Łączenie wiosek

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser63121
  • Data rozpoczęcia

Podoba Ci się ten pomysł?

  • Tak

    Głosy: 104 44,6%
  • Nie (napisz dlaczego)

    Głosy: 93 39,9%
  • Nie wiem, ale raczej tak

    Głosy: 36 15,5%

  • W sumie głosujących
    233
Status
Zamknięty.

DeletedUser63121

Guest
Niedawno był taki sam temat (założony przez Don Sancho), ale został skasowany, nie zamknięty:mad:
Przypomnę konkretne info:
1.można połączyć do czterech wiosek
2.spichlerz, zagroda, produkcja, schowek mnożyłoby się przez liczbę wiosek
3.rekrutacja wojsk mnożyłoby się: normalnarekrutacja * 1/liczbawioch
4.można by było połączyć tylko wioski obok siebie
5.zamiast 100 wioch w przeglądzie miałoby odpowiednio mniejszą liczbę wiosek, gdyż połączone już by były

Ten, komu się pomysł nie podoba niech napisze dlaczego i da konstruktywną krytykę, co zmienić.
Ankietę dałem anonimową (niech każdy będzie miał odrobinę prywatności)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Pomysl sredni. jedynym problemem są współrzędne:) jedna wioska na 4 współrzędnych
 

DeletedUser63121

Guest
Wybierałoby się które współrzędne ma mieć wioska;)
 

DeletedUser52193

Guest
srednie ale jak by dzialalo z wysylaniem wojsk na wiochy przeciwnika byly by rozne czasy dotarcia :/:/
 

DeletedUser63121

Guest
nie!
to by była jedna mocna wioska z kilku połączonych
 

DeletedUser96079

Guest
mnk

Pomysł beznadziejny.
Wytłumaczę dlaczego.
Gracz x ma koło siebie trzy wioski i zajmuje je. gracz y nie ma żadnej bo tak mu sie po prostu przytrafiło.
nie może połączyć wiosek w jedną.
I wychodzi na to że gracz y jest przegrany. Jak można się obronić przed cztery razy większą armią. Lub odwrotnie jak można pokonać cztery razy większą obronę.
POMYSŁ KIEPSKI JESTEM NA NIE.
:mad:
 

DeletedUser63121

Guest
Zobacz, ile obrońca ma bonusów i ile może mieć obrony nawet 100 000 każdej jednostki + mur,, a agresor tylko pojemność jednej zagrody
 

DeletedUser

Guest
hiaszi nic nie myślisz, agresor zawsze jest w lepszej sytuacji, zawsze działa z zaskoczenia dla obrońcy, agresor może wysłać po 5 ataków na każdą wioske więc te 99 zagród w jedenj wiosce możesz sobie wiesz gdzie wsadzić ?

Masz ta swoją konstruktywną krytyke,

Pomysł głupi i do bani, zdobywasz wioski więc mają być wioski, jakby pomysłodawca gry chciał aby zagroda była 4x24000 tak by zrobił, pomyśl, za 6 miesięcy zjawi się taki hiaszi dwa i będzie chciał te już połączone wioski znowu łączyć.
 

DeletedUser63121

Guest
I to jest chyba tylko jedyny bonus agresora. A, jest też czasem szczęście.
Policz ile bonusów ma obrońca!
-wojsko ograniczone tylko dobrą wolą plemienia i ilością we wszystkich wioskach
-mur 107% dodatku do obrony
-i pełno innych

Agresor:
-tylko zaskoczenie


Wprowadzenie tego pomysłu da większe korzyści agresorowi, bo założę się, że takie wioski byłyby w większości off
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
nie masz bladego pojęcia o grze kolego, że takie herezje głosisz, idź naucz sie grać potem dawaj pomysły, już Ci napisałem, że agresor zawsze jest o krok do przodu, on może wysłać 200 straszaków a obrońca o tym nie wie i musi każdą wioske obstawić.

