Propozycja II - przyspieszenie zwiadowcow

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser80114
  • Data rozpoczęcia

Czy popierasz poniższą propozycje?

  • Yes yes yes

    Głosy: 75 58,1%
  • Niet

    Głosy: 54 41,9%

  • W sumie głosujących
    129
Status
Zamknięty.

DeletedUser80114

Guest
Witam. Moja propozycja dotyczy przyspieszenia zwiadowcow. Obecne tempo ich przemieszczania jest bardzo male. Oczywiscie nie moze to byc szybkosc jak np "sond" w ogame proporcjonalnie do czasu lotu normalnych okretow wojennych gdzie przykladowo dla dlugosci lotu tych drugich trwajacej 3 godziny sondy lecialy 3 min, jednak czas ten powinien byc znaczaco skrocony.

Obecnie jesli mozemy przyjsc do komputera na kilkanascie minut musimy wysylac wojska w ciemno, co sprawia ze taki atak staje sie ryzykowny biorac pod uwage ogromne bonusy dla bronioacych i wypacza troche sens atakow. Dlatego tez uwazam ze szybkosc zwiadowcow powinna byc wieksza , przynajmniej dwukrotnie, albo nawet 3 krotnie.


Uzasadnienie:
Oczywiscie nie moze byc tu mowy o jakiegos rodzaju napedzie itp. ale zwiadowca jest ubrany lzej niz jezdziec zbrojny, dotego konie uzywane przez zwiadowcow sa specjalnie wyselekcjonaowane aby moc pokonywac wieksze odleglosci szybciej lub wrecz zmieniane po drodze na nowe co nie jest mozliwe w przypadku regularnego odzialu wojska ktore jest dodatkowo spowoloniane przez koniecznosc posiadania calego zaplecza logistycznego ( jedzenie, giermkowie, bagaze ). Zwiadowca jest troche jak samotny łowca. porusza sie wlasnymi drogami, nie musi jechac glowna droga, omijac lasow itd.

Uwazam ze takie rozwiazanie zwiekszylo by jakosc gry i poprawilo rozgrywke a jednoczesnie nie spowodowalo zadnych niekorzystnych skutkow ani nie zachwialo rownowagi pomiedzy broniacym a atakujacym.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser27977

Guest
Wg mnie zwiadowcy i tak są już szybką jednostką i nie trzeba jeszcze ich przyśpieszać. Powstały by za duże dysproporcje pomiędzy nimi a innymi jednostkami jeśli chodzi o szybkość.
 

DeletedUser

Guest
Parametry gry i zwiadowców.

Wszelkie parametry w grze są dobrze dobrane i nie należy ich zmieniać.
Gdyby wprowadzić rodzaje zwiadowców, z jakichś względów szybszych i wolniejszych (droższych i tańszych), to wtedy byłby jakiś sens.

Jednak rozbudowywanie gry o nowe elementy, to nie wiem czy są możliwe, ze względu na możliwości serwerów.
Można, przecież, wprowadzić także inne takie rozdwojenie (potrojenie, także ewentualnie zastosowanie ułamków) możliwości innych żołnierzy i ceny wyprodukowania.
Gra byłaby ciekawsza, bardziej urozmaicona, jednak to zależy od możliwości wkomponowania takich usprawnień do programów tej gry. :)
 

DeletedUser80114

Guest
Odnoszac sie do wypowiedzi osob twierdzacych ze predkosc zwiadowcow jest dobrze wywazona musze stwierdzic ze nie jest to do konca prawda. Rozumiem ze podstawa takiej oceny jest fakt ze poruszaja sie na koniach wiec tak jak pozostali powininni miec predkosc koni. Jednak jak juz zauwazylem w pierwszym poscie sa argumenty za tym ze predkosc zwiadowcy "realnie" jest szybsza niz regularnego oddzialu. wiec nie ma tu jakiejs sprzecznosci w logice.

Do tego podstawowym argumentem jest tu dla mnie fakt ze zwiadowcy pelnia pewnego rodzaju funkcje pomocniczą i sa tylko po to aby nie musiec atakowac w ciemno i wiedziec czy atak sie nam oplaca. Tymczasem czekanie pare godzin na raport i wstrzymywanie przez ten czas ataku jest troche bez sensu. Nie kazdy ma czas zeby siedziec caly dzien przed kompem i czekac 3 godziny albo dluzej tylko na raport. Dlatego takie rozwiazanie jest moim zdaniem sensowne i nie przeczy logice gry ani jej realnosci, a co najwazniejsze jak wspomnialem juz wczesniej nie zmienia relacji obronca : atakujacy .
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser65004

Guest
Może masz rację twierdząc, że generalnie zwiadowcy powinni być szybsi, ale mimo wszystko mnie jakoś ten pomysł nie przekonuje. 9 minut na pole mi zdecydowanie wystarcza, zapewne jak i wielu innym graczom i nie widzę powodu, za bardzo aby miało to ulec zmianie.
 

