GDZIE JEST TOP1 OF CARTOGRAPHY & Mapki by Stukniety?

Fabcio

Cartographer of the USA
Wynik reakcji
9.437
Witam Wszystkich Oficjalnie!

No to czas rozpocząć Igrzyska Świata s200: *Emoji FIRE*

Statystyki po pierwszym dniu i początkowym logowaniu to: 11,382 graczy. Niestety liczby są nieco niższe niż na poprzednim jubileuszu (150) - jak portfel Keymila po przelewie do Kmica za pozycję startową., bo ta gra od lat notuje tendencję spadkową - ale i tak można poczuć, że jest to świat z mocniejszą obsadą niż te regularne, co dwa miesiące. Zapewne nasze działania jako graczy miały spory wpływ na te liczby, bo post na Twitterze zebrał 231k wyświetleń & 2k polubień w ciągu 2 tygodni. Post na Wykopie w niecałe 2 dni zgromadził 500 plusujących i 100 komentarzy, a sam obiegłem praktycznie wszystkie fora Tribal Wars, próbując zaprosić jak najwięcej ekip do nas gościnnie. Także osobiście chciałbym podziękować każdemu, kto przyczynił się do promocji świata - a do was, InnoGames, moglibyście przynajmniej wrzucić ten post na grupę Facebooka dla 100 osób które tam macie.

Fota 1.png

Fota 2.png

Trochę smutne, że Gameforge, mając niższe przychody, bazę graczy i obecność na rynku, potrafiło zorganizować event w równie kultowej w Polsce grze - Metin 2 - i przyciągnąć ludzi - a wy nie potraficie do lat, mimo że na waszych światach niejednokrotnie pojawiali się streamerzy tacy jak Nitro, Ciastko, Japczan, a nawet Boxdel - który powiedział na Aferkach, że kiedyś w to klikał. Różnica jest taka, że administracja Gameforge wykazała zainteresowanie (Pozdrawiam MPC Forum) i potrafiła odezwać się do streamera by zorganizować Event Gildi - a wy odpisywaliście mi, oraz osobie reprezentującej kiedys Francuski serwer, dopiero po tygodniu, z czego mi w dzień startu świata. Wygenerowanych zasięgow z eventu z Gameforge'a nawet nie będę komentował, po prostu wrzucę screena od Trynkiewicza:

Fota 3.png

Brakuje Wam funduszy na reklamy? Może pora przestać finansować martwe gry, takie jak Tribal Wars 2, czy te niewypały jak Rise of Cultures (które zostało zdominowane przez Rise of Kingdoms dwoma reklamami na YouTube), albo chociażby dzielić dosłownie każdą grę InnoGames na jeszcze mniejsze społeczności i oddzielnie finansować ich serwery. To nie jest Riot Games, Blizzard czy Valve, gdzie nawet oni wychodzą z założenia, że serwery EU/NA są znacznie wydajniejsze niż dzielenie Europy na 30 części. Ale to temat nie na dzisiaj.

Co tam porabiałem za granicą?

Na początku na każdym FO wrzuciłem takie ogłoszenie, a następnie przez prawie dwa tygodnie prezentowałem koncepcję "Międzynarodowych Światów", znalezionych na francuskim forum, którą kiedyś szerzej opisał Xeviz u nas na forum (Adnotacja: Kliknij Mnie), - przetłumaczyłem go na 10 różnych języków wraz z moim poczatkowym postem, zgodnie z regulaminem InnoGames. Jako że jesteśmy największą społecznością, która wykazała zainteresowanie tematem i zbliżał się nasz 200-tny Jubileusz, więc to postanowiłem skorzystać z tej okazji i zaprosić każdego w naszym imieniu, a przy okazji dowiedzieć się, czy coś takiego miałoby w ogóle sens. Chociaż udało mi się ściągnąć tylko jedno państwo - Węgry - to nie uważam, że cała ta praca poszła na marne, bo poznałem naprawdę masę ciekawych liderów z różnych krajów, którzy w przyszłości na pewno nas odwiedzą. Jedynie czego żałuję, to tego, że nie wyszedłem z taką inicjatywą pół roku wcześniej, bo prawdopodobnie dziś gralibyśmy nie tylko we dwójkę, a być może nawet w dziesiątkę. Tak więc przepraszam was, Węgrzy, jeśli tak jak ja mieliście nadzieję, że dołączą do nas inni, i naprawdę doceniamy waszą obecność.

