Osada koczowników - wojsko?

  • Rozpoczynający wątek Lerhond
  • Data rozpoczęcia

Czy podoba Ci się ten pomysł?


  • W sumie głosujących
    203
Status
Zamknięty.

DeletedUser22906

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Wiosce koczowniczej nie może się "chcieć" lub "niechcieć", ona po prostu dąży do stanu jakiejś wioski. Jeżeli wzór się cofa, to wioska zostaje w miejscu, jeżeli idzie, to koczownicza też idzie. Jeżeli wzór był nieaktywny przez tydzień, to obiera sobie inny wzór, o podobnych parametrach(+/- 100 pkt.).
 

DeletedUser23335

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

nie chodziło mi, że koczo nie chce się rozwijać tylko temu gostkowi który został zjechany katasami
 

DeletedUser22906

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Dobra, skoro nie rozbudowuje zagrody, to się dalej nie rozwija i nie ma po co grać. A jeżeli nawet, to mogłoby być, że automatycznie po np. 30 dniach zmienia wzór.
 

DeletedUser30015

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

ale to nie musi byc dokladnie takie same budynki... moze byc tylko liczba pkt
 

DeletedUser

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

noo ale fajnie by było gdyby wioski koczownicze by przejmowały inne wioski :)
ale to z jednostką koczownik było spoooczko :)
 

DeletedUser22906

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Nie, znowu nowe jednostki.
W moją propozycję wchodzą też ataki. Wzór atakuje wioskę x, więc koczownicza atakuje inną wioskę w pobliżu. Za to ze szlachcicem tak samo, tylko trzebaby też wprowadzić nazwy koczowników, bo potem byłby problem z nazwami graczy.
Jeszcze jedno ograniczenie:
Koczownicza(opuszczona) nie może być wzorem. Bo mogłoby to doprowadzić do sytuacji w której cały świat opanowały koczownicze(mało prawdopodobne, ale zawsze).
 

DeletedUser26180

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Bardzo dobry pomysł!;)
Przynajmniej będzie jakaś walka między graczami, a nie podniecanie sie przejętą wioską koczowniczą.:p
 

DeletedUser5820

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

A proszę mi powiedzieć - po co w takim razie wioski koczownicze? Przecież i koczownicze, i barbarzyńskie są właśnie dlatego atrakcyjne, że same się rozwijają i nie mają wojska. Taki jest ich cel sam w sobie.
 

DeletedUser31375

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

fajne utrudnienie do gry jestem za wprowadzeniem:)
 

DeletedUser25265

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

ja jestem na tak! ale z tym wzorem to nie bardzo. nie chcialbym żeby jakaś koczownicza robiła te same ruchy co ja... albo jeszcze gorzej: jakby farmiła moje farmy! :D to już przesada. niech będzie produkowane wojsko i niech będą przeprowadzane ataki ale żeby to było jakoś losowo ustalane a nie żeby jakaś wiocha mnie naśladowała
 

DeletedUser27664

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

nie to by bylo glupie przeciez one poto sa rzeby nie walczyc z nimi tylko bic sie o nio z innym zawodnikiem :)
 

DeletedUser24619

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

to mowie dla tych co mowią na ten pomysł "nie": Utrudnienie to jest naprawde duże, moze sie nie wie ile wojska sie kryje tam... ale czy u wroga też wiadomo ile jest wojska?? nie, sie nie wie ile ma on wojska, dopiero kiedy sie go zaatakuje, ale po to są zwiadowcy żeby sie dowiadywać o wiosce, o wojsku... zresztą mysle ze to rozsądne bo po pierwsze:
znacznie by utrudniło gre, bo czasem ona jest za łatwa,
a po drugie to to iż nazbieranie surowców jest łatwe jak sie atakuje koczownicze wioski, których jest dużo, i jak sie je atakuje zazwyczaj jest dużo łupu... atak tysiacem pinkerow na pare wiosek to by wychodzilo ze dziesiec tysiecy kazdego surowca około... za tyle mozna sobie 200 pinkerów moze kupić... a widzialem jedna wioske co w miesiac zrobiła juz ponad 9000 punktow... to nawet duzo w porownaniu ze wlasciciel ma pare wiosek...

Tak

i mam nadzieje ze to wprowadzą.... chociaz w to wądpie..
 

DeletedUser27664

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

za tyle mozna sobie 200 pinkerów moze kupić...
1 nie kupic tylko rekrutowac a po 2 to wiosek koczowniczych niejest wcale tak duzo i to bylo by az za trudne a moim zdaniem to powinno byc tak zeby nawet punkty wioskom nierosły ;)
 

DeletedUser24619

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

to powinno byc tak zeby nawet punkty wioskom nierosły ;)
tu się z tobą zgodze, bo wtedy jak rosną punkty wioski to szlachcic jest bardziej przydatny zeby ja przejac, a ta twoja zmiana zeby nie rosly punkty to nawet utrudnienie, iż też mysle ze by było przydatne.
 

DeletedUser27977

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Jestem za.
Skończyły by się noobskie "mini-imperia" złożone z 10 przejętych, które wcześniej same rosły i nie miały wojska.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser25265

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

z drugiej strony to jest gra przeglądarkowa polegająca na tym żeby człowiek grał z człowiekiem. a te wioski zmieniają grę na człowiek - komputer.
 

DeletedUser35213

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Ja proponuję aby takie wioski robiły codziennie 20 pików, 10 mieczy, 5 toporników itd...
Wtedy była by wyrównana gra, mogły by robić np, jeszcze 4 tarany itd..

A jawole tak:
Przecierz w statystykach jest średnia wojska na wioske i jak np średnia woja na wioske to 15 pików i 10 mieczy to ta wioska miała by tyle następnego dnia średnia to 16 pików i 11 mieczy to ta osada by miała tyle :D
 

DeletedUser

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Pomysł bardzo dobry .Fajnie byłoby żeby mogły wytwarzac jeszce ofa i atakowac graczy obok siebie:)
 

DeletedUser47734

Guest
Pomysł bardzo dobry przyznam.
Ale są też minusy
kto będzie chciał taki duży skrypt zrobić??
To chyba będzie wprowadzone w nowym świecie taki jakby dodatek odzwierciadlający inne światy :]
No i przeciążenia :/
 
Status
Zamknięty.
Do góry