - graczy jest wiecej, ale polowa z nich to jedno wioskowcy, jaki to ma sens?
 

KACZELNIK

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.653
Byc moze, jesli tak to oczywiscie zwracam honor.

Ja mimo wszystko czytajac jego post zrozumialem tak, ze swiaty z farma, pp itd. sa ponoc lepiej obstawione niz te bez tego:]

Mam głęboko w świadomości obstawienie "ekipami". Jakbym był wodzem jakiegoś plemienia, mającego wielu członków, znał jeszcze więcej graczy, którzy wbiją i będą robić za darmówki to też bym wybrał świat bez farmy, bo by nie wyprzedził mnie jakiś żółtodziób, który potrafi farmić i rozwijać konto szybciej ode mnie. Niestety nie mam tej przyjemności, więc startując samemy(do tej pory na każdym świecie, na którym grałem startowałem bez ekipy) wolę rywalizować w rankingu, z ludźmi, którzy farmią, nawet którzy kupują surki za PP, niż brać udział w wojnie o darmy i deffówki.

I jakbyś nie wyniósł przekazu mojego postu, to tak, uważam, że na światach bez farmy jest niższy poziom.

PS1. Gram na świecie z farmą, kupowaniem surek za PP, nowymi funkcjami premium z kimś kto zakończył już 4 światy na top1, więc z tym wybieraniem światów przez dobrych graczy racji nie masz.
PS2. Co za różnica jak mam na imię? :)
 

DeletedUser

Guest
straszgo i tu właśnie ma zastosowanie cytat kolegi, który pokazuje, że na światach parzystych wciąż jest więcej graczy (mimo zaawansowanego etapu), a przede wszystkim więcej wiosek, co wskazuje wprost na zdecydowanie wyższe zainteresowanie.

Nie wiem, po co aż tak się zagłębiacie. To jest bardzo proste. Wychodzą dwa światy i na jeden z nich loguje się 3x więcej kont, a na koniec jest 3x więcej wiosek. To nie jest na tyle mała różnica, żeby usprawiedliwić to chęcią zarabiania PP, bo gdyby tak było to na parzystych byłoby więcej graczy jedynie o tyle, ilu jest graczy na nieparzystym (max), prawda? A nie że taka wielokrotność... Logika, to wszystko.
 

DeletedUser157137

Guest
Witam,

chciałbym otworzyć oficjalny temat do dyskusji na temat ustawień świata 100. Przypomnę: póki co PROPOZYCJI ustawień, bo nie można ich jeszcze traktować jako oficjalnej konfiguracji.
Zebrane wyniki głosowań na poszczególne parametry znajdują się tutaj.

Parę słów wyjaśnienia odnośnie niektórych pozycji:

* warunek zwycięstwa: dominacja 70%. W planach była ankieta odnośnie wielkości tej dominacji (z wartościami rzędu 60-70), ale ze względu na wybraną dużą wielkość plemienia (100 osób) także i ten współczynnik musi być wyższy (mniejszym plemionom trudno byłoby samodzielnie takie coś osiągnąć w rozsądnym czasie, przy 100 osobach jest to już realne).

* ochrona na podstawie wielkości x10: 60 dni. Widziałem już głosy, że to bezsensowny parametr, że ktoś zaloguje się dwa razy, rozbuduje parę budynków, przy stanie 50pkt porzuci konto i nie będzie go można atakować... Będzie można, dopóki się nie przekroczy 500pkt (co raczej nie trwa 2 dni), a skoro porzuci konto to po 14 dniach zostanie ono skasowane i będzie można je atakować normalnie (choć skoro porzuci je tak szybko, to raczej wioska wcześniej ulegnie kasacji). Parametr ten jest niezbędny ze względu na konieczność umożliwienia gry osobom, które chciałyby dołączyć do świata np. miesiąc czy pół roku po jego otwarciu. Skoro nie ma morale, to natychmiast po 7 dniach ochrony takie osoby nie miałyby szans utrzymać się na świecie, w warunkach rywalizacji z kontami mającymi kilkaset tysięcy (lub więcej) punktów...