Fota 4.png

Ale co się stało, dlaczego się nie przyłączyli?

Obecnie Tribal Wars (Plemiona) składa się z pięciu większych społeczności, a są nimi kolejno:
Polska (My, Największa)
Niemcy - (Na FO panowała cisza wokół mojego tematu, więc pisałem do graczy prywatnie - większość odmówiła tylko i wyłącznie dlatego, że poinformowałem ich zbyt późno w grze, a na FO nie zaglądają zbyt często. Co do samego pomysłu, poparli go. Niektóre grupy zostawiły do siebie kontakt i kazały się odezwać przy następnej okazji trochę wcześniej, bo ich limity graczy są dużo niższe niż nasze, i w tydzień nie są w stanie zorganizować reprezentacji, aby dobrze się pokazać.)
Brazylia + Portugalia - (Tutaj widzieliście filmik od Brazylijskiego YouTubera (Adnotacja: Click Me), Livioprofight miał w końcu do nas dołączyć samodzielnie i nagrywać treści, ale w dniu startu stracił prąd. Niedawno odezwał się do mnie także portugalski były supporter, który mówi po angielsku i nawet zaprosił mnie gościnnie do swojego podcastu, aby porozmawiać o InnoGames/Plemionach. Co do samego powodu, niestety Brazylijczycy przygotowują się na jeden z mocniejszych światów jak na ich realia - 126, oraz mają na głowie 120-ty, który ma równie mocną obsadę. Dlatego najwcześniej mogliby do nas dołączyć za około 5 miesięcy.)


Fota 5.png

Turcja - (Turcja także jest chętna na grę z nami, niestety ich najlepsi gracze obecnie grają na dwóch światach jednocześnie - 82 i 83. Na obu światach są w fazie końcowego 50/50, więc nie chcą zaniedbywać swoich światów, ale w przyszłości, gdy już odpoczną po tych światach, mówili, że byliby chętni.)

Fota 6.png

Stany Zjednoczone (Interkontynentalnie) - (Czyli ekipy z różnych krajów, włączając w to chociażby French Squad, który już wcześniej grał u nas na 150 i 152. Był tutaj naprawdę ogromny potencjał, żeby ściągnąć graczy, ale, no, sami zobaczcie... Ostatnia wiadomość od kolegi Arara to "I will ask kmic, we will see")

Fota 7.png

Community Tribal Wars składa się również z kilkunastu mniejszych serverow (Czechy, Rumunia, Hiszpania, Holandia, Słowacja, Rosja, Węgry), które niestety mają już praktycznie martwe fora, a światy non-premium są powoli na nich zamykane, próbując przekierować graczy na Międzynarodowy Server - co odstrasza tamtejszych graczy jeszcze bardziej.

______________________________________________________________________________

ANALIZA WHERE?

No cóż, dosyć już tego ponurego wstępu, pora przejść do samej analizy, która mam nadzieję rozjaśni nieco wasz nastrój. Zaczynam więc od Północnego-Wschodu, bo wydaje mi się, że SPEED wylosowało najlepszą pozycję startową, a to pozwoli im zdobyć przewagę, co za tym idzie - będą mogli rozdawac karty w dyplomacji na swiecie jak jakis Twisted Fate. Teraz tylko muszą uważać, żeby nie wpadli na klocki Lego. Wszyscy na pokładzie?

