Wyniki wyszukiwania

  1. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Czyli zmiana wzoru liczenia milisekund dla ataku synchronicznego na: a(n) = t0 + 200ms * n + randomizer() zamiast jak było na początku (randomizer na pierwszy atak, reszta + 200ms * n), jest zamierzona i ostateczna? Żeby nie było - to nie zarzut, ja sam tak obstawiałem działanie randomizera...
  2. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Tak, ale do tego musieliby uruchomić jakiś testowy świat na dokładnie tych ustawieniach, co najprawdopodobniej przerosło ich możliwości lub chęci.
  3. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Randomizer ustawiony na 20ms (najprawdopodobniej pierwszy raz w historii plemion tak rekordowo nisko) to kwintesencja edge case'u i prawie na pewno nie testowane w ogóle.
  4. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    1. Milisekundy, które mogą być ujemne lub większe niż 1000 2. Komendy cofnięte nie wracają tyle samu czasu 'ile już szły' 3. W wysyłce 'synchronicznej' randomizer nakłada się na każdy z ataków i często oddzielone są o mniej niż minimalny odstęp komend @kmic czy to prawda, że InnoGames też miało...
  5. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Bo nie da się wykryć np. skryptów operujących na jednej stronie i wykonujących/symulujących podstawowe czynności jak klikanie guzików. Dostęp jaki musieliby mieć do (meta)danych użytkowników przekraczały by legalne możliwości na terenie UE.
  6. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    No nie wiem, może po prostu napisać: "To prawda, że kara została nałożona na naszego gracza, sam Keymil potwierdził."? <sciana>
  7. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Przecież dostaniemy dzisiaj aktualizację, która naprawi wszystkie błędy uniemożliwiające normalną grę: https://forum.plemiona.pl/index.php?threads/wersja-8-346.130398/ Czyli w szczególności: Lepszą ikonkę pakietu surowców w inwentarzu Czego więcej chcieć od życia?
  8. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Wsadź klina z cofki na milisekundę np. 555 dla dowolnego wyimaginowanego ataku, to się przekonasz.
  9. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Minimalny odstęp 200ms między każda komenda tez dziala... xD Dzienki za wrzucenie mojego screena. Udało mi się jeszcze raz zreprodukować i chyba widzę zależność: Wysłanie kilku (mi się na razie tylko dla 5 udało zreprodukować) ataków o tej samej prędkości (pikinier) przy użyciu opcji " Dodaj...
  10. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Limit to dynamiczne okno sięgające 24 godziny wstecz. Jak o 15 sfarmisz X surowców, to odejmą się od limitu za 24h o 15.
  11. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    No siema.
  12. Quetzelcoatlus

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Zaczynamy! :)
  13. Quetzelcoatlus

    Świat 200 (06) Jednostki

    Skoro będzie 10 rycków (bonus pik/miecz) to łuczniki i tak do kosza, także...
  14. Quetzelcoatlus

    Świat 200 (08) Funkcje Premium

    Sam system 10 rycerzy to RNG, wiec z definicji 'niesprawiedliwy'. To próba naprawienia tego. Ale @kmic ja naprawdę postulowałbym za ponownym głosowaniem (aka druga tura), np. tylko 1 rycerz vs 10 rycerzy lub brak rycerza vs 10 rycerzy, bo moim zdaniem w takim pojedynku ta opcja po prostu...
  15. Quetzelcoatlus

    Świat 200 nadchodzi!

    @kmic To jak wyjaśnić to, że na taki pomysł wpadli na internationalu (tribalwars.net) i rok temu w kwietniu wystartował tam Classic ze starym rycerzem, i to jeszcze w stylu 4.0, a nie 5.0 (pic rel) i jakoś działało? Z pamięci nie powiem, jak to wyglądało z poziomu apki (ja tylko...
  16. Quetzelcoatlus

    Świat 200 (02) Rycerz

    @kmic czy nie sensowniej byłoby zrobić najpierw ankietę Rycerz - TAK/NIE, a dopiero potem w przypadku TAK wybierać jakiego rycerza (1/10). Mam wrażenie, że większość ludzi głosujących na '1 rycerz' już wolałoby brak rycerza niż 10.
  17. Quetzelcoatlus

    Świat 190 (01) Jednostki

    Rycerz - tak (ze starymi przedmiotami)
  18. Quetzelcoatlus

    POWIADOMIENIA CHATU NA PRZEGLĄDARCE

    Jak to przeszło przez Code Review? :D
  19. Quetzelcoatlus

    Dyskusja odnośnie aktualizacji w grze

    Widzę, że dzisiaj 'drugi problem' został pokryty: Ostatnio dodaliśmy możliwość ustawiania szablonu produkcji AM z poziomu widgetu w przeglądzie wioski, brakowało tam jednak możliwości zatrzymania aktywnej rekrutacji czyli wyłączenia działającego szablonu. Teraz dodajemy także i taką możliwość...
  20. Quetzelcoatlus

    Dyskusja odnośnie aktualizacji w grze

    @kmic Odnośnie: Jeszcze jedno ulepszenie odnośnie wspomnianego powyżej widgetu. Obecnie kliknięcie w "Edytuj" na dole jego okienka powoduje wyświetlenie nowej strony. Teraz nie będzie potrzeby opuszczania strony z przeglądem wioski, bo przypisanie szablonu do poszczególnych pozycji MK będzie...
Do góry