Jeśli obrońca wsparcie dostaje od plemienia, to agresor wsparcie od plemienia dostanie w postaci ataków na innych graczy, którzy te wsparcie wycofają.

Szkoda czasu na czytanie Twoich wypocin

edit. i nie wytłuszczaj tak głupio poszczególnych wyrazów w zadaniach, ludzie potrafią czytać
 

DeletedUser

Guest
To bez sensu pomyśkcie se o graczu pierwszym w rankingu
łonczy wszystkie wioski w jednom i zobaczcie gostek ma zaużmy 300
wioch po 12.000 P. to by jedna miała wiocha 36.00000 tyle P. :eek:
a drugie to pomyślcie gostek ma ok.11 wioch jedna ma 24 tyś pikinerów
druga ma 24 tyś miecznkiów trzecia ma 24 tyś toporników czwarta ma 24 tyś
łuczników piąta ma 24 tyś zwiadowców szósta ma ok.20 tyś lekkiej jazdy
siódma ma ok.20 tyś łuczników na koniach ósma ok. 20 tyś szlachciów dziewionta ok.20 tyś katapult dziesionta ok.20 tyś.taranów ,a jedynasta ok.15 ciężkiej kawaleri tyś i każda ma rycerza
gostek se łonczy to wychodzi że wiocha nie pokana prawie.
Tyle by miał woj:
24 tyś pikinierów
24 tyś mieczników
24 tyś toporników
24 tyś łuczników
24 tyś zwiadowców
ok.20 tyś lekkich K.
ok.20 tyś łuczników K.
ok.15 tyś cienżkich K.
ok.20 tyś katapult
ok.20 tyś szlachców
ok.20 tyś taranów
Lol. razem około :eek: estremalnie dużo
i każda ma rycerza zaużmy o nawie tak o ( Władca Świata,Zastępca Władcy,Doradca Władcy itp.)
to gostek by zaatakował 24 tyś. toporników to by nic nie wruciło. :mad:

To bez sensu poco to :confused:
żeby jakiś gostek jeden z jedną wiochą ( połonczoną ) zdobył cały świat
w ten sposub to uleprzymy wrogów.:mad:
Zaraz może wymyślicie temat moze niech każda kopalnia będzie miała max poziom 100 będzie na godzine 200 mylionów na sekunde ,a spichlerz będzie
miał max poziom 1.500 i jego pojemność to 999 bilionów amoze i więcej moze 99999999 bilionów. :cool: Poco uleprzać tą gre :confused:
Ta gra jest jusz dobrze zrobiona.Może niech uleprzom tylko że moża przesyłać surowce osob nie tylko członkom plemienia tylko każdemu ze świata i tam może jeszcze coś.Oczywiście sie nieobraście za tom odpowiedź jeśli coś jest nie tak.:D:

Pozdrawiam i nawet niektóreś wasze pomysły są dobre.



Wiedźmin-Andzrzej Sapkowski
 

DeletedUser97254

Guest
Kręcicie z tymi pomysłami tylko żeby jakiś był - żaden sensowny

Niedawno był taki sam temat (założony przez Don Sancho), ale został skasowany, nie zamknięty:mad:

To po co drugi raz zakładasz ten sam temat ?? Mod skasował temat bo mu nie pasował i tyle nie powinieneś 10 razy zakładać tego samego :mad:

@Topic
To jest nierealny pomysł i z bajki wzięty. Nie podoba mi się to ponieważ tylko wprowadzicie tym pomysłem zamęt na plemionach. A wiesz chłopcze (mówie do twórcy tematu ;)) dlaczego plemiona mają taką grywalność :confused: ponieważ jest łatwa i prosta - nie ma za dużo opcji, dzięki temu nawet typek nie mający zielonego pojęcia co to plemiona może być w TOP1000. :D W plemionach najważniejsza jest strategia i ile czasu poświęcasz na plemiona a nie jakieś łączenie wiosek phi... ale no cóż są gusta i guściki :rolleyes:. Kurde troche sie rozgadałem :eek:. A po za tym przez ten pomysł serwer byłby mocno przeciążony ;)