Poniżej macie mapkę ćwiartki Północno-Wschodniej:

Fotka 7.5.png


______________________________________________________________________________
 

Fabcio

Cartographer of the USA
Wynik reakcji
9.437
SPEED - Zwycięzcy 100 (2x), 133, 147, 172, 184 = 6

SPEED, czyli jedno z dwóch legendarnych plemion, które kojarzy chyba każdy gracz polskich plemion, ktory ogarnia co jest 5. Od kilku lat stawiane na równi ze słynnym już Playerboy!, które wygrało (91, 105, 113, 121, 137, 170 = 6). Wygrywali oni naprzemiennie światy i pisali ogromny kawałek historii tej gierki przez lata. Wraz z niedawno ogłoszonym końcem projektu P! na 182-gim, SPEED stało się obecnie najmocniejszym polskim plemieniem, a w momencie zwycięstwa na s200 tylko przypieczętują oni ten tytuł - dlatego ten świat to dla nich coś więcej niż kolejne potencjalne zwycięstwo. Tym bardziej jeżeli weźmiemy pod uwagę obecny ogólnokrajowy ranking, w którym egzekwo z wynikiem 6-ciu tytułów mamy plemię SPARTA z Węgier, VK ze Słowacji i właśnie P! z Polski. Ogromny szacunek należy się za domykanie światów (147, 172, 184) solo zamiast pójście na łatwiznę i zwycięstwa w koalicji, co na przestrzeni ostatnich światów było całkiem modne. Na specjalne wyróżnienie zasługuje świat 147, gdzie Keymil otwarcie na starcie świata powiedział, że nie podpisze z nikim sojuszu i świat wygrają solo - co stalo sie rzeczywistoscia. W samej ekipie widzę najmocniejszych frontowców z przeróżnych ekip, którzy nie raz grali za dwóch, czy nawet trzech - z kolei dalej zastanawia mnie, co robi tam AMOK? Carruje grę. Chyba tylko sprząta szatnie frontowcom jak Szeliga u Okinśkiego w Akademii. (Ta wiadomość zostanie edytowana, gdy przelew za poprzednią analizę o OS dojdzie.). Need for SPEED - nie ma hamulców, tylko przyspieszanie do zwycięstwa, a jak widać po ich rekordzie, ściągają te trofea częściej niż Eminem rapuje o swoich problemach.

Sytuacja na mapie: SPEED w pierwszej kolejności będzie zdecydowanie chciało zagwarantować sobie bezpieczne plecy (zaplecze deff'a i te sprawy), oraz zdobyć jak najwięcej łatwego terenu z okolicznych mniej doświadczonych plemion, który w późniejszych etapach może okazać się kluczowy. W ciemno mogę powiedzieć, że ich lider Keymil nie będzie chciał blokować rozwoju swoim graczom, poprzez dyplomacje ze słabszymi okolicznymi plemionami, więc zacznie się od wojen z całym odcinkiem granicznym przeciwko 3D, KIRI, SKW, oraz zapewne K/D. Tutaj wizualizacja:


Fotka 8.png

Jako że od lat SPEED razem z A.P.K ramie w ramie walczyli z wrogami jakby grali duo Top'a, tak i tutaj obstawiam, że scenariusz nie będzie inny - nawet ich mapka rzucila na gorna czesc mapy. To już taka tradycja trochę, ze A.P.K + SPEED jest na siebie skazane. Dlatego na kolejnej mapce narysowałem granice z A.P.K idącą przez linie kontynentu. Na zachodzie SPEED mamy natomiast WYGI, których losy będą bardzo zależne od SPEED. WYGI są na ten moment naturalnym sojusznikiem SPEED, gdyż są przemieszani z tym samym wrogiem - 3D oraz SKW. Co do późniejszego etapu gry SPEED na swojej ćwiartce - to będą oni mieli do podjęcia wybór: Wojna, bądź sojusz z WYGI.

Fotka 9.png

Plusy: Idealna pozycja, skillowy skład, mocna/doświadczona rada (KO/KD), świetna atmosfera w plemieniu, co prowadzi do wysokiego morale i chęci do gry, co widać po wyższym rankingu w statystykach.
Minusy: Oczy całego świata są właśnie skierowane na nich, co zdecydowanie utrudnia ruchy dyplomatyczne.
Ocena: 9 z 10

