Łączenie wiosek - Twierdze

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser166886
  • Data rozpoczęcia

Czy podoba wam się pomysł z łączenie wioch??


  • W sumie głosujących
    53
Status
Zamknięty.

DeletedUser166886

Guest
Mam taki fajny pomysł co by trochę zróżnicowało grę (mniejsza monotonność w grze) natomiast, możliwość łączenia wioch sąsiadujących na mapie.
Blisko położone 2 wioski obok siebie na mapie łącze co daje lepszy efekt niż by te dwie wioski były oddzielnie. Tak zwana synergia.
- wioski musiały by być rozbudowane na max żeby je połączyć co w efekcie dawało by nam np. nie 24000 + 24000 = 48000 miejsca w zagrodzie, tylko np. 55000 tak samo z surowcami i spichlerzem i ze wszystkim nawet wartość punktowa wiochy by mogła być większa. W pałacu w takiej twierdzy mogły by być nawet tańsze monety na szlachciców. Te łącznie nie kończyło by się na złączeniu tylko dwóch wioch, tylko 3, 4 i więcej.
Taka możliwość dała by nam więcej możliwości w grze i dużą przyjemność jak komuś przejmiemy twierdzę złożoną z np. 13 wioch.

- Takie rozwiązanie by pozwoliło na łatwiejsze rozbijanie bunkrów - wyobraźcie co by mógł zrobić off który by liczył 14k lekkiej 24k toporów i 1k taranów.( jak gracz by robił deffa to mało by mu to dało, bo bunkrować wiochy można nawet w tej chwili a takiego offa nie uzyskasz)
- Bardzo długie rekrutowanie się jednostek? - Jak czytałeś(aś) wyżej z szybkością robienia wojska też by było szybciej. Np jak byś w miesiąc w dwóch wiochach zrobił 12k toporów to w tej złączonej np 15k.
 

DeletedUser167039

Guest
ehh

Pomysł z jednej strony dobry,a z drugiej nie:(

Ja nie głosuję,lecz taka uwaga,Ja by to wyglądało na mapie??????????
 

DeletedUser166886

Guest
Zamiast 2 wiosek obok siebie jedna większa, Grafikiem dobrym nie jestem ale na pewno ktoś coś dobrego by wymyślił. Wszystkie opcje pozostałe by były ja z jedną wioską
 

Gryzgoz

Topornik
Wynik reakcji
16
Chciałbym tylko żebyście się wypowiadali o pomyśle, a nie tylko głosowali.

niestety, drogi Heseni,zajmujący któreś tam miejsce w rankingu na s40, założycielu plemienia Heroes na świecie 40, jest niedzielny poranek, mam kaca po sobocie i nie potrafię się wypowiedzieć na temat tego pomysłu bez złamania regulaminu forum:D
Napiszę więc krótko: do bani. byli osadnicy, fosy, wieże wartownicze, teraz multiwioski. zastanawiam się co by wygrało, gdyby ogłosić konkurs na najdurniejszy pomysł w tym dziale.
 

DeletedUser166886

Guest
To byś wygrał ty ze swoim kacykiem i nie bulwersuj się bo to nie jest dział do kłótni
 

DeletedUser163071

Guest
nawet fajny pomysł bo zachęciło mnie do tego mega offiki po 14k lk i 24k top i 1k tar :)
więc głos na TAK :)
 

DeletedUser

Guest
heseni napisał:
- Takie rozwiązanie by pozwoliło na łatwiejsze rozbijanie bunkrów - wyobraźcie co by mógł zrobić off który by liczył 14k lekkiej 24k toporów i 1k taranów.( jak gracz by robił deffa to mało by mu to dało, bo bunkrować wiochy można nawet w tej chwili a takiego offa nie uzyskasz)

Chyba nie tak do końca. Co z tego, że off liczyłby np. 100k jednostek, jeśli z deff'em można by było robić to samo? Jeżeli off może być tak duży to deff tak samo. Tak czy siak bunkry będą i tak samo będzie trzeba z nimi walczyć.
 

DeletedUser159420

Guest
Chyba nie tak do końca. Co z tego, że off liczyłby np. 100k jednostek, jeśli z deff'em można by było robić to samo? Jeżeli off może być tak duży to deff tak samo. Tak czy siak bunkry będą i tak samo będzie trzeba z nimi walczyć.

Nie. Bo jak w jednym ataku idzie więcej offa to więcej defa pada. Pomyśl.
 

DeletedUser166886

Guest
Chyba nie tak do końca. Co z tego, że off liczyłby np. 100k jednostek, jeśli z deff'em można by było robić to samo? Jeżeli off może być tak duży to deff tak samo. Tak czy siak bunkry będą i tak samo będzie trzeba z nimi walczyć.

Jak pisałem wyżej budowa deffa nic w tym wypadku nie da bo bunkrować można i nawet w tej chwili.
 

DeletedUser75292

Guest
Widziałeś kiedyś w średniowieczu, żeby ktoś łączył dwie osady?
 

DeletedUser

Guest
Ja mówię stanowczo nie!
Mam tylko jeden powód:
Jak wiadomo, nie wiadomo gdzie pojawi się nasza pierwsza wioska. Nie wiadomo ile będzie barbarek.To ogromny czynnik losowy. 2 Wiochy koło siebie to jeszcze większy czynnik losowy. Gracz tak wyrespiony ma ogromną przewagę. Ja osobiście posiadam 2 wiochy koło siebie, ale nie chcę być mega op bo to jest nie fair
 

Gryzgoz

Topornik
Wynik reakcji
16
To podaj mi chociaż jedno plemię co miało ponad 700 osad!!!

Polanie za czasów Mieszka I. A Ty podaj mi 20 z tych osad, które zostały w tamtych czasach połączone w jedną.

zresztą, nie ma się o co spierać, bo ten pomysł i tak nie ma racji bytu z przyczyn techniczno-organizcyjnych, pomijając już nawet wynik głosowania, bo ten znając niektórych użytkowników forum może być różny.Swoje zdanie n temat tego pomysłu już wyraziłem, głos oddałem, daalsza dyskusja tu nie ma sensu, bo i tak będziesz swoje dziwne argumenty wysuwał, zeby podważyć każdy głos na nie.
Nie zapomnij się położyć spać:D
 
Status
Zamknięty.
Do góry