Bonus nocny na odwrót...

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser25265
  • Data rozpoczęcia

Czy admini powinni zmienić bonus nocny na korzyść agresora?

  • Tak

    Głosy: 23 22,3%
  • Nie

    Głosy: 80 77,7%

  • W sumie głosujących
    103
Status
Zamknięty.

DeletedUser25265

Guest
Czy nigdy nikogo nie zastanawiało dlaczego bonus nocny jest dla obrońcy??
Czy nie powinien on być przypadkiem dla agresora??
Oczywiście że powinien.
Wszelkie ataki, rewolucje, powstania, dywersje itp były zawsze przeprowadzane w nocy. A dlaczego? A dlatego że obrońca ataku jest zaskoczony, nieprzygotowany i łatwiej jets go pokonać.
Nalegam (proponuję) aby bonus nocny zmienić z bonusu dla obrońcy na bonus dla agresora.
Zastanówcie się troche czy to ma sens i po chwili zrozumiecie że tak.
ALE jest 1 minus.
Jeśli będzie to bonus dla agresora to więcej napalonych na gre dzieciaków będzie wstawać w nocy aby wysłać atak co skutkuje w niewyspaniu graczy.
Słucham waszych zastrzeżeń.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

Hahaha! Nie, admini zrobili bonus nocny właśnie po to aby ciężej było podbić wioskę, a ja chcę spokojnie spać a nie kurcze budzić się podbity!
 

DeletedUser25265

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

no i to zawsze będzie taki mały zastrzyk adrenalinki :p
i oczywiście jak nie patrzeć większa mobilizacja do zwiekszenia defa...
 

DeletedUser25501

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

pomoys jest lupi sam w sobie bo bonus nocny jest po zeby obronca mogl sie wyspac a jak bedzie +100% dla agresora to ataki beda juz tylko w nocy :p nie myslales o tym? duzym ulatwieniem dla agresora bylo by zniesienie bonusu ale takie pomysly przychodza ludziom ktorzy mysla o glopotach a gra sie nie zajmuja :p :p :p
 

DeletedUser25265

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

nic nie mówiłem o aż 100% bonusu.
Myślałem że nie ma na razie za bardzo co wymyślać ile ma być % tylko ustalić...
 

DeletedUser17638

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

hehe zapraszam w takim razie na classic tu nie mamy bonusu nocnego dla obrońcy:)

Co do Twej koncepcji - to wydaje mi się bezsensowna jeśli atakujesz wioski np. o 14h godzin od SIEBIE szlachtą to obrońca raczej wie i tak o ataku:rolleyes:...

W średniowieczu poza tym najczęściej bitwy odbywały w dzień:cool:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

A ja się zgadzam na to aby był dla agresora, końcu wioskę jest prosciej zobaczyć, a jak sie zobaczy wioskę to i obrońców, a zobacz z muru(dodatkowe oddalenie) atakujących. Jednak nalegam, aby przy ataku kawalerią, bonus został USUNIĘTY!
Nie zobaczy się koników, ale też nie ma zaskoczenia bo z reguły jest głośno jak konie jadą ;):p.
 

DeletedUser6429

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

Michals szyszka(szyszak :p) gratulacje...Jeśli chcecie realność to medieval total war II(polecam...).Bonus 100% dla obrońcy jest tylko po to aby gracze grali w dzień i mogli spokojnie w nocy spać ;f...(w dzień spać w nocy grać :D(dla pracowaników na nocnej zmianie byłoby ok :D)).nie przejdzie...a niemcom to nawet nie wypada mówić...
 

DeletedUser14998

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

ja kiedys zakladalem taki temat. jakies 5% bylo na tak. coz zaglosuje na nie, bo oni mi uswiadomili po co to jest
 

DeletedUser25359

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

w nocy broniący łato mogą się poruszac bo znają wioskęa agrestor nie
 

DeletedUser21757

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

Michals szyszka(szyszak :p) gratulacje...Jeśli chcecie realność to medieval total war II(polecam...).Bonus 100% dla obrońcy jest tylko po to aby gracze grali w dzień i mogli spokojnie w nocy spać ;f...(w dzień spać w nocy grać :D(dla pracowaników na nocnej zmianie byłoby ok :D)).nie przejdzie...a niemcom to nawet nie wypada mówić...