___________________________


WYGI

• Plemię Emerytów z 190-go, gdzie Mirek pojedynczym członem w centrum próbował zwalczyć okrążające go masówki. Walczyli tam dzielnie i trzymali się wysoko w rankingu, walcząc mniejszością przeciwko KLASYK, do momentu aż okoliczne plemiona (TRD i ELITE) skupiły się w pełni na nich, wspomagając KLASYK i usuwając ich z mapy w dość ekspresowym tempie. Mietek następnie wystartował ze składem na 192-gim na obrzeżach i sfuzjował do największej ekipy, która istniała na tamtym świecie NNZ (360 graczy przy limicie 40), co jest trochę niezłym plot twistem, gdyż sam wcześniej takowe zwalczał. Widzę też w składzie Vejdera, który nie raz podejmował sie próby stworzenia plemienia, więc jakaś lwia część graczy zapewne jest też od niego, a może nawet od Przemsona z .OKO., który też swego czasu miał wielu oddanych ludzi zanim zniknał - pozdrawiam wszystkich, którzy kojarzą tego świra.

Sytuacja na mapie: Tak jak wspominałem wcześniej, WYGI wymieszane są z 3D, więc to zdecydowanie będzie ich pierwszy wróg - z którym powinni uporać się bez problemu, gdyż 3D rozstrzelone jest zbyt bardzo po mapie, są oni także ostatni w statystykach rozwoju - więc wygląda to jakby rekrutowali każdego, kto tylko się zgłosi. Jako że WYGI grały na 192-gim w tym samym plemieniu co NNZ i wspólnie dograły świat to obstawiam, że wyniknie tam naturalny sojusz przeciwko LOVE/HATE WAR (Ekipa z giełdy, o której więcej potem) ze względu na stare znajomości. Co do późniejszego etapu gry, to WYGI będą zdecydowanie uzależnione od decyzji sąsiada - SPEED, jeżeli ci będą chcieli się z nimi bić - to Mietek będzie zmuszony do sojuszu z KLASYK (Z którym przez cały świat bil się na 190-tym), jednoczesnie ustawiając się plecami do NNZ. (O ile tym się powiedzie w wojnie z LOVE) Jeżeli natomiast SPEED zdecyduje się dać szansę WYGOM, to ci zapewne zaatakują w pierwszej kolejności KLASYK, a potem... (A to już z kolei opowieść na kolejną ćwiartkę)


Plusy: Idealna pozycja (praktycznie objęte już obrzeża), doświadczona rada (Mietek wygrywał już światy), wesoła atmosfera w plemieniu.
Minusy: Niska ilość doświadczonych frontowców (w porównaniu do TOPki ekip).
Ocena: 6 z 10


___________________________
 
Ostatnia edycja:

Fabcio

Cartographer of the USA
Wynik reakcji
9.437
___________________________


KLASYK

• Ekipa, która co świat wbija jako grupka znajomych, żeby poklikać dla sportu bez napinki w swoim gronie, a swoją postawą przyciąga kolejnych graczy. Przewinęli się już przez 6 światów (Classic, 162, 172, 178, 182, 190), z każdym kolejnym poszerzając swoje grono o kolejnych graczy, którzy zdecydowali się z nimi zostać. Obecnie mają około 80 graczy, którzy wcześniej chociaż raz startowali w KLASYKU, których dopełnili swoimi znajomymi, a nawet kuzynami z IRL. KLASYK to chyba jedno z niewielu plemion, które konsekwentnie jest wrzucane w centrum, gdzie jest spisane na straty już na starcie co świat, a mimo tego i tak chłopaki klikają zawsze do końca na ile im gierka pozwoli. Jak Mario i Luigi w poszukiwaniu księżniczki. Także jeśli ktoś liczy na łatwe szare wioseczki, to raczej nie tutaj. Doświadczenie jest, zgrana rada jest - także plemieniem z lapanki tego nazwać nie można.

Sytuacja na mapie: Tutaj bez zmian, KLASYK jak zwykle w centrum na przegranej pozycji. Najlepszym dla nich scenariuszem będzie oczywiście wojna na linii SPEED vs. WYGI, w której będą mieli jakiekolwiek szanse, ponieważ jeżeli spełni się drugi scenariusz to KLASYK w walce 2v1 bez junglera jest po prostu bez szans. Tutaj z kolei pada kolejne pytanie, czy Interion zaufa Mietkowi drugi raz i chłopaki pogodzą się po tym co stało się na 190-tym? Jeżeli do wojny SPEED vs. WYGI nie dojdzie to zapewne KLASYK dołączy do koalicji anty-SPEED składającej się z KIRI/SKW/KD, która zapewne powstala, bądź powstanie na dniach.


