Łucznik z płonącymi strzałami

  • Rozpoczynający wątek zulatino
  • Data rozpoczęcia

Czy podoba ci się mój pomysł?

  • Oczywiście!

    Głosy: 28 13,4%
  • Tak

    Głosy: 17 8,1%
  • Tak, ale trzeba dopracować

    Głosy: 24 11,5%
  • Trzeba dużo dopracować

    Głosy: 10 4,8%
  • Nie

    Głosy: 55 26,3%
  • Wcale!

    Głosy: 75 35,9%

  • W sumie głosujących
    209
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Chodzi mi o wprowadzenie do gry jednostki łucznik z płonącymi strzałami.

Ikonka(robiona w paint)
ukognisty.png


Koszta:
130 Drewna 40 Gliny 70 żelaza
Ludność:
1
Prędkość:
20 minut na pole
Pojemność łupu:
5


Siła napadu: 45
Obrona ogólnie: 15
Obrona przeciwko kawalerii: 20
Obrona łucznik: 45


Wymogi, by móc zbadać jednostkę:
Kuźnia 10 poziom; Koszary 10 poziom; Ratusz 15 poziom

Koszta badań"
1200 Drewna 800 Gliny 1000 Żelaza


Atak:
Skuteczny przeciwko:
Ciężka Kawaleria
Miecznik
Nie skuteczne przeciwko:
Łucznik

Obrona:
Skuteczne przeciwko:
Ciężka kawaleria
Nie skuteczne przeciwko:
Łucznicy na koniach
Lekka kawaleria
 

DeletedUser109436

Guest
dobry pomysł jestem za ale trache gupi bo po co w grze az trzech roznych lucznikow
 

DeletedUser

Guest
dobry pomysł jestem za ale trache gupi bo po co w grze az trzech roznych lucznikow

zdecydował byś się czy dobry czy nie dobry ten pomysł;)


po co wprowadzać nowe jednostki do gry której powodzenie leży w jej prostocie?

Obrona:
Skuteczne przeciwko:
Ciężka kawaleria
Nie skuteczne przeciwko:
Łucznicy na koniach
Lekka kawaleria

a co z toporami będzie skuteczny w walce z nimi czy nie?

jestem zdecydowanie na nie
 

DeletedUser

Guest
Nie, nie będzie skuteczna przeciwko toporom
Zapomniałem dodać, to jednostka offensywna

@EDIT
dobry pomysł jestem za ale trache gupi bo po co w grze az trzech roznych lucznikow

Żeby gra była bardzie urodzajna...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Kolejny niepotrzebny pomysł. Jednostek jest tyle ile jest i każda kolejna jest po prostu niepotrzebna.
 

DeletedUser

Guest
Czym się różnią odpowiedzi w twojej ankiecie? "Oczywiście", "Tak" to jest to samo. "Nie" i "Wcale!" również...
 

DeletedUser107616

Guest
Czym się różnią odpowiedzi w twojej ankiecie? "Oczywiście", "Tak" to jest to samo. "Nie" i "Wcale!" również...

Jak klikniesz w oczywiście to bedziesz tak bardzo za że moglbys powiedziec "jestem za a nawet przeciw" a jezeli weźmiesz tak to bedzie po prostu tak. I tak niemcy nie wprowadza nowych jednsotek i tak juz jest ich wystarczajaca ilosc
 

DeletedUser

Guest
Nie jest możliwe, aby zostały wprowadzone nowe jednostki.
Poczytaj sobie kilka poprzednich stron, a będziesz wiedział dlaczego.
Jestem na NIE
 

DeletedUser93933

Guest
Tak, jak napisał @Pan Kot - nowe jednostki nie będą wprowadzane do gry.

Poza tym to bardzo mała pojemność łupu, mała szybkość i dość duże wymagania budynków (jak na taką jednostkę).

Jestem na nie.
 

DeletedUser

Guest
Dziwne że jeszcze nikt nie wspomniał że były już podobne pomysły... i tam jest już wszystko napisane czemu ludzie mówią NIE.
 

