Wyniki wyszukiwania

  1. BulwaZaglady

    Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Akurat skilla ma
  2. BulwaZaglady

    Darmy sPEED: wiosek starczy dla każdego!

    Wstawaj Black. Jesteś cały mokry
  3. BulwaZaglady

    Dyskusja o sytuacji na świecie 194

    Przygotowania miałem do zawodów :(
  4. BulwaZaglady

    S200

    P! już nigdy nie zostanie zreaktywowane :)
  5. BulwaZaglady

    Świat 200 nadchodzi!

    Mi po nic, ale że żyjemy w wolnym kraju i mogę się wypowiedzieć na kilka tematów to to robię. Szczególnie że grałem w tą grę z 10 lat i widziałem jak ewoluuje.
  6. BulwaZaglady

    Świat 200 nadchodzi!

    Nie będę pisał o rzeczach których mi się nie podoba Bo bym napisał esej. A że w sumie nie gram w tą grę już od blisko roku to nie ma to sensu i raczej nie zamierzam wrócić już do tego.
  7. BulwaZaglady

    S200

    S99 jeden z bardziej wymagających na jakich grałem, aczkolwiek tam po prostu trzeba było mieć czas :) I być dostępnym praktycznie 24h na dobe. A co do pieprzenia Delmy - skasowali się mając jeszcze przewagę wioskową nad nami na 137, więc ich gadanie jest śmieszne.
  8. BulwaZaglady

    Świat 200 nadchodzi!

    Macie szczęście, że bardzo duża część osób w tej grze ceni sobie znajomości zawarte w tej grze, bo inaczej już dawno stracilibyście 90% klientów. Patrząc na to co przez ostatnie lata wyprawiacie z tą grą. Ona się nie rozwija tylko cofa w rozwoju, a z tego co kojarzę - każdy chce przyciągać...
  9. BulwaZaglady

    Dyskusja o sytuacji na świecie 182

    Mam rozdwojenie myśli. Kibicować plemieniu tego zjeba Mankovskiego czy Keyom ...
  10. BulwaZaglady

    Dyskusja o sytuacji na świecie 194 - PLEMIONA

    Żeby kogokolwiek zniszczyć na plemionach to trzeba wyjśc z etapu 1 wsi.
  11. BulwaZaglady

    Dyskusja o sytuacji na świecie 194 - PLEMIONA