Plusy: Doświadczona rada (Interion ma za sobą masę światów), wesoła atmosfera w plemieniu, brak kretów.
Minusy: Niska ilość doświadczonych frontowców (w porównaniu do TOPki ekip), Słaba pozycja startowa, co utrudnia dyplomację oraz brak PP na konto premium, aby ustawić godło plemienia...
Ocena: 5 z 10.


___________________________


Ekipy KIRI / SKW / KD/ 3D

• To ekipy składające się z ludzi, którzy po TW widać, że wracają po przerwie do plemion, większość bez jakichkolwiek poprzednich sukcesów, ale szacunek za próbę i nie poddanie się na starcie - trafiając w sąsiedztwo faworyta do zwycięstwa - SPEED. Widać, że klikają sobie tu for fun, tworzą grupki i mam nadzieję, że w porę zorientują się, że w pojedynkę nie mają szans, a najlepszym wyjściem będzie zorganizowanie tam koalicji anty-SPEED i odpowiednie jej poprowadzenie, bo liczby to ich jedyna przewaga i szansa - jak ninja w czasie wielkiej wojny shinobi.

Plusy: Nic do stracenia, wysoka liczba graczy, co przekłada się na siłę wojskową.
Minusy: Niska ilość doświadczonych frontowców, mniej doświadczona rada (w porównaniu do reszty ekip na świecie), prawdopodobnie krety, które będą sprzedawać informacje dla możliwości dalszej gry.
Ocena: 3 z 10


___________________________


Na zakończenie pierwszej ćwiarteczki muszę podkreślić, że wszelkie zbieżności osób i nazwisk należy traktować jako czysty przypadek. Zawsze warto skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż źle przyjęte prowo może odbić się na życiu lub zdrowiu. Nie bierzcie też tego, co tu przeczytaliście, zbyt poważnie i za pewnik. Analizę przygotowałem bez konsultacji z plemionami, bazując czysto na mojej obszernej wiedzy i obserwacji TW Stats. Celowo unikałem także tematu dyplomacji, aby nie psuć sobie zabawy. Tak więc, bawmy się dalej zostawiając reakcje, którą ćwiartkę chcecie następną, a zapewne niedługo się pojawi, bo mam już napisaną conajmniej połowę kolejnych trzech:

• Zły - Północny Zachód
• Wow - Południowy Zachód
• Smutny - Południowy Wschód


Zapraszam do dyskusji i przemyśleń, oraz poprawek! *EMOJI FIRE*
 
Ostatnia edycja:

wielki asasyn

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.134
Zaczynając od pozytywów mapki oczywiście super i analiza.

Pana @kmic mogę pochwalić tylko o jedną rzecz, że mi ostatnio odpisał na ticketa w ciągu dwóch minut, tak DWÓCH, bodajże było dokładnie 2m35.

Drugie podziękowanie że dał pierwszą blachę za specjala (i za szybkie chyba też już są?), ale w blaszce jest literówka bo pomylił numer świata więc muszę zabrać te gratulacje <rotfl>
Dlatego też prosiłem o wycofanie tego kłamsta z mojego profilu o moim rzekomym udziale na świecie którego nie grałem ale podobno się nie da.

Rozwój gry szkoda się rozpisywać ale co się dziwić jak firma zacofana 8 lat wstecz jeżeli nie więcej gdy nie potrafią zmienić jednej cyferki w profilu to postawić świata international dla społeczności z całą pewnością też nie będą umieli.

Lepiej spędzić ten czas na wymyślaniu nowych eventów hazardowych $$$. Dla osób które nie wiedzą: na światach giełdowych co kilka tygodni przychodzi pora aby wyciągnąć kartę kredytową. W zamian dostajecie SZANSE (za każde kolejne losowanie płaci się x2) na różne bonusy które się wszystkie przekładają suma sumarum na extra monety i ostatnio był rekord że top1 ma 2500 wiosek po wydaniu 8 tyś EUR a top25 ledwo 50. I tak jedna osoba wywala do kosza kompletną deklasacją pomysł Fabcia bo innogames (z małej) nie myśli dłużej jak dwa światy do przodu.