MÄ…dre slowa.

A co do pomysłu na nie, ponieważ bonus nocny został wprowadzony dla graczy, którzy chodzą do szkoły, żeby mogli w nocy spokojnie spać, a co za tum idzie, żeby byli wyspani i zregenerowani na nowy dzień wrażeń. Na NIE!:mad:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

@szyszek1992
Każdy kij ma dwa końce. Przedstawie Ci pewną sytuacje. W sobote w nocy atakując z zaskoczenia zabierasz pewnemu graczowi 3 wioski. Musiałeś poświęcić wiele godzin na zorganizowanie i przeprowadzenie ataku. (btw: nie ma to jak zmarnować sobotni wieczór:D)
Następnego dnia zadowlony z siebie kładziesz się wcześniej spać. Dajmy, że przed północą. W tym czasie inny gracz zabiera Ci 5 wiosek. Wstajesz rano, a tu taki zonk:)
Zastanów się nad tym co napisałem, a potem dawaj propozycje. Może ty chcesz poświęcić pół życia siedząc przed kompem, ale nie każdy jest gotowy na takie poświęcenie:D Propozycja jak najbardziej bzdurna. Gra trwa 24h na dobre przez 7 dni w tygodniu, a plemiona to nie jest całe życie:)
 

DeletedUser22906

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

Fakt, logika żadko idzie w parze z tym co jest w tej grze. Tak jak zwiad jest dokładnie widoczny i obrońcy zawsze mają czas, żeby sobie policzyć 1001 konia...

Zgodnie z logiką, to powinien być dla atakującego(ciemno jak... bardzo ciemno, nic nie widać), ale w tej grze jest dla obrońcy(pewnie mają noktowizory :D). Logicznym bym tego nie nazwał.

Jak najbardziej powinno być odwrotnie, ale faktycznie to sprawiłoby, że różne osóbki by sobie siedziały po nocach, potem niedojadały itp.
...
Jedynym rozwiązaniem które łączyłoby te dwie dobre opcje, to wyłączenie plemiona na noc... Bonus jako-taki by był, ale nie można byłoby się logować. Wystarczy wysłać o odpowiedniej godzinie i git.
Zaraz się zacznie, że jestem debilem i chcę wyłączać plemiona, ale to jedyne rozwiązanie...
@down. To miał być częściowo żart a częściowo rozwiązanie. Jeżeli o ścisłość, to ja tego nie popieram...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

Jedynym rozwiązaniem które łączyłoby te dwie dobre opcje, to wyłączenie plemiona na noc... Bonus jako-taki by był, ale nie można byłoby się logować. Wystarczy wysłać o odpowiedniej godzinie i git.
Zaraz się zacznie, że jestem debilem i chcę wyłączać plemiona, ale to jedyne rozwiązanie...
Genialne. Zatrudnić w Niemczech jakiegoś Polaka na czarno, żeby na noc serwery wyłanczał:D Może jeszcze w ciagu dnia w porze obiadowej i na wakacje;)
Mnie to też bardzo bulwersuje, że te gry takie niedopracowane. Trzeba poprawić grafike i realia.
InnoGames na swój koszt powinno wysyłać każdemu graczowi hełm wirtualny;) Przecież tak się nie da grać!!!!:D
 

