[bug]prędkość jednostek powracających

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser6429
  • Data rozpoczęcia

Czy jesteś za naprawieniem błedu

  • Tak,moim skromnym zdaniem uważam że ten mały błąd mógł przyczynić się do nieuknionych szkód wyrządzo

    Głosy: 31 79,5%
  • n i e

    Głosy: 8 20,5%

  • W sumie głosujących
    39
Status
Zamknięty.

DeletedUser6429

Guest
Gdzie jest błąd :
Błąd pojawia się po zakończonym ataku na wioske przeciwnika


Na czym on polega :
Jeśli stracimy w armii najwolniejsze jednostki to armia nadal wraca z ich prędkością(ich - najwolniejszych jednostek)

Nie rozumiesz?Dam przykład(lekture radze ominąć dla tych co zrozumieli) :
-Powiedzmy że wysyłamy jakiś mały off na wioske przeciwnika i ma dotrzeć za 9 godzin,niestety wszystkie wojska zostały rozbite podczas ataku oprócz zwiadowców,no i atak wraca...kolejne 9 godzin.Myśle że takie uchybienie taktyczne nie jednego gracza mogło wnerwić,najszybsza jednostka w grze porusza się prędkościa żółwia...

Nadal nie rozumiesz?Jeśli jesteś zdrowy (psych.) to zadaj pytanie
znów zaśmieca forum.plemiona.pl pomysłami :\
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser6429

Guest
tu chodzi o naprawienie buga który powoduje że zwiadowcy mogą chodzić z prędkościa 35 min na kratke :D

a jeśli chodzi o używanie buga,to pewnie użyłeś go już niejednokrotnie ;)
 

DeletedUser

Guest
Sczegół nad którym nigdy się nie zastanawiałem :) Dobrze, że ktoś to odkrył, ciekawe ile jeszcze takich niespodzianek jest.
 

DeletedUser

Guest
Już kiedyś o tym było.
Wydaje mi się że jest to zamierzone, w ten sposób wysyłając gdzieś wojska jesteś w stanie w prosty sposób obliczyć kiedy wojsko czy to co z niego zostało wróci.
Inna sprawa czy nie byłoby ciekawiej gdyby to była niespodzianka :p
 

DeletedUser115218

Guest
taki bug przydałby się do załatwienia na niektórych światach
pomysł dobry... jednak nie jest to bug tylko takie niedociągnięcie
 

DeletedUser

Guest
Ten bug powinien istnieć i nie powinno się go wg. mnie naprawiać bo wprowadził by zbyt wielki chaos. Dobrze jest tak jak jest i niech tak pozostanie.
 

DeletedUser6429

Guest
chaos wprowadza raczej bug,widzisz że tobie sami zwiadowcy po ataku zostali i np mógłbyś ich wykorzystać 5 godzin wczesniej a tak to musisz czekać :\
 

DeletedUser95328

Guest
taki bug przydałby się do załatwienia na niektórych światach
pomysł dobry... jednak nie jest to bug tylko takie niedociągnięcie

Niedociągniecie...Może i tak ale mi to podchodzi bardziej do bug-a.Fakt wcześniej nie zauważyłem, ale jest to czasem spore spowolnienie wojsk...Niestety czasami są za to konsekwencje typu:ktoś cie zaatakował kiedy nie było wojsk w wiosce ale jakby nie było bug-a to by wojska zdążyły wrócić...Jestem na TAK.
 

DeletedUser115218

Guest
Może i tak ale mi to podchodzi bardziej do bug-a

bugi nie zdarzają się tak często ;] i nie u każdego zawsze
jakby to był bug administracja dałaby radę

to jest tak jak w np. atak szlachcicem w czasie przerwy - są odwiedziny jednak wojsko wraca bez grubaska (woli karpia od pik)...

ale jestem jak najbardziej na TAK, może uda się to ustawić inaczej
 

DeletedUser

Guest
Pomyślcie o tym z drugiej strony. Jak widzisz że, cie atakują to robisz natychmiastowo skana w nocy wioski atakującej a potem szlachta i po sprawie wiesz kiedy wojo wróci i wszystko ok a tak mógłbyś mieć niespodziankę. Ten błąd jest bardziej przydatny niż niekorzystny pozatym my sobie możemy tu gadać i gadać i nic to nie da tak naprawdę bo wszystko zależy od Niemców a Ci nie są skorzy do zmian tak samo zresztą jak ja i inni.

Ile czasu już z tym gracie? Długo? Długo i jakoś do tej pory nikt się na to nie skarżył i było dobrze.
 

DeletedUser106372

Guest
Pisałem o tym kiedyś, temat admin zamknął że jakby to usunęli to by ludzie nie wiedzieli co i jak z powrotem jednostek do wioski, a tak zawsze tak samo jest.

Heh, widzę że zamiast poszukać tego tematu w szukajce założyłeś temacik od nowa, może tym razem to przejdzie ;]
 

DeletedUser

Guest
Livius juz kilka miechow temu wrzucil identyczny temat i nie wiem po raz kolejny po co to. Gra jest oparta na prostej zasadzie: przy wysylaniu ataku wynajduje najdluzsza mozliwy czas, a jesli czesc wojsk przezyje to nie wynajduje po raz kolejny najdluzszego mozliwego czasu tylko powiela ten czas, ktory byl uzyty przy wysylaniu ataku
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Nie jest to bug, tylko z jeden elementów funkcjonalności gry. Którego zmiany raczej nie należy się spodziewać.
 
Status
Zamknięty.
Do góry