Wyniki wyszukiwania

  1. pochu

    Dyskusja o sytuacji na s137

    + namen0 ;p
  2. pochu

    Dyskusja o sytuacji na s137

    Chyba zapomniałeś o kilku fundamentalnych osobach, co miały wszystkie wsie na froncie i potrafiły odbijać akcje xd + tyrały na zastach innych frontówek
  3. pochu

    Dyskusja o sytuacji na s137

    Co jak co, ale całą północ nam przeorał xd
  4. pochu

    Dyskusja o sytuacji na s137

    ok, dziena taka odp mnie satysfakcjonuje
  5. pochu

    Dyskusja o sytuacji na s137

    kto to mamrot na fo bo kolega pyta
  6. pochu

    Dyskusja o sytuacji na s137

    ładnie tak kolegów z gildii obrażać?
  7. pochu

    Dyskusja o sytuacji na s137

    Ja nie spłynąłem na strzała, pozdro top1 frontowiec to monst4r
  8. pochu

    Monst4r s137

    Monst4r s137
  9. pochu

    Najlepszy gracz s145

    zbychu27
  10. pochu

    Dyskusja o sytuacji na s137

    Ave pech, jazda z tym pe
  11. pochu

    Dyskusji o sytuacji na świecie 135

    Oh, a więc nie było kasacji? Chyba jednak nie grałeś na tamtym świecie ;p, więc twój argument, że jest to kit został roztrzaskany w kilka minut.
  12. pochu

    Dyskusji o sytuacji na świecie 135

    jak już się coś pisze to warto to poprzeć argumentami, żeby nie bujać w obłokach jak karol, napisałem, że możesz, nie musisz, nie chcesz to nie
  13. pochu

    Dyskusji o sytuacji na świecie 135

    Musieć a potrafić to dwie różne rzeczy.
  14. pochu

    Dyskusji o sytuacji na świecie 135

    A widziałeś jakiegokolwiek posta przez przeszłe 10 stron odnoszącego się do tego świata? Masz problem z czytaniem? przykro mi, tego już nie naprawię, proponuje praktykować i czytać jakieś książki przygodowe "Zgoła inaczej to pamiętam no ale szkoda zwyczajnie czasu się nad tym rozwodzić bo to...
  15. pochu

    Dyskusji o sytuacji na świecie 135

    w tym momencie warto wspomnieć o świecie 85 do którego smótek się ani razu nie odniósł, ale ja się nie dziwie, pewnie po tym świecie zostało ci dużo kompleksów zmuszając całe plemię do kasacji, bo najprościej w świecie nie dawałeś sobie rady z lepszymi, grającymi czysto plemionami, idź tam dalej...
  16. pochu

    Dyskusji o sytuacji na świecie 135

    Wódz został zgaszony jak pet, teraz jeszcze zostały niedopałki, czekam na finisz :D
  17. pochu

    Dyskusji o sytuacji na świecie 135

    Do dracona to tobie jeszcze daleko <lol>, jesteś tak może z 3 poziomy pod nim, może jest ci ciężko się z tym pogodzić, ale nic na to nie poradzisz :D
  18. pochu

    Dyskusji o sytuacji na świecie 135

    Jak zaczniesz odpowiadać na moje tezy to ja zaczne na twoje. Ty zapewniasz, że pokazujesz klase co świat, ja ci jej braki wytykam, tyle w temacie, naucz sie pisać zwieźle, bo nie chce mi sie czytać tego samego posta w innym stylu pisanym co 5 min. "nie chcę pokazywać klasy, ja ją pokazuję świat...
  19. pochu

    Dyskusji o sytuacji na świecie 135

    Idąc twoim tokiem rozumowania, uważasz swoje plemię za najlepsze w polsce, nie rekrutujesz, dajesz szanse grania w lepszym plemieniu. Nie ważne jakie plemię zrekrutujesz, ty nie rekrutujesz, ty dajesz szansę zagrania w lepszym plemieniu, debilizm i propaganda. <rotfl> Nie spodziewałem się tak...
  20. pochu

    Dyskusji o sytuacji na świecie 135

    Mnie nie obchodzą jak masówki traktują graczy, zapewniasz że twoje plemię to marka plemion i jest topowe w tej gierce, ja ci tylko wytykam hipokryzję