Koszary!

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser31375
  • Data rozpoczęcia

Zaznacz:)

  • Tak chcę wprowadzić :)

    Głosy: 47 20,4%
  • z poprawkami =)

    Głosy: 28 12,2%
  • NIE!! :[

    Głosy: 113 49,1%
  • NIE/TAK ale i tak tego nie wprowadzą :rolleyes:

    Głosy: 42 18,3%

  • W sumie głosujących
    230
Status
Zamknięty.

DeletedUser31375

Guest
w koszarach mogła by być nowa funkcja "jeśli rozbudujesz koszary sprawdz ile jednostki będą się produkować" co wy na to?
 

DeletedUser23335

Guest
Odp: Koszary!

Nie potrzebne. zbudujesz koszary to od razu będziesz miał szybsze szkolenie. Bezsens
 

DeletedUser

Guest
Odp: Koszary!

A ,,Pomoc" do czego była może robiona...

Wg. mnie kolejna niepotrzebna propozycja umilenia gry...
 

DeletedUser27977

Guest
Odp: Koszary!

Po co wprowadzać takie coś?Wystarczy kalkulator i możesz pomnożyć czas rekrutacji przez liczbę jednostek, które chcesz zrekrutować.Proste, nie?
 

DeletedUser34726

Guest
Odp: Koszary!

Nie potrzebne. zbudujesz koszary to od razu będziesz miał szybsze szkolenie. Bezsens

Źle zrozumieliście jego pomysł.Chodzi mi oto by np. jak wpiszemy w koszarach że chcemy 140 mieczy to przed tym jak klikniemy ,,REKRUTOWAĆ"
wyskoczył pełny czas szkolenia wszystkich jednostek.

Jestem na tak ale z poprawkami po 1 grafika.
po 2.Dłuższe wyjaśnienie
 

DeletedUser45706

Guest
Odp: Koszary!

Jestem na nie bo przecież możesz kliknąć rekrutować i ci wyświetli ile to zajmie czasu a następnie anuluj i masz to samo co wcześnie a czas znasz.
 

DeletedUser34726

Guest
Odp: Koszary!

Ale po co tracić czas.A pozatym nie oddadzą wszystkich surowców
 

DeletedUser17830

Guest
Odp: Koszary!

Opcja dla leniwych; od razu mówię, że jestem na nie.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Koszary!

W pomocy jest tabelka, a w google kalkulator. Nic prostszego, jak sobie policzyć.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Koszary!

Niejest to do niczego potrzebne. Jak chcesz wiedzieć ile będą się budowac jednoski są różnego rodzaju kalkulatory do tego :)
 

DeletedUser23335

Guest
Odp: Koszary!

Źle zrozumieliście jego pomysł.Chodzi mi oto by np. jak wpiszemy w koszarach że chcemy 140 mieczy to przed tym jak klikniemy ,,REKRUTOWAĆ"
wyskoczył pełny czas szkolenia wszystkich jednostek.

Jestem na tak ale z poprawkami po 1 grafika.
po 2.Dłuższe wyjaśnienie

zrozumiałem o co chodzi;) tylko źle obrałem swoja wypowiedź w słowa:p
 

DeletedUser

Guest
Odp: Koszary!

Źle zrozumieliście jego pomysł.Chodzi mi oto by np. jak wpiszemy w koszarach że chcemy 140 mieczy to przed tym jak klikniemy ,,REKRUTOWAĆ"
wyskoczył pełny czas szkolenia wszystkich jednostek.



Czy nie wziąłeś tego z ogame...??


Jestem na nie opcja dla leniwych, a poza tym nikomu jeszcze nie zaszkodziła matematyka i można obliczyć w ile się zrekrutuje 150 mieczy
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Szkaradnik

Topornik
Wynik reakcji
22
Odp: Koszary!

Naprawdę tak trudno zajrzeć do pomocy i zobaczyć? Wszystkie informacje są treściwie zapisane w tabelce...Nie wspominając już o kalkulatorach^^

Czas nie jest taki ważny, trzeba być naprawdę leniwym, żeby nie móc zajrzeć w w/w miejsca...Na nie.
 

DeletedUser21757

Guest
Odp: Koszary!

Jestem na nie z kilku powodów:
1.Do czego to potrzebne? Jeśli będziesz wiedział ile się będą jednostki produkowały, przed kliknięciem w: "Rekrutuj" to i tak co ci to da? Bo ja akurat nie patrze na czas ile się będą rekrutowały. Ważne żeby się w ogóle rekrutowały.
2. Ciężko wziąć kalkulator i obliczyć?:mad:
3. Byście chyba chcieli, aby istniał jeszcze system, który sam by za was grał?

Jestem na Nie! Widzę, że wiele osób ma w sobie "Lenia"
 

DeletedUser

Guest
Odp: Koszary!

Zdedydowanie niepotrzebne. Równie dobrze można by wprowadzić to np. w warsztacie czy stajni albo ratuszu. NIE!
 

DeletedUser

Guest
Odp: Koszary!

Jestem na nie.Można zajrzec sobie do pomocy lub sobie policzyc.jak sobie policzymy to będzie dodatkowe powtórzenie matematyki:D
 

DeletedUser

Guest
Moim zdaniem fajne......
Co wam przeszkadza, że na ekranie koszar będzie więcej pokazane??


Serva nie zamula więc co się czepiacie????:cool:

Bezsensowny pomys?. Mo?na liczy? przecie? samemu.:p


Mam 11 poziom koszar...
Jedna Pika Robi Mi SiÄ™:
5min i 58sek...
Oblicz mi proszę ile będzie mi się robiła, gdy moje koszary rozbuduje na 12 poziom.....
Jak obliczysz to daj znać....:D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser38268

Guest
Odp: Koszary!

Samo liczenie to kwestia 2 dzialan matematycznych - jedno mnozenie i jedno dzielenia. Banalnie proste:
czas produkcji*wspolczynnik dla nowego poziomu/wspolczynnik dla obecnego poziomu
Problem jest tylko jeden: nie ma skad wziac liczb do tych dzialan :D

Wspolczynnik czasowy dla koszarow wedlug pomocy to 35% dla 11 i 33% dla 12 poziomu. Jednak jak wyszlo to w temacie dotyczacym 25 poziomu koszar, podawany jest z dokladnoscia do 1%. Wynika z tego, ze dla 11 poziomu koszar wspolczynnik ten wynosi 35-35.99(9)%, a dla 12 poziomu - 33-33.99(9)%.

@Dark Kapi: skoro jedna pika na 11 poz. robi sie 5 min 58 sek (358 sek), to na 12 poziomie bedzie sie robic od 328 sek (5 min 28 sek) do 348 sek (5 min 48 sek).

Jak widac policzenie wyniku jest proste, ale uzyskanie jakiejs dokladnosci juz jest duzo trudniejsze :D
 

DeletedUser

Guest
Odp: Koszary!

Ale niektóre osoby tego nie potrafią zresztą szczerze komu to potrzebne??
 
Status
Zamknięty.
Do góry