DeletedUser75974

Guest
Farmy są zazwyczaj blisko naszych wiosek. Jeżeli puszczamy skan, by dowiedzieć się, czy dana wioska jest dobra do przejęcia, to to trwa kilkanaście minut, a nie 3 godziny. Mi wystarczy taka prędkość, jaka jest. Lecz gdyby zmieniła by się na mniejszą, byłbym zadowolony :cool:
 

DeletedUser5820

Guest
Odnoszac sie do wypowiedzi osob twierdzacych ze predkosc zwiadowcow jest dobrze wywazona musze stwierdzic ze nie jest to do konca prawda. Rozumiem ze podstawa takiej oceny jest fakt ze poruszaja sie na koniach wiec tak jak pozostali powininni miec predkosc koni. Jednak jak juz zauwazylem w pierwszym poscie sa argumenty za tym ze predkosc zwiadowcy "realnie" jest szybsza niz regularnego oddzialu. wiec nie ma tu jakiejs sprzecznosci w logice.

Do tego podstawowym argumentem jest tu dla mnie fakt ze zwiadowcy pelnia pewnego rodzaju funkcje pomocniczą i sa tylko po to aby nie musiec atakowac w ciemno i wiedziec czy atak sie nam oplaca. Tymczasem czekanie pare godzin na raport i wstrzymywanie przez ten czas ataku jest troche bez sensu. Nie kazdy ma czas zeby siedziec caly dzien przed kompem i czekac 3 godziny albo dluzej tylko na raport. Dlatego takie rozwiazanie jest moim zdaniem sensowne i nie przeczy logice gry ani jej realnosci, a co najwazniejsze jak wspomnialem juz wczesniej nie zmienia relacji obronca : atakujacy .

Przecież zwiadowcy i tak są szybcy :) Weź pod uwagę że szpiegowanie nie dzieje się w przestrzeni kosmicznej, klimat tej gry jest taki, a nie inny, masz jakieś laski, włości innych graczy i bądź co bądź gdyby zwiadowcy śmigali jak ringo to faktycznie musieliby mieć zamontowany jakiś motorek w konikowych tyłkach :)

Za dużo ogame. Tez grałam i rozumiem że może irytować fakt, że tam masz raporcik szybciuteńko - a tu czasem wydaje się że czekasz w nieskończoność - ale niestety ogame to nie plemiona - i taki jest urok tej gry. Poza tym - nie ma to jak ryzyko - rzucić się w ciemno na jakieś wioseczki i przejąć albo stracić :)
 

DeletedUser

Guest
Moja propozycja dotyczy przyspieszenia zwiadowcow. Obecne tempo ich przemieszczania jest bardzo male.

zwiadtn4.png

moim zdaniem ich prędkość jest wystarczająca :)

na NIE
 

DeletedUser93933

Guest
Zwiadowcy są i tak bardzo szybcy, więc to jest zbędne.
 

DeletedUser78702

Guest
nie wiem czy zauwazyles, ale sa najszybsza jednostka ze wszystkich. Pomysl bardzo kiepski i zbedny :mad:
 

DeletedUser75231

Guest
Obecna szybkość zwiadowców jest dobra i nie są potrzebne żadne zmiany w tej kwestii.
 

DeletedUser95328

Guest
Według mnie to dobry pomysł.Ale żeby ich szybkość nie była znowu za wysoka.Uważam ,że ich szybkość powinna być podwyższona ale nia za dużu.W sumie jestem na TAK.
 

DeletedUser

Guest
Kup sobie żelki jak nie masz co robić. NIE!
---
ops sorry odgrzewany kotlecik;]
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Pomysł jest zły, ponieważ prędkosć zwiadowaców jest dobra, nie trzeba jej zmienić. Dobrze jednak że uzasadniłeś swoja propozycję, a nie jak inni wymyślają jakieś niestworzone jednostki bo chcą żeby było :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dobry pomysł, ale jest jedno "ale", trzeba by było im zmniejszyć odporność, albo powinni byc niszczeni przez łuczników, na dalszy zasięg, czyli bardziej by ich to pojechało.
 

DeletedUser87579

Guest
przeszkadza ci to? jak tak to o szóstej się budzisz wchodzisz na plemiona i wysyłasz zwiadowców idziesz do pracy albo szkoły i po powrocie wbijasz na plemiona żeby sprawdzić raport nie musisz czekać wystarczy czymś się zająć
 

DeletedUser

Guest
Nie, nie przeszkadza mi to, ale każdy z Nas jest na peno tez obrońcą i wie, że jak agresor dostanie handicap-a to z palcem w nosie wygra. Po drugie, nie jestem napalonym dzieciakiem tak jak TY Slaq i nie odwiedzam plemion o 6 rano; gł*b.
 

DeletedUser115829

Guest
Obecnie jesli mozemy przyjsc do komputera na kilkanascie minut musimy wysylac wojska w ciemno, co sprawia ze taki atak staje sie ryzykowny biorac pod uwage ogromne bonusy dla bronioacych i wypacza troche sens atakow. Dlatego tez uwazam ze szybkosc zwiadowcow powinna byc wieksza , przynajmniej dwukrotnie, albo nawet 3 krotnie.

Z tego co tu napisałeś, widzisz te sprawę z punktu agresora. A rozważałeś to z punktu widzenia obrońcy? Zresztą ich prędkość i tak jest wysoka i nie ma potrzeby jej zwiększać. A co do tych 15 minut. Albo się gra normalnie albo się nie gra wcale. I jeszcze jedna sprawa: ortografia nie boli
 
Status
Zamknięty.
Do góry