Dyskusja o sytuacji na świecie 200

CHAPON.

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.405
Jak masz diesla z dpf to musisz 1-2 razy w tygodniu przeciągnąć go tak na ostatnim biegu mniej więcej 2.5-3 tyś obrotów. Trasa z minimum 5km. Inaczej z czasem bd. ci się zapychał. Podobno najlepszą opcją jest usunąć DPF i wgrać nowe oprogramowanie, i nic nie będzie cię to kosztować. Jest to karalne jak cię złapią. Inaczej zawsze możesz powiedzieć, że myślałeś, że go nie miałeś.
Jak masz nowy samochód, bądź starszy z DPF to nie jeździć do ASO na uaktualnienie oprogramowania auta. DPF będzie ci się jeszcze szybciej zapychał, często tak robią - nowe eko-warunki.
Taki Diesel na warunki miejskie dla kobiety, która potrafi zmieniać biegi i jeździć z punktu A do B przy krótkich trasach to z czasem szrot...
Niekoniecznie. Niektóre diesle wolą wypalać się ok 2k obrotów.
 

CHAPON.

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.405
Diselek tylko.na trasy
Mam diselki od 2006 roku do 2019 i im nowsze tym.gorszy syf
06 to jak mu sie przypomni to se wypali dpf po 10k kilometrów
A ta dama z 19 to maksimum 400
Straszne gówno ale nie polecam wycinać.
Bo żeby odkryć jego brak wcale nie trzeba jakoś mocno zaglądać pod podwozie.. to.slychac xD
Można wiertłem 18 przewiercić sam filtr na wylot i na przeglądzie przechodzi bez problemu, jak stuka to słychać że jest wkład
 
Do góry