Światy 115 i 116

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze!

Wiosna za oknami, przyroda się budzi do życia... więc i u nas pora na powiew świeżości! A co może być lepszego niż nowe światy?
Tradycyjnie:
- świat o numerze parzystym to dość standardowy tryb rozgrywki, wzbogacony o możliwość korzystania z flag czy Giełdy Premium,
- świat o numerze nieparzystym to bardziej ekstrawagancka konfiguracja. Tym razem powody do radości mają miłośnicy ograniczonego farmienia oraz fani "starych dobrych Plemion", proszący o konfiguracje zbliżone do najstarszych serwerów gry.
Ale co będziemy opowiadać, niech przemówią bezpośrednio konfiguracje. Do lektury!

Świat 115

Warunek zwycięstwa: dominacja plemienia nad światem w postaci posiadania 60% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
Prędkość: 1,5
Prędkość jednostek: 0,7
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości: nie
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy badań (max 15 razem w wiosce)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 10000, jednak nie więcej niż 800.000 na ostatnie 24h
Chłopi: nie
Szlachta: paczki surowcowe
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 80
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 116

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielko1ści x10: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 100
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 7 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
Noc 30/31 marca - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
6 kwietnia (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 115, po krótkiej przerwie 116)

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Do góry