Tak tylko dopełniając analizę, bo przeanalizowałem że w tej grze poza nowymi evenetami i prędkością odpisywania Kmica to się wiele nie zmieniło przez ostatnie lata xD
 
Ostatnia edycja:

Fabcio

Cartographer of the USA
Wynik reakcji
9.437
to postawić świata international dla społeczności całą pewnością też nie będą umieli.

Kmic / Malgorzata? Solo? Nie ma najmniejszych szans, przecież żadne z nich nawet nie potrafi włączyć komputera kodować. Chodzi o przedstawienie pomysłu pozostałym równie ważnym Community Managerom z innych serwerów, którzy są skłonni współpracować i przedstawić pomysł na następnym #IGJAM15, czy gdzie oni to tam zglaszaja...

Poradnik jak do EKO:
# KrokuInstrukcja:
1Zrobić konto na zagranicznym forum
2Napisać wiadomość prywatną do Community Managera
3Przedstawić pomysł i zaproponować stworzenie ankiety
4Zebrać wyniki ankiety, których wyniki można przewidzieć
5Powtarzać kroki 1-4 aż do uzyskania wystarczającej ilości poparcia
6Przedstawić wyniki InnoGames, które chce ulepszać grę.

Link: https://www.innogames.com/press/press-releases/
"Bez Tribal Wars, InnoGames być może nie istniałoby dzisiaj. Gdyby jednak istniało, prawdopodobnie byłoby to bardzo różne przedsiębiorstwo. Wiele osób zatrudnionych w ciągu lat dołączyło do nas dzięki tej grze - lub nawet były z nami od samego początku - i teraz odgrywają znaczącą rolę w budowaniu przyszłości InnoGames. To przekraczało nasze najśmielsze marzenia sprzed 2003 roku, ale nie mogliśmy sobie życzyć, aby wszystko potoczyło się lepiej. Naszym celem jest zapewnienie, aby gracze mogli nadal cieszyć się Tribal Wars przez wiele dziesięcioleci. W tym celu będziemy nadal wspierać zespół Tribal Wars, aby gra stawała się trochę lepsza każdego dnia. Jednocześnie serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy uczynili z Tribal Wars to, czym jest dzisiaj" - skomentował Hendrik Klindworth, CEO i współzałożyciel InnoGames, z okazji jubileuszu.
1709356359553.png

[...] W tym celu 83 deweloperów gier o różnym poziomie umiejętności przez 48 godzin pracowało pełną parą w drugi weekend października. Innowacja, współpraca i radość z eksperymentowania - uzupełnione pizzą, śpiworami i mnóstwem zabawy: to właśnie stanowi Game Jams by InnoGames, jednego z wiodących niemieckich twórców i wydawców gier mobilnych i przeglądarkowych, popularnych w branży.

Z 14 dotychczasowymi edycjami, IGJAM jest największym regularnie organizowanym game jamem w Niemczech. W związku z tym przyciąga on uczestników nie tylko z całego kraju, ale także z zagranicy - zgodnie z kulturą korporacyjną InnoGames, która niemalże nie mogłaby być bardziej międzynarodowa, mając ponad 350 pracowników z ponad 40 narodów."


1709356962156.png

350 pracowników InnoGames, wliczając w to 83 deweloperów gier, SĄ W STANIE napisać taki kod do już istniejącej gry. Zamiast tworzyć nowe niewypały lub aktualizować już martwe gry. ShadowTouch byłby w stanie to napisać w weekend, gdyby miał dostęp, a co dopiero sztab ludzi, którym za to płacą.

1709357257309.png

A i zedytuj swoją wiadomość, dodając coś o mapce, bo usuną ci wiadomość. CO MYSLISZ O ANALIZIE?
 