* przedmioty rycerza - pewnie nie wszyscy zauważyli: przeliczyliśmy jeszcze raz głosy, odejmując te oddane z kont zbanowanych za multi. Wpłynęło to na weryfikację wyników głosowania.

* flagi + farmienie - dwie kolejne ankiety o wynikach oscylujących w okolicy 50%. Jednak nawet uwzględnienie zbanowanych kont nie dało tu podstaw do zmiany wyników głosowania (a nie widzę sensu robić tego w sposób autorytarny, mimo że sam osobiście głosowałem przeciwko flagom).
Przy takich wynikach farmienia (one były wcześniej) chciałem początkowo zaproponować kompromis czyli farmienie ograniczone, ale wybór wariantu z flagami odwiódł mnie od tego pomysłu: skoro flagi w jakimś tam stopniu będą faworyzować niektóre osoby (które uzbierały ich wcześniej sporo), to siłą rzeczy pozostali muszą mieć możliwość odrobienia tego poprzez swoją aktywność w grze, a do tego nieograniczone farmienie jest najlepszą możliwą opcją.

Pozostałe wyniki chyba nie budziły większych kontrowersji czy dyskusji...


Moje zastrzeżenie jedynie do tych wlasnie dwóch ustawien. Czyli swiat 100 jubileuszowy gdzie wielu graczy będzie chciało rszyc i grac jak za dawnych lat , zanim były funcke premium , itd. Gdzie konto premium było duz bardziej ubogie , nie było AF'a itd. A tutaj jakies chore flagi , które chyba można kupować za pieniądze.. No ale mniejsza Podoba mi się Twoje obiektywne podejście odnośnie tego.


Lecz uważam ze w takich wyrównanych kwestiach byłoby można zrobić ponowna ankiete. Albo chociażby jak będzie wstępne lgoowanie to wtedy wykonać taka dodatkowa ankiete. Wtedy zadecydowaliby gracze , defakto Ci którzy graja na danym swiecie.


Co do ochrony wioski tak masz racje częściowo , Widzialem ktoś pisal ochorna x20 to już jest dużo bardziej sensowna bo trzyma się Twoich zasad. A i jak wiemy wiele farm pomijając nawet wstępnym okres po tygodniu gdzie wioski nawet 26 pkt maja full spichlerze. Gdzie ja zakładam osobiście ze po około tygodniu gracze będą mieć mysle te 700 pkt. a wiec wioski poniżej 70 pkt nie będą mogly być farmione przez nich.. A przez graczy hmm gorzej rozwijających się mniej aktywnych jak najbardziej tak. czyli takich po powiedzmy 400 pkt. Dla nich koniec ochrony będzie dużo bardziej korzystny i skuteczniejszy. Bo nie będą musili się scigac o te surowce bo porporstu gracze lepsi nie będą wstanie ich sfarmic.


Idac dalej wiadomo ze potrzeba procz farmienia szarych wiosek mieć farmy . No i graczy słabszych po prostu na takowe się przerabaia. SA rozne metody wiadomo zniszczenie murku , zagrody czy to tez ratusz przy bardziej aktywnych graczach i Gracz posiadający 250 pkt gdzie gracz majacy około 2500 pkt zakładam ze ma około 10 takich wiosek. A wiec jest to kolejny strzal w graczy grających aktywnie , agresywnie a to chyba lubimy. I znowu Ci słabsi gracze dostają darmowe farmy. Stad uważam ze stosunek x20 albo i x30 bylby dużo lepszy. O ile się nie myle tez nie byłoby problemem wlaczeniem tego ustawienia po jakims czasie z większym mnożnikiem. Albo dac nowym graczom startującym później dluzszy czas takiej ochorny dla graczy nowych.
 
Status
Zamknięty.
Do góry