Dyskusja o sytuacji na świecie 200

Quetzelcoatlus

Pikinier
Wynik reakcji
166
1. Milisekundy, które mogą być ujemne lub większe niż 1000
2. Komendy cofnięte nie wracają tyle samu czasu 'ile już szły'
3. W wysyłce 'synchronicznej' randomizer nakłada się na każdy z ataków i często oddzielone są o mniej niż minimalny odstęp komend

@kmic czy to prawda, że InnoGames też miało masowe zwolnienia w IT i już zostali jedynie deweloperzy z orzeczeniem niepełnosprawności? Proszę o wyjaśnienie.
 
Wynik reakcji
87
1. Milisekundy, które mogą być ujemne lub większe niż 1000
2. Komendy cofnięte nie wracają tyle samu czasu 'ile już szły'
3. W wysyłce 'synchronicznej' randomizer nakłada się na każdy z ataków i często oddzielone są o mniej niż minimalny odstęp komend

@kmic czy to prawda, że InnoGames też miało masowe zwolnienia w IT i już zostali jedynie deweloperzy z orzeczeniem niepełnosprawności? Proszę o wyjaśnienie.

DARMOWE DLC DOKTOR STRANGE, BRAWO PANIE KMIC

DZIĘKUJEMY,
WDZIĘCZNY NARÓD
 

Bl-ack sno-w

Szlachcic
Wynik reakcji
5.193
co oni tam nie mają testerów, że wprowadzili zmiany z tyloma błędami?

Być może pani czereśniara nie wie, ale jak już świat wystartuje to ciężko przetestować zmiany.
Na serwerze testowym testuje się przed rozpoczęciem świata.
Przynajmniej tak jest w innych grach

--

Komunikat zamieścili przy atakach
 

Pogryziony

Chłop
Wynik reakcji
8
Jako tester oprogramowania potwierdzam, że nie powinno mieć to miejsca XD
Takie rzeczy są krytyczne i sprawdzane powinny być z każdymi testami regresji.

@kmic Nie potrzebujecie przypadkiem testera? XD
 
Do góry