DeletedUser

Guest
W sumie z nikt z was nie pomyślał by tylko dodatkowym wyposażeniem była by ognista strzała. Mógłby to być przedmiot, jeśli rycerz znajdzie to i założy pochwę z tymi strzałami i pójdzie z łucznikami to wtedy łuki strzelają z ogniem. Co za problem by to rozwiązać!
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
"Obrona przeciwko kawalerii: 20"
"Skuteczny przeciwko:
Ciężka Kawaleria(...)"


wow :D:D
jak lanca na czołg ^^
 

DeletedUser

Guest
Kolego widzę że z czytaniem ze zrozumieniem to u ciebie cienko. Kusznik a dodatkowe wyposażenie łucznika ( płonące strzały), to jest ogromna różnica. Kusznik ma większą siłę napadu lecz jest wolniejszy i dystans jest mniejszy. Jak wiemy z historii płonące strzały były używane do palenia domów, posiadłości wroga. Więc z łaski swojej nie mieszaj dwóch różnych jednostek!
 

DeletedUser102734

Guest
Uważam, że tyle rodzai jednostek ile jest teraz w zupełności wystarcza. Wprowadzając nowe jednostki trzeba by dodatkowego miejsca w zagrodzie, bo nie wyobrażam sobie żebym miała np tylko po kilkaset sztuk wojska różnego rodzaju w wioskach. (zależnie od tego czy to wioska offensywna czy deffensywna)

Jestem na nie
 

DeletedUser112953

Guest
taka poprawka nie nowa jednostka ale ulepszenie w kuźni (płonące strzały) koszt i wymagania nie wiem
 

DeletedUser9276

Guest
Ja jestem na nie ponieważ jednostka nic nie wniesie do gry - może miecznik z dwoma mieczami ???:D Na to samo wyjdzie....
 

DeletedUser

Guest
???

pomysł niczym sobie ale zanim to powstało by powstały by następne 3Światy jestem na nie
 

DeletedUser38268

Guest
Chodzi mi o wprowadzenie do gry jednostki łucznik z płonącymi strzałami.
Czyli kolejna jednostka zadajaca obrazenia typu "luk"? Czy moze przerabiamy caly sytem walki i wprowadzamy 4 rodzaj obrazen?


Siła napadu: 45
Obrona ogólnie: 15
Obrona przeciwko kawalerii: 20
Obrona łucznik: 45
<...>
Atak:
Skuteczny przeciwko:
Ciężka Kawaleria - duza obrona przeciw lukom
Miecznik - duza obrona przeciw lukom
Nie skuteczne przeciwko:
Łucznik - bardzo mala obrona przeciw lukom

Obrona:
Skuteczne przeciwko:
Ciężka kawaleria - atak typu kawaleria
Nie skuteczne przeciwko:
Łucznicy na koniach - atak typu luk
Lekka kawaleria - atak typu kawaleria
Czyli jednak calkowita przerobka mechanizmu walki. Moze bys przynajmniej sie zdecydowal, czy obrona przeciw kawalerii ma byc duza czy mala?
Podobnie z lukami - piszesz, ze slaba obrona przed lucznikami na koniach (atak typu luk), a jednoczesnie w parametrach jednostki obrona przed lukami ma najwyzsza wartosc.

W obecnej formie przedstawiony zlepek wzajemnie wykluczajacych sie parametrow jest po prostu totalna bzdura.

Moja propozycja jest nastepujaca:
1. Najpierw przeczytaj sobie pomoc do gry.
2. Pobaw sie symulatorem.
3. Za projektowanie nowych jednostek bierz sie dopiero wtedy, gdy dowiesz sie przynajmniej co oznaczaja ich parametry i jak dzialaja.
 

DeletedUser114227

Guest
Człowieku po co to wymyślasz? Naoglądałeś się za dużo kreskówek, czy jak? Może jeszcze wymyślisz płonące topory? Moim zdaniem to jest beznadziejne. Lepiej wymyśl jakąś oryginalną jednostkę.
 
Status
Zamknięty.
Do góry