Ostatnia edycja:

wielki asasyn

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.134
Kmic / Malgorzata? Solo? Nie ma najmniejszych szans, przecież żadne z nich nawet nie potrafi kodować. Chodzi o przedstawienie pomysłu pozostałym równie ważnym Community Managerom z innych serwerów, którzy są skłonni współpracować i przedstawić pomysł na następnym #IGJAM15.

https://www.innogames.com/press/press-releases/
"Bez Tribal Wars, InnoGames być może nie istniałoby dzisiaj. Gdyby jednak istniało, prawdopodobnie byłoby to bardzo różne przedsiębiorstwo. Wiele osób zatrudnionych w ciągu lat dołączyło do nas dzięki tej grze - lub nawet były z nami od samego początku - i teraz odgrywają znaczącą rolę w budowaniu przyszłości InnoGames. To przekraczało nasze najśmielsze marzenia sprzed 2003 roku, ale nie mogliśmy sobie życzyć, aby wszystko potoczyło się lepiej. Naszym celem jest zapewnienie, aby gracze mogli nadal cieszyć się Tribal Wars przez wiele dziesięcioleci. W tym celu będziemy nadal wspierać zespół Tribal Wars, aby gra stawała się trochę lepsza każdego dnia. Jednocześnie serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy uczynili z Tribal Wars to, czym jest dzisiaj" - skomentował Hendrik Klindworth, CEO i współzałożyciel InnoGames, z okazji jubileuszu.
View attachment 59803

[...] W tym celu 83 deweloperów gier o różnym poziomie umiejętności przez 48 godzin pracowało pełną parą w drugi weekend października. Innowacja, współpraca i radość z eksperymentowania - uzupełnione pizzą, śpiworami i mnóstwem zabawy: to właśnie stanowi Game Jams by InnoGames, jednego z wiodących niemieckich twórców i wydawców gier mobilnych i przeglądarkowych, popularnych w branży.

Z 14 dotychczasowymi edycjami, IGJAM jest największym regularnie organizowanym game jamem w Niemczech. W związku z tym przyciąga on uczestników nie tylko z całego kraju, ale także z zagranicy - zgodnie z kulturą korporacyjną InnoGames, która niemalże nie mogłaby być bardziej międzynarodowa, mając ponad 350 pracowników z ponad 40 narodów."


View attachment 59804

350 pracowników InnoGames, wliczając w to 83 deweloperów gier, SĄ W STANIE napisać taki kod do już istniejącej gry. Zamiast tworzyć nowe niewypały lub aktualizować już martwe gry. ShadowTouch byłby w stanie to napisać w weekend, gdyby miał dostęp, a co dopiero sztab ludzi, którzy za to płacą.


A i zedytuj swoją wiadomość, dodając coś o mapce, bo usunęli ci wiadomość. TA ANALIZA WYSZŁA MI SUPER!

@kmic ostatnio pisał, że gdzieś tam był formularz kontaktowy chyba i można przesłać mu pomysły bo przyjmuje tylko drogą oficjalną. Ale strona wysiadła bo było za dużo zgłoszeń zapomnieli zapłacić za hosting (10 lat temu stażysta nie przekazał że założył).

W każdym bądź razie pogłoski chodzą, że szef działu się ****** (zdenerwował) i wykrzyczał że mają brać opinie graczy na poważnie. Aby technologia znowu nie zawiodła podeszli do tematu oldschool'owo i kolejna dostawa pomysłów dotrze do biura innogames (z małej) na rok 2030. A wszystko przez to, że dostali odgórne wytyczne z niemiec aby wszystkie zgłoszenia wydrukować i wrzucić do pudełka które robi turnus po wszystkich krajach gdzie gra jest aktywna (do Polski ma dotrzeć w kwietniu 2026).

Jak już wszystkie kartki przeczytają i przepiszą stażyści aby na forum zapytać graczy o opinie (której i tak nie uwzględniają bo szef działu staromodny chce mieć wszystko na papierze a drukować postów blacksnowa przecież nie będziemy) to do roku 2035 mają zacząć projekt aby na 2050 się wyrobić z debiutem na serwerach które będą zasilane wyłączenie zielonym prądem z odnawialnych źródeł energii.

