Wyniki wyszukiwania

  1. Krzychu Bestia

    Dzień Dobry Misiaki

    Narazie obrona na 15% potencjału ;D
  2. Krzychu Bestia

    Dzień Dobry Misiaki

    Ja tam nie pamiętam żeby @Sylwan23 czy @markopolo19 byli jacyś jadowici zanadto ;p
  3. Krzychu Bestia

    Dzień Dobry Misiaki

    Zobaczcie jakie to dziwne, na FO wojna na 100% potencjału, na świecie jakieś marne zaczepki burząco-zwiadowczo-przejmujące na 5% - max 15%. Słowa ranią bardziej niż katapulty.... :)
  4. Krzychu Bestia

    Dzień Dobry Misiaki

    @Bl-ack Sno-w zainwestuj w takie fajne biurko co się podnosi do pozycji stojącej. Nie jestem lekarzem, ale wydaje mi się że siedzenie na forum może tylko pogorszyć sprawę, to lepiej postać :D
  5. Krzychu Bestia

    Dzień Dobry Misiaki

    100 lat temu, chyba na 21św. było takie plemię Szarańcza, masz z nimi coś wspólnego? ;P
  6. Krzychu Bestia

    Dzień Dobry Misiaki

    Pandaseka pisząca(y) najbardziej dyplomatycznym tonem, starająca(y) się nikogo nie urazić i wskazać na fakt że to jednak "tylko" gra oskarżana o propagandę - to tylko świadczy o tym że Rebels to licząca się siła na świecie :P Bellum to przyznaje, za kilka dni trzeba będzie jeszcze sprawić że...
  7. Krzychu Bestia

    Mapki i Staty By Stukniety

    Wnoszę o zmianę kolorów ak/witam, fiesta przestała ich oddzielać :D
  8. Krzychu Bestia

    Dzień Dobry Misiaki

    E tam, buntowników trzeba było rozebrać, darmy poprzejmować, roboty mnóstwo :D
  9. Krzychu Bestia

    Dzień Dobry Misiaki

    Hej nie było mnie na forum, co tam się działo przez ostatnie dni? Chyba nie chcecie mi powiedzieć że cały czas kwestia fiesty jest na topie? ;D
  10. Krzychu Bestia

    Dzień Dobry Misiaki

    Po akcji Bell na MS rozumiem dlaczego myślisz że raczej tam może być ciężko, ja jednak uważam że Rebels nie można skreślać :) Ale zgadzam się że prawdopodobnym jest bell+fine vs witam w dalekiej opcji czasowej :D
  11. Krzychu Bestia

    Dzień Dobry Misiaki