Myślisz że pomysł wejdzie w życie ??? Powiem ci jedno napewno nie
Po pierwsze jest to gwałtowna zmiana w grze plemiona.pl
Po drugie na ten pomysł muszą sie zgodzić Niemcy
Po trzecie są propozycje w których 92 % graczy jest na tak (np.ankieta w forum plemienia i inne) i te pomysły narazie nie wchodzą to myślisz że twój wejdzie w życie z marnymi 48.57% na tak ??? Bo ja w to wątpie !
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
ja jestem na nie.
1 był by problem z współrzednymi.
2 z wojskiem
3 a jezeli ktos ma 300wioch to kupuje KP dla ułatwienia gry.
 

DeletedUser63121

Guest
Nie wczytaliście się dobrze
1.Tylko do 4 wioch połączyć POWTARZAM CZTERECH
2.Tylko max. rozbudowane
3.Niech będzie tak, żeby jedna wchłaniała sąsiednią i nie będzie kłopotu ze współrzędnymi:cool:
4.A jak nie zamierzam kupować premium?
 

DeletedUser94723

Guest
[..] Jak można się obronić przed cztery razy większą armią. Lub odwrotnie jak można pokonać cztery razy większą obronę. [..]

Dobre myślenie, ale jeżeli by pomyśleć (jeszcze lepiej), to do tego pomysłu dodał bym morale. Np. 4 wioski, które są połączone atakują jedną (nie zależnie od pkt.) muszą mieć morale w % np. te cztery wiochy są na full rozbudowane a wioska obrońcy załóżmy że ma 5.000 pkt. wtedy morale wynoszą np. 40%

Czyli jednym słowem, gdy tem pomysł zostanie wprowadzony, wprowadzi się morale (które już są), ale takie jakie są tylko w stosunku połączonych do wioski obrońcy.


Jestem na tak. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ehhh. A zadał ktoś a pytanie a po co to? Skoro chcecie dodać + dla agresora to obrońcy narobicie minusów;[

Hiaszi pisze, że obrońca przesyła deffa rzeczywiście. Ale jak zgrają się 3 osoby puszczą 200 fejków po 9 offów na wioskę to nie wiem czy to łączenie coś Ci da. A jak się logniesz 30 min przed atakiem to hoho bez wiosek;]
 

DeletedUser

Guest
DamekF właśnie teraz to wygląda na SF . Kiedy w średniowieczu wioski miały ograniczenia pod względem liczby ludności?? Teraz moim zdaniem to jest niezłe SF , możesz zbudować koszary lev 25 i koniec , czy budynki ECO 30 , jakiś bezsens .
 

DeletedUser82223

Guest
Pomysł mi się nie podoba w najmniejszym stopniu i zaraz Ci napiszę dlaczego. Załóżmy, że osoba A została umieszczona w miejscu, w którym sąsiadowałaby z 7 innymi wioskami, zaś osoba B nie sąsiadowałaby z żadną. Gracze na początku jednakowo się rozwijają. Gracz A podbił 7 wiosek znajdujących się obok niego w jednej grupie i je połączył, zaś gracz B podbił 7 innych wiosek, które są od siebie pooddalane o kilka pól. Następnie gracz A postanawia zniszczyć gracza B. Może to zrobić bez problemu, gdyż dysponuje połączonymi wojskami ze swoich ośmiu wiosek, a gracz A nie ma się w związku z tym jak bronić i przegrywa... Wniosek: Na grę w dużym stopniu wpływałoby dobre umiejscowienie początkowe co raczej nie jest dobrym pomysłem, bo lepszy gracz mógłby być pokonany przez gorszego, bo ten miał lepsze umiejscowienie na początku gry...
 
Status
Zamknięty.
Do góry