DeletedUser5820

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

@szyszek1992
Każdy kij ma dwa końce. Przedstawie Ci pewną sytuacje. W sobote w nocy atakując z zaskoczenia zabierasz pewnemu graczowi 3 wioski. Musiałeś poświęcić wiele godzin na zorganizowanie i przeprowadzenie ataku. (btw: nie ma to jak zmarnować sobotni wieczór:D)
Następnego dnia zadowlony z siebie kładziesz się wcześniej spać. Dajmy, że przed północą. W tym czasie inny gracz zabiera Ci 5 wiosek. Wstajesz rano, a tu taki zonk:)
Zastanów się nad tym co napisałem, a potem dawaj propozycje. Może ty chcesz poświęcić pół życia siedząc przed kompem, ale nie każdy jest gotowy na takie poświęcenie:D Propozycja jak najbardziej bzdurna. Gra trwa 24h na dobre przez 7 dni w tygodniu, a plemiona to nie jest całe życie:)

Lepiej bym tego nie ujęła :) Zarywać nocki dla jakiejś tam gry - to chyba nieporozumienie jakieś...A gdzie miejsce na real? Ludzie...to tylko gra, nie zapominajcie o tym...

Poza tym po użytkownikach forum można śmiało wnioski wyciągnąć, że jest spora grupa graczy (zapewne przeważająca :)) - dzieci/uczniów. To już normalnie jak propagowanie patologii - komputer nie tylko w dzień, także i w nocy ;)

Same minusy...
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Odp: Bonus nocny na odwrót...

eee... a ja nie łapię tego czemu miałoby być na odwrót i tym bardziej czemu jest to oczywiste?
Bo dla mnie akurat oczywiste jest to, że po znanym sobie terenie dużo lepiej i sprawniej porusza się ten kto go dobrze zna (czyt. obrońca) niż ten kto przybywa nań w charakterze gościa (czyt. agresor).
Żołnierze obrońcy znają wszystkie kruczki ukształtowania terenu, zaś napastnicy poruszają się lękliwie, bo nie wiedzą czy za chwilę nie wpadną do jakiegoś dołu-pułapki, albo czy za mijanym niepozornym krzakiem nie czai się oddział obrońców... Dlaczego mieliby mieć jakikolwiek bonus z tego tytułu? :confused:
 

DeletedUser22906

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

Bo ich nie widać/widać mniej. Wiocha duża, jak z murem to tym bardziej widać, dlatego atakujący nie mają problemu. Kolesie na murze zmęczeni, znudzeni, całą noc sobie sterczą na murze, niewyspani itp. itd.

A atakujący? Lekka adrenalinka, jeszcze nie zmęczeni, najedzeni itp.
Poza tym, to atakujący wie o ataku a obrońca nie. Całą nocą wojska nie stoją i czekają, aż ich ktoś ich nie najedzie...
 

DeletedUser

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

oczywiscie....dajmy agresorowi jeszcze czołgi..altyrerie ..granatniki...panzerhausty...a broniącemu dajmy patyk...
jestem na nie
 

DeletedUser

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

Jak dla mnie pomysl wrecz idiotyczny i widac ze jestes n00bkiem i nie widzisz zycia poza kompem ... gratulacje... w koncu sie przekonasz ze komputer to nie wszystko a im wczesniej tym lepiej...
 

DeletedUser33845

Guest
Odp: Bonus nocny na odwrót...

Kolesie na murze zmęczeni, znudzeni, całą noc sobie sterczą na murze, niewyspani itp. itd.

A atakujący? Lekka adrenalinka, jeszcze nie zmęczeni, najedzeni itp.


Właśnie nie! To agresorzy są zmęczeni, bo to oni "łażą" po kilka kontynentów a przecież po drodze nie ma noclegowni - co innego obrońcy! W zagrodzie wygodnie i każdy się wysypia. Poza tym @kmic ma rację mówiąc, że Ci co teren znają poruszają się odważniej niż nowi agresorzy...
Trzeci argument to to, że obrońcy mają do dyspozycji zamknięty na noc mur obronny i to agresorzy muszą się przebić nim zacznie się walka!

Więc głosuję na NIE ;)


Pozdrawiam :)
Maivan
 
Status
Zamknięty.
Do góry