Wszystko ma swoje wady i zalety, imo brak zaproszeń spowodowałby że topowe plemiona miały by po 40 kretów w innych plemionach, a nie po 2/3, więc nwm czy to by wyszło mocno na plus. Jedyna opcja jaką widzę to zamknięcie składów po 30 dniach, co tez ma swoje minusy, ale chętnie bym zagrał na takim świecie i zobaczył jak się potoczy.
Wiadome ma to swoje zalety i wady choć uważam trochę inaczej. Napisałem wcześniej, że brak zaproszeń + blokada to byłaby najlepsza opcja. Dlaczego?
Bo to się na prawdę fajnie łączy, blokada na wczesnym etapie przy braku zaproszeń ogranicza plemiona (nie są sztucznie napompowane darmami czy ogromne na mapie za pośrednictwem tego, że mają kilka członów.)
Powiedzmy masz limit 100 graczy i blokadę na 30/60 dniu. Co się wtedy dzieje przy prędkości powiedzmy 2.0?
Jest to etap dosyć wczesny, plemiona mające 100 graczy, a 200-300 to ogromna różnica + bez darm, a z darmami. Blokada składów też daje do myślenia, bo czy będziesz rekrutował na potęgę? No też niezbyt, bo jednak w takiej sytuacji taka blokada jest odczuwalna i musisz jednak zamknąć swój skład. Czy wtedy te krety będą chciały tak kretować? Jeśli będzie więcej plemion i będzie ktoś miał po prostu mocną ekipę? Myślę, że nie i podejście też się zmieni. Wiadome są osoby, które kretowały i będą kretować ale jednak połączenie tych obu opcji według mnie daje wymierne korzyści i przeważają plusy niż minusy. Lecz szanuje Twoje zdanie