Plac

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser33341
  • Data rozpoczęcia

Co byś wybrał?

  • Wszystko świetnie

    Głosy: 10 34,5%
  • Nic się nie nadaje

    Głosy: 8 27,6%
  • Za duże wymaganie budynkowe

    Głosy: 0 0,0%
  • Za dużo opcji

    Głosy: 8 27,6%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 3 10,3%

  • W sumie głosujących
    29
Status
Zamknięty.

DeletedUser33341

Guest
Moja propozycja jest następująca. Rozbudowa placu, a konkretniej umożliwienie rozbudowy na 2 poziom. Miałby dosyć wysokie wymagania, ale i ciekawe opcje, a mianowicie:
-przyspieszałby rekrutację jednostek o 5%
-przyspieszałby budowę o 5%
-przyspieszałyby pozyskiwanie surowców o 5%
(w przypadku wiosek typu koczownicza, najpierw bierzemy 5 % z placu, a potem z ogólnego powiększenia)

Naturalnie dla mocnego gracza to nie byle co, więc rozbudowa będzie trudna:
-oczywiście plac 1 poziomu :p ( :confused: bo jak inaczej)
-ratusz poziomu 25
-kuźnia poziomu 15
-warsztat poziomu 10
-rynek poziomu 10

Będzie wyglądał jak z bruku, ale ciemniejszego niż ten tutaj, pewnie z takim murkiem :) (uwaga to jest ciemny bruk, ale kontrastuje z spokojnymi kolorami reszty wioski :D)

wiooochavb1.png


koszt:
drewno: 20000
glina: 30000 (jak w przypadku muru 20 poziomu, wymaga dużo cegieł)
żelazo 20000

To tyle czekam na pytanie i (mam nadzieję, że pozytywne) odpowiedzi.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Plac

-wysyłane surowce docierałyby także o 5% szybciej
Ale to kupcy czy poprostu jak wysyłasz tak se...
I kolejne ułatwienie...
Moje zdanie na nie powiększyło się gdy zobaczyłem jak ma wyglądać plac na 2 lvl:D
Ahhh... No i ta cudowna sonda, która tutaj niezagościła ( daj sonde )
 

DeletedUser39005

Guest
Odp: Plac

pomysl niezly, tylko troche nielogiczne plac ma sie przyczyniac do wydobycia surki:confused: moim zdaniem powinien zwiekszac tylko produkcje
 

DeletedUser33341

Guest
Odp: Plac

Dobra też stwierdziłem, że wysyłanie powinno odpaść, ale rysunek, to tylko wstępny projekt, a w poście wytłumaczyłem, czemu tak wygląda!
 

DeletedUser

Guest
Odp: Plac

Taniutki jak barszcz z paczki plac a tu nagle takie koszta:eek::eek::eek:
Lepiej zrobić tak, że 2 poziom kosztuje trochę więcej i daje nową opcję.
3 poziom kosztuje znowu trochę więcej i daję następną opcję.
Pomysł nawet nawet ale można jeszcze dopracować:D:D:D
 

DeletedUser16572

Guest
Odp: Plac

-przyspieszałby rekrutację jednostek o 5%

Co ma plac do koszarów/stajni/warsztatu/pałacu?

-przyspieszałby budowę o 5%

Co ma plac do ratusza?

-przyspieszałyby pozyskiwanie surowców o 5%

Co ma plac do kopalni?

-wysyłane surowce docierałyby także o 5% szybciej

Co ma plac do kupców?



Wszystko co podałeś jest dziwne. Dlaczego niby wyższy poziom placu miałby zwiększać wydajność koszarów/stajni/warsztatu/pałacu/ratusza/tartaku/cegielni/huty żelaza/rynku? Przecież jest to tylko kawałek ziemi.

Pomysł beznadziejny.

Przeciw.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Plac

Pomysl dobrze opracowany ale uwazam ze dodaje za duzo ulatwien

aha
Mysle ze wymagania powinny byc takie
-palac
ratusz 25 poziom
rynek 15
mur 20
kuznia i koszary stopien 15
 

DeletedUser33341

Guest
Odp: Plac

Dobra streszczę realistom. Na placu jest więcej miejsca dla transportujących różne surki, wojo ćwiczymy na placu, a na rozbudowanym mogłoby być więcej miejsca i lepsze wyposażenie. Podobna sytuacja w budowie. Transport łatwiejszy, budowa szybsza. Trochę wyobraźni, koledzy, a po za tym, to jest gra!
 

DeletedUser22906

Guest
Odp: Plac

Pomysl dobrze opracowany ale uwazam ze dodaje za duzo ulatwien

aha
Mysle ze wymagania powinny byc takie
-palac
ratusz 25 poziom
rynek 15
mur 20
kuznia i koszary stopien 15

Skoro pałac, to kuźnia 20. Po co mur 20?
Ja popieram wersję z kilkoma ulepszeniami, dodającymi po jednej opcji(dodatku).
 

DeletedUser

Guest
Odp: Plac

pomysł ogólnie dobry choć zmienił bym wymagania, bo poco warsztat...
myślę iż wymagani powinny wyglądać tak:
Ratusz: 20 lvl.
kuźnia 15 lvl.
koszary 10 lvl
wymagania surowcowe:
10000 drewna
15000 gliny
12000 żelaza

obniżyłem tak wymagania bo uważam że taki plac przydał by się nie tylko mocnym graczom ale i początkującym, w związku z tym mam następującą propozycję: zrobić 5 lvl placu i za każdy lvl dostawało by się jakiś bonus np.:
1lvl - nic
2lvl - 10 % szybsze koszary
3lvl - 10% bonusu obrony
4lvl - 5% większe wydobycie surki i szybsza stajnia o 10%
5lvl - wzrost poparcia o 3 na godz. + (za osiągnięcie max lvl.) szlachcic z tej wioski zbija o 5 poparcia więcej niżnormalnie

co do kosztów to było by tak:
2lvl - 10000 Drewna, 15000gliny, 12000 żelaza
3lvl - 45000 drewna, 55000 gliny, 50000 żelaza
4lvl - 100000 drewna, 120000 gliny, 110000 żelaza
5lvl - 170000 drewna, 200000 gliny, 190000 żelaza

W ten sposób stałby się to najdroższy budynek i w razie wojny opłacalne było by jego niszczenie katapultami
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Odp: Plac

-przyspieszałby rekrutację jednostek o 5%
-przyspieszałby budowę o 5%
-przyspieszałyby pozyskiwanie surowców o 5%

Aby przyspieszyć te procesy rozbudowujemy odpowiednio:
- koszary/stajnię/warsztat
- ratusz
- kopalnie

Niepotrzebne nam dublowanie funkcji, w dodatku niezbyt logiczne (bo czemu np. większy plac ma polepszać pracę tartaku?).

Pomysł odrzucony. Zamykam
 
Status
Zamknięty.
Do góry