Ataki na szlaku handlowym

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser96079
  • Data rozpoczęcia

Ataki na transport

  • Tak to swietny pomysł !!!

    Głosy: 74 38,5%
  • Nie mam zdania jest mi to obojętne.

    Głosy: 21 10,9%
  • Nie pomysł jest kiepski !!!

    Głosy: 97 50,5%

  • W sumie głosujących
    192
Status
Zamknięty.

DeletedUser20307

Guest
Wydaje mi się, że to technicznie nie możliwe. Poza tym jestem na nie.

Technicznie niemożliwe? a co tu niemozliwego 10000 surowców minus np 10% zwykłe mnożenie 10000*0.1 :D:D:D

pomysł dość ciekawy - ale powiedzmy sobie szczerze co z początkiem gry - gdzie nawet 100 surki się liczy
lub wysyłamy wsparcie surowcowe graczowi a tu dotarło mniej niż powinno
jedyne co to więcej graczy by miało wysokie rynki ..

jest jeden plus dla serwerka - może handel by ustał ;-)

natomiast przykład zamulający serwer:
w plemieniu jest obowiązek wsparcia atakowanego gracza np. po 2000 surowca
wysyłamy tyle a dotarło 1800 ;-)
no to wysyłamy 200 żeby uzupełnić ;-)
a dociera 190 ;-) i tak dalej ..
dopiero by zamuliło serwerek ;-)

inny przykład - ktoś pożycza surowce ;-) tu już można stracić
i jeszcze oddając można stracić - i jeszcze ciekawe w tym ile oddajemy tyle co wysłał czy tyle co dotarło :D:D:D

tak więc mimo, że pomysł dość ciekawy jestem na NIE
PS. zagłosowałem "Nie pomysł jest kiepski !!!" mimo, że całkiem ciekawy
 

DeletedUser

Guest
By mogły atakować wojska koczownicze, najpierw trzeba było je wprowadzić, by nadać temu zjawisku logikę - a znikanie tylko części załadunku też uważam za nie do konca przemyślane, wszak by donieść do celu jakiekolwiek surowce kupiec musiałby się obronić... A wątpię, czy handlarze umieją władać pika/mieczem/toporem :)
Głos na nie.
 

DeletedUser135553

Guest
Można powiedzieć że ten pomysł już prawie Dołącza się do pomysłów...nie przemyślanych :rolleyes:
głos na nie
 

DeletedUser135398

Guest
Nie zupełnie banalny pomysł... całkowity bezsens
 

DeletedUser42907

Guest
Na tak pomysl ciekawy ale wymaga poprawienie i urozmaicilby troche gre przy okazji...
 

DeletedUser

Guest
Myślę że handel stracił by znaczenie bo gracze bali by się nosa wychylać po za mury nie mówię już o przesyłaniu towarów.Ryzyko w grze jest dobre ale do pewnego stopnia,myślę że po wprowadzeniu takich poprawek głosy na nie by się powiększyły znacznie.Jeśli chodzi o ochronę towarów wojskiem to może być godne uwagi bo wtedy trzeba myśleć strategicznie,gdzie ten towar idzie na jaką odległość,przez jaki teren itp-jaką ochronę przydzielić.To mogło by się sprawdzić choć gra stała by się troszkę bardziej utrudniona.
 

DeletedUser

Guest
Wszyscy, którzy wymyślają pomysły które tylko wydłużyły by czas spędzany przed monitorem chyba nigdy nie miały większej ilości punktów jak sądzę i nie wiedzą ile czasu kosztuje ogarnięcie takiego konta.

Plemiona są dobre i przejrzyste gdyż nie mają pełno opcji przez co są proste zarówno w odbiorze jak i "obsłudze".
Ten pomysł wprowadził by tylko niepotrzebny chaos więc jestem na nie!
 
Status
Zamknięty.
Do góry