Światy 125 i 126

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.987
Drodzy Gracze,

coraz bardziej zasypujecie nas pytaniami o nowe światy, sugerując chęć rozpoczęcia roku z nową przygodą czy powołując się na nadchodzący okres nudy związany z feriami czy sesją (bo jakąż to rozrywkę może stanowić parę egzaminów?). Zatem dobrze, nie zostawimy tych próśb bez odpowiedzi. Pora zatem na oficjalną zapowiedź dwóch nowiutkich światów!

Świat 125

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 125ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: nie
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy badań (max 15 na wioskę)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: nie
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: brak
Chłopi: tak
Szlachta: paczki surowcowe
Max. dystans szlachcica: 125 pól
Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
Limit członków plemienia: 70
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 126

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 3000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 80, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
Noc 13/14 stycznia - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
18 stycznia (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Do góry