Przynajmniej tak słyszałem na evencie dla graczy którzy wydali min. 1 tyś EUR w grze podczas którego CFO zachęcał ich do inwestycji w nowy projekt tłumacząc jak zamierza osiągnąć cele ESG wyznaczone przez Green Deal naszej Unii aby pieniążki z eventów broń Boże nie szły na czarny węgiel.

Jak już skończyli wyjaśniać czym się firma aktualnie zajmuje w kwestii rozwoju gry eventów to się jeden Highroller odezwał, że jego żona (she/it) podobną prozycję wysłała rok temu (jak strona jeszcze działała). Zrobiło się głupio i aż ich musieli wziąć do pokoju obok. Na osobności dostali wizytówkę z mailem numerem na fax do szefa działu i krótką anekdotę o tym jak stażysta się przyczynił do tego że wszystkie propozycje muszą być teraz składane na papierze.

Oglądając mapy Fabcia i czytając propozycję to jest to tak naprawdę no brainer. Nawet już próbowałem wysłać faxem wydruk z tej strony ale przekroczyło limit znaków. Więc chyba będziemy musieli jeszcze poczekać do 2100 aż będzie lepsza technologia na więcej znaków bo z obecną technologią ten international nie przejdzie :/
 
Ostatnia edycja:

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
@Fabcio Cześć kumpel, według mnie ogromnie się rozwinąłeś od czasu jak ostatnio coś działaliśmy (chyba na 150).
To co napisałeś o Inno to wszystkie powody dla których przestałem / przestaje grać, nie szanuje gier i nie rozwijam twórców którzy mają w D swoje społeczności. Mimo to ogromnie szanuję Twoją promocję gry i świetnie że ściągnąłeś Węgrów. Jakoś milutko mi się patrzy w ranking jak ich widzę <jupi>

Widać też bardzo dużą biegłość i po prostu to że grasz albo znasz historię ostatnich światów :D

Swoją analizę napiszę w następnym tygodniu w myśl zasady „im lepiej tym więcej”.

Świetny artykuł i czekam na kolejne części ! <luzik>
 

izidev

Łucznik
Wynik reakcji
741
Ja już od lat mówiłem, że International to jedyny ratunek :) Jedynie w Skandynawii Inno postanowiło to zrobić (łączone chyba z Tajlandią: https://www.tribalwars.net/en-dk/).
Na dodatek zniszczyłoby to ten urwidołek wzajemnej tolerancji i pucowania oraz dostarczyło nowego contentu w wojnach między państwami ;D
A reklamy plemion na serio, to chyba nigdy nie było, albo nawet nie pamiętam.

Widocznie przy dzisiejszych mobilkach, takie Tribal Wars dostarcza żałosny piniondz na tyle, że już nikomu się nie chce ruszać tej kupy.
 

Sir .BluE.

Miecznik
Wynik reakcji
263
Różnica jest taka, że administracja Gameforge wykazała zainteresowanie (Pozdrawiam MPC Forum) i potrafiła odezwać się do streamera by zorganizować Event Gildi - a wy odpisywaliście mi, oraz osobie reprezentującej kiedys Francuski serwer, dopiero po tygodniu, z czego mi w dzień startu świata. Wygenerowanych zasięgow z eventu z Gameforge'a nawet nie będę komentował, po prostu wrzucę screena od Trynkiewicza:

Jedna poprawka co do tego zdania, event gildii Xntentaciona nie był organizowany przez wydawcę gry ani nikogo związanego z Gameforge.
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.338
Ja to szczerze nie jestem zdziwiony ze zadna zagraniczna spolecznosc nie chce grac u nas na swiatach. Ilosc botow / skryptow i krzywych akcji (hejka 107 xD) jest zdecydowanie najwieksza (tutaj mozna rzucic argument ze najwiecej graczy = najwiecej oszustw i to tez fakt). Po co jakis Hans/John/Emir/Lucas ma tu wchodzic i sie denerwowac?

Sry fabciu za zasmiecanie tematu moim pesymizmem , jak zawsze dobra robota.
 

SierGiej95

Zwiadowca
Wynik reakcji
466
Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno w Brazylii boty są dopuszczalne, a na pewno bardzo powszechne bo chyba nawet wymieniany tutaj gracz je sprzedaje.
 
Do góry