Powrót wojska i inne..

  • Rozpoczynający wątek Mizgala28
  • Data rozpoczęcia

Czy dac ocje zawrotu wojska niewazne ile ono jest w drodze??

  • Tak, bardzo dobry pomysl

    Głosy: 5 55,6%
  • Nie, po co takie cos??

    Głosy: 4 44,4%

  • W sumie głosujących
    9
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Taka mala antykieta, otoz troche jest to wkurzajace jak wyslesz przypadkiem wojsko do kogos i chcesz je zawrócic ale juz uplynelo 10minut i kiszka, rownierz z surowcami wyslesz zle i chce zawrócic ale nie da rady bo uplynelo 5 minut, wiec moja propozycja jest taka by zrobic jak w ogame ze niewazne ile to wojsko lub suroce juz sa w drodze, mozesz je zawrócic.

Czekam na reakcje
 

DeletedUser

Guest
Według mnie pomysł zły.
Dlaczego? Między innymi dlatego, że ułatwiło by to akcje straszaków ;) Po drugie w wielu przypadkach obecnie, że wojska zawrócić nie można jest na plus - np. gracz którego atakujemy podeśle nie tu wsparcie i zanim dojdzie i zawróci to trochę mija. Minus tego jest taki jaki wspomniałeś, ale jak się coś robi to trzeba patrzeć jak się robi i tyle ;)
 

DeletedUser27977

Guest
Tak jak pisał przedmówca byłoby to ułatwienie gry. No i pomysł pojawiał się wielokrotnie na forum i nie był "ciepło" przyjmowany:p Głos na NIE
 

DeletedUser5820

Guest
Taka mala antykieta, otoz troche jest to wkurzajace jak wyslesz przypadkiem wojsko do kogos i chcesz je zawrócic ale juz uplynelo 10minut i kiszka, rownierz z surowcami wyslesz zle i chce zawrócic ale nie da rady bo uplynelo 5 minut, wiec moja propozycja jest taka by zrobic jak w ogame ze niewazne ile to wojsko lub suroce juz sa w drodze, mozesz je zawrócic.

Czekam na reakcje

To nie jest ogame tylko plemiona. I o to tutaj chodzi - żeby nie było zbyt łatwo - pomylisz się - ponieś konsekwencje.

Nie przewidujemy takich zmian.
 
Status
Zamknięty.
Do góry