DeletedUser
Guest
25.12 wystartuje świąteczna runda Szybkich Plemion.
Godzina startu: 9.00
Zadanie: Plemię ma zdobyć 50 wiosek i utrzymać je przez 7h.
Spełnienie warunku powoduje zakończenie rozgrywki. W przypadku niespełnienia, runda zakończy się 29.12 o godzinie 20.00.
Nagroda po 150 PP dla każdego członka plemienia.
Specyfikacja:
-----
30.12 wystartuje sylwestrowa runda Szybkich Plemion.
Godzina startu: 9.00
Zadanie: Gracze będą podzieleni automatycznie na trzy plemiona: rok 2010, rok 2011 oraz Dziadek Mróz- wygrywa plemię z największą ilością punktów.
Rozgrywka zakończy się 1.1.2011 o godzinie 6.00
Nagroda: po 50 PP otrzyma 10 pierwszych osób z wygranego plemienia, które znalazły się w top 50
Specyfikacja:
-----
Przypominamy, że w przypadku wygranej należy zgłosić się po nagrodę- nagrody nie są przyznawane automatycznie.
Informujemy także, że od 24.12.2010 do 2.1.2011 nie obowiązuje grafik SP
Godzina startu: 9.00
Zadanie: Plemię ma zdobyć 50 wiosek i utrzymać je przez 7h.
Spełnienie warunku powoduje zakończenie rozgrywki. W przypadku niespełnienia, runda zakończy się 29.12 o godzinie 20.00.
Nagroda po 150 PP dla każdego członka plemienia.
Specyfikacja:
[*]Prędkość: 280
[*]Prędkość jednostek: 0.8
[*]Brak morale
[*]Liczba graczy w plemieniu: 2
[*]Przesyłanie surowca i wsparcia tylko pomiędzy graczami z plemienia.
[*]Brak możliwości odejścia od plemienia.
[*]Wioska startowa 26 pkt.
[*]Rycerz, łucznicy.
[*]Uproszczona technologia.
[*]Monety.
[*]Tryb snu należy zaplanować z 60 minutowym wyprzedzeniem.
[*]Tryb snu może trwać od 2 do 12h.
[*]Tryb snu musi być uruchomiony najpóźniej po 12h gry.
Liczba darmowych wejść: 100
-----
30.12 wystartuje sylwestrowa runda Szybkich Plemion.
Godzina startu: 9.00
Zadanie: Gracze będą podzieleni automatycznie na trzy plemiona: rok 2010, rok 2011 oraz Dziadek Mróz- wygrywa plemię z największą ilością punktów.
Rozgrywka zakończy się 1.1.2011 o godzinie 6.00
Nagroda: po 50 PP otrzyma 10 pierwszych osób z wygranego plemienia, które znalazły się w top 50
Specyfikacja:
- Prędkość: 320
- Prędkość jednostek: 0.5
- Brak morale
- Przesyłanie surowca i wsparcia tylko pomiędzy graczami z plemienia.
- Brak możliwości odejścia od plemienia.
- Wioska startowa 26 pkt.
- Rycerz
- Paczki surowców
- Rozbudowana technologia
- Tryb snu należy zaplanować z 30 minutowym wyprzedzeniem.
- Tryb snu może trwać od 2 do 8h.
- Tryb snu musi być uruchomiony najpóźniej po 16h gry.
- Liczba darmowych wejść: 100
-----
Przypominamy, że w przypadku wygranej należy zgłosić się po nagrodę- nagrody nie są przyznawane automatycznie.
Informujemy także, że od 24.12.2010 do 2.1.2011 nie obowiązuje grafik SP
Ostatnio edytowane przez moderatora: