- Wynik reakcji
- 12.962
Drodzy Gracze,
tytuł mówi wszystko, więc bez zbędnego przedłużania: zbliżają się wielkimi krokami dwa nowiuteńkie światy! Tym razem dość mocno różniące się od siebie:
153 - zawierający sporo nowych funkcji
154 - z dużą ilością "starych" parametrów.
Wierzymy, że każda z osób czekających na nowe światy znajdzie wśród tych propozycji odpowiednią dla siebie!
A oto nieco więcej szczegółów:
Świat 153
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Giełda Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: tak
Twierdza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 50 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 50, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 23-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Świat 154
Warunek zwycięstwa: Wojny Runiczne
Prędkość: 1,2
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: wymiany rynkowe w przedziale 0,5-2, po pewnym czasie będzie możliwe bezpośrednie wysyłanie w obrębie plemienia
Komendy: milisekundy, odstęp 150ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: brak
Łucznicy: nie
Technologia: tzw. "klasyczna" - 10 poziomów badań
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt (większe będą się burzyły do tego poziomu)
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: nie
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 500 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 40
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Harmonogram startu:
6 maja wieczorem - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
13 maja przed południem - zakończenie wstępnego logowania i start światów
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
tytuł mówi wszystko, więc bez zbędnego przedłużania: zbliżają się wielkimi krokami dwa nowiuteńkie światy! Tym razem dość mocno różniące się od siebie:
153 - zawierający sporo nowych funkcji
154 - z dużą ilością "starych" parametrów.
Wierzymy, że każda z osób czekających na nowe światy znajdzie wśród tych propozycji odpowiednią dla siebie!
A oto nieco więcej szczegółów:
Świat 153
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Giełda Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: tak
Twierdza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 50 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 50, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 23-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Świat 154
Warunek zwycięstwa: Wojny Runiczne
Prędkość: 1,2
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: wymiany rynkowe w przedziale 0,5-2, po pewnym czasie będzie możliwe bezpośrednie wysyłanie w obrębie plemienia
Komendy: milisekundy, odstęp 150ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: brak
Łucznicy: nie
Technologia: tzw. "klasyczna" - 10 poziomów badań
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt (większe będą się burzyły do tego poziomu)
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: nie
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 500 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 40
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Harmonogram startu:
6 maja wieczorem - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
13 maja przed południem - zakończenie wstępnego logowania i start światów
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
Ostatnia edycja: