Dyskusja o sytuacji na świecie 200

Wynik reakcji
399
No tylko nie było by zaproszen obok, ale gracze, którzy sie znali nadal sie bedą znać, co z tego jak jeden gracz i jego kumpel z innych swiatow beda grali w innych plemionach jak beda mogli sobie przekazywac info i prowadzic do jeszcze wiekszej ilosci kretow co jest nieuniknione gdy nie bedzie opcji zapros obok ;/
Mogli by zlikwidować zapraszanie przez łańcuszki. Zostawić jedynie start w plemieniu, ale drugi człon może wywalić nawet po drugiej stronie mapy w takim przypadku.
 

Bl-ack sno-w

Szlachcic
Wynik reakcji
5.198
Choć nie ukrywam, że mam koło tyłka czy SPEED i Witam padną.
Ważne by mele na łeb dostało aPK, a kto wygra później, bez znaczenia. Może to być i TI i eNki, będę miał to już w nosie, pobije brawo i tyle. Więc może i knujcie, byle mela na pysk miernotom z aPK
 

MatiMK1

Topornik
Wynik reakcji
348
No tylko nie było by zaproszen obok, ale gracze, którzy sie znali nadal sie bedą znać, co z tego jak jeden gracz i jego kumpel z innych swiatow beda grali w innych plemionach jak beda mogli sobie przekazywac info i prowadzic do jeszcze wiekszej ilosci kretow co jest nieuniknione gdy nie bedzie opcji zapros obok ;/
No właśnie jak dla mnie się mylisz.
Blokada na wczesnym etapie, bo tutaj blokada to jest kompletnie bezużyteczna.
Blokada zależna od prędkości świata, np. 60 dni? Lub nawet 30.
Tylko tak jak pisałem większy limit członków plemienia, do tego można by usprawnić działanie takiej blokady aby nie odejmować do końca możliwych ruchów ale czy byłoby to możliwe? To oczywiście przemyślenia, ale np. 1 slot na 30 dni?

Po prostu to trzeba by było przedyskutować i sprawdzić co może udoskonalić to by po prostu było więcej ekip i zmniejszyć ilość darm.

Wykluczając dosyć mocno takie możliwości zmusimy te duże plemiona do dosyć równej gry i inne nie będą musiały robić tego samego czyli masowek itp by nie stracić możliwości, że ktoś im ucieknie.

Dlatego myślę, że blokada mocno ograniczyłaby ale taka, która jest odczuwalna, a nie taka jak na świecie 200.
Wtedy jednak masz świadomość, że jeśli wygrać to mogę jednak w tej ekipie to może tutaj będę się starał, może tutaj stworzymy coś nowego, albo po prostu ze znajomymi ale w innej ekipie.
 

Kanarinios.

Szlachcic
Wynik reakcji
7.275
Koalicja południowa zaciska pętlę na szyi SPEED.
Piękne, zapowiadałem to.
Ostatnia szansa na zniszczenie aPK i wyciągnięcie ręki do Witam
Na Witam wlasnie coraz bardziej petla sie zaciska, jak nie zrobia jakiegos przewrotu i nie zdobeda obrzezy to lipa

Nam, to ze Nki tu skacza powoli nie robi roznicy, skoro rzucaja sie na gleboka wode na tak wczesnym etapie to o czyms swiadczy
Miales racje z koalicja poludniowa i obawiam sie, ze na 100% przegrasz zakladzik przez to :p
 

Bl-ack sno-w

Szlachcic
Wynik reakcji
5.198
Pisałem wcześniej akcja=reakcja.
Mieliśmy się biernie przyglądać jak obkładacie biedne wygi i przejmujecie 40% powierzchni świata?

Tak tak
Zapewne czekaliście z niecierpliwością jaki będzie wynik wojny.
Żadnych planów eliminacji SPEED i Witam w ramach koalicji, o czym pisałem już 2 tyg temu, nie było.
 

*Cesarz*

Topornik
Wynik reakcji
251
Blokada na wczesnym etapie, bo tutaj blokada to jest kompletnie bezużyteczna.
Blokada zależna od prędkości świata, np. 60 dni? Lub nawet 30.
Tylko tak jak pisałem większy limit członków plemienia, do tego można by usprawnić działanie takiej blokady aby nie odejmować do końca możliwych ruchów ale czy byłoby to możliwe? To oczywiście przemyślenia, ale np. 1 slot na 30 dni?

Po prostu to trzeba by było przedyskutować i sprawdzić co może udoskonalić to by po prostu było więcej ekip i zmniejszyć ilość darm.

Wykluczając dosyć mocno takie możliwości zmusimy te duże plemiona do dosyć równej gry i inne nie będą musiały robić tego samego czyli masowek itp by nie stracić możliwości, że ktoś im ucieknie.

Dlatego myślę, że blokada mocno ograniczyłaby ale taka, która jest odczuwalna, a nie taka jak na świecie 200.
Wtedy jednak masz świadomość, że jeśli wygrać to mogę jednak w tej ekipie to może tutaj będę się starał, może tutaj stworzymy coś nowego, albo po prostu ze znajomymi ale w innej ekipie.
Ogólnie to sie zgodzę i tak to prawda, ale mi chodzi tylko o fakt ze jesli np grasz z jakims ziomkiem kilkanascie swiatow przez pare lat i lądujecie po 2 krańcach mapy to nie chce mi sie wierzyc ze nie beda sie wymieniali info lub kosowali danego plemienia, no chyba ze zamkniecie plemion bedzie po krotkim okresie
 

Bl-ack sno-w

Szlachcic
Wynik reakcji
5.198
Na Witam wlasnie coraz bardziej petla sie zaciska, jak nie zrobia jakiegos przewrotu i nie zdobeda obrzezy to lipa

Nam, to ze Nki tu skacza powoli nie robi roznicy, skoro rzucaja sie na gleboka wode na tak wczesnym etapie to o czyms swiadczy
Miales racje z koalicja poludniowa i obawiam sie, ze na 100% przegrasz zakladzik przez to :p

O miałem rację? No patrz a byłeś pierwszym, który się śmiał.
@Keymil LoveOrHate patrz, cuda cuda, Black jednak nie kłamie i znam wszystkie układy od dnia ich założenia.

Wiesz, że jeśli ja przegram zakład, to jest po SPEEDACH?
Bo Ty teraz myślisz, że aPK stanie po waszej stronie przeciwko południu XD XD XD
Wiesz, że Brika ze Snuffym szykują wam piekiełko?
To już wiesz.
Czekają tylko na upadek Witam, bo nie mogą za wcześnie w was walnąć.
 

MatiMK1

Topornik
Wynik reakcji
348
@MatiMK1
(Naprawdę Ciekawe przemyślenia.)

Tak jak wcześniej w swoich kronikach wspomniałem, Plemiona dzielą się na kilka większych community:

Polskie, czyli nie muszę Ci tu o nim opowiadać, bo widzisz sam. Świat 200-tny nie różni się znacznie od wcześniejszych.

Brazylijsko/Portugalskie, nie różną się aż tak bardzo od Polskich. Światy są równie duże, tak jak i limity członków plemienia. (80-100 graczy) Można się kłócić, że botów/skryptów mają najwięcej, ale meta gry jest podobna. Zdobyć jak najwięcej terenu, zanim zrobi to druga połowa mapy - brudną grą. No i wtedy finał, który trwa dłużej niż reszta trwania świata łącznie. Śledzę sobie nawet ich najwyższy poziomem świat (Mundo 126), tutaj macie mapkę:


Patrzcie jakie fajne nicki maja. https://br126.tribalwars.com.br/guest.php?screen=info_ally&id=20

Niemieckie, czyli totalna odwrotność. Limity członków plemienia to 20-40, gdzie sporadycznie powstają drugie człony. Niewiele o nich wiem, bo ich FOrum jest praktycznie martwe, mimo drugiego największego community. (Zapewne wszystko ogarniają sobie na PW) Tutaj mapka jak wyglądają ich światy:


International, czyli obecnie cmentarz mniejszych community, które ta gra już zabiła. (Francja, Węgry, Czechy, Rumunia to jedne z większych narodowości, które można tam spotkać. Ale występują tam też te jeszcze mniejsze jak Norwegia, Grecja, Hiszpania, Rosja, Slovakia itp.) Limity członków są tam mniejsze (do 40), podobnie jak w Niemczech, z tą różnicą, że drugie człony powstają tam częściej i jest chyba więcej brudnej gry, tj. darmy aka pushing.

Turcja, czyli taki balans pomiędzy Polską/Brazylią, a Niemczech/Internationalem. Limity są tak w granicach 40-60 przeważnie. Drugie najbardziej popularne FOrum po Polskim, wesołe chłopaki - i tyle o nich wiem. Muszę się kiedyś znowu do nich odezwać, to może dowiem się coś więcej.

Węgrzy prezentują ten tradycyjny, regulaminowy styl gry, bardzo czysty - więc obstawiam, że przy dobrej dyplomacji zdominowaliby Niemieckie/International serwery tym składem który zebrali. Z kolei na Brazylijskich, może nawet Tureckich serwerach wyglądałoby to tak samo jak u nas. Bez szans na dysproporcje zdobytych wiosek. Mimo tego, szacunek dla Węgierskich braci - i kto wie, może będą oni tym, czego nam brakowało i całkowicie zmienia obraz gry na przyszłych światach.

@The MAC - Show it to Barni and thank him and your crew for showing us a good example.
Myślę, że zmianą obrazu gry to musi być niestety mocne narzucenie zasad jak zlikwidowanie łańcuszka zaproszeń (częściowa likwidacja masówek, zmniejszenie ilości darm lub praktycznie jej wyeliminowanie, stworzenie dzięki temu większej ilości ekip z mocnym składem) plus blokada składów na wczesnym etapie gry, który byłby po prostu odczuwalny. W takiej wersji Węgrzy byliby kolejnym plemieniem i to z dużymi szansami na pokazanie się jak i walkę w starszym stylu czyli głównie walką. Wtedy mogliby być dodatkowym plemieniem, które tworzyłoby może na nowo tą grę. Choć wiadome Polacy to Polacy i coś na pewno by wymyślili aby obejść to w jakiś sposób, ale na pewno takie ustawienia mogłyby dosyć mocno ograniczyć pewne sytuacje dzięki, którym obecne światy stają się takie jakie się stają i widzimy na nich coraz mniej ekip.
 

Kanarinios.

Szlachcic
Wynik reakcji
7.275
Pisałem wcześniej akcja=reakcja.
Mieliśmy się biernie przyglądać jak obkładacie biedne wygi i przejmujecie 40% powierzchni świata?
Ten przeskok za duzo wam nie da, bo po drodze sa jeszcze inne ekipy

Wygi nas same pierwsze atakowaly, przeciez moglismy rownie dobrze isc na poludnie poprzez klasyki i witamy i kolejne ekipy po nich.

@Bl-ack sno-w

Pytanie w ile plemion Ci z poludnia chca zamykac swiat w 10?xD
Nki same sie zdradzily tymi skokami, ale za duzo nie zdzialaja i tak tym ruchem.

Nie martw sie, moze snuffy to dziadek ale rozum ma
 

Sh4Me

Szlachcic
Wynik reakcji
5.754
Mogli by zlikwidować zapraszanie przez łańcuszki. Zostawić jedynie start w plemieniu, ale drugi człon może wywalić nawet po drugiej stronie mapy w takim przypadku.
Już w okolicy s120-150 latały takie propozycje i dalej nic z tego, a było by to na pewno coś bardziej fresh.. no ale też więcej kretów rozsianych po całym świecie.

Do tego blokada plemienia po 60dniach.
 

Fluxik

MEMIARZ
Wynik reakcji
2.548
Ten przeskok za duzo wam nie da, bo po drodze sa jeszcze inne ekipy

Wygi nas same pierwsze atakowaly, przeciez moglismy rownie dobrze isc na poludnie poprzez klasyki i witamy i kolejne ekipy po nich.

@Bl-ack sno-w

Pytanie w ile plemion Ci z poludnia chca zamykac swiat w 10?xD
Nki same sie zdradzily tymi skokami, ale za duzo nie zdzialaja i tak tym ruchem.

Nie martw sie, moze snuffy to dziadek ale rozum ma
pomyziamy się zapoznawczo <lol> ;)
 

Bl-ack sno-w

Szlachcic
Wynik reakcji
5.198
Wiesz @Kanarinios. co musi zrobić SPEED, żeby pozostać w grze?
Pozostać w grze, ja nie piszę już nawet o wygraniu świata, bo ewidentnie celem jest eliminacja Witam i SPEED, czyli dwóch wyróżniających się tworów z którymi w bezpośredniej konfrontacji nikt nie da sobie rady.
Przespaliście ruchy na mapie innych plemion i zaczyna się wam gotować pod dupą mimo dobrych wyników.

SPEED powinno podpisać się z Klasykiem i Witam.
Dalej pchać wygi i szykować się do otwarcia frontu z aPK w celu odciążania Witam, które odciążone dojedzie randomów z Ares.
Jednocześnie ustalić jasne granice dla Witam z zakazem wbijania na tyły aPK.
To by dało stabilnego sojusznika i pełen komfort na mapie.

--

@Bl-ack sno-w

Pytanie w ile plemion Ci z poludnia chca zamykac swiat w 10?xD
Nki same sie zdradzily tymi skokami, ale za duzo nie zdzialaja i tak tym ruchem.

Nie martw sie, moze snuffy to dziadek ale rozum ma

Nic się nie uczysz po świecie 182. Dalej tak samo nie rozumiesz co się dzieje, choć tam pisałem co będzie z Pee.
Zamknięcie świata to nie problem, można zrobić dwie a nawet trzy przyjacielskie wojny na koniec, zwłaszcza przy tej szybkości.
Właśnie dlatego, że Snuffy ma rozum, to wie, że musi was dojechać. Bo na koniec z TI czy eN ma szansę sobie poradzić. Z wami SPEED, nie
 
Do góry