Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

Lord Bambik

Miecznik
Wynik reakcji
104
Prędkość: 2.0
Rycerz: z przedmiotami
Farmienie: Nieograniczone
Duża ilość barb
+ pp zostaje zablokowane, a każdy do użytku na tym świecie ma 100k pp :D
no i obowiązkowo brak banów za skrypty i mulciaki :D
 
Wynik reakcji
16
Urozmaicenie z duża ilością barbarek bedzie dobrym pomysłem :D Proponowałbym nawet stosunek 3:1 (barby/gracz) wtedy swiat z automatu zrobi nam się wiekszy . Musiałby być wtedy bez farmy i wiecej graczy wbije bo i tak Ci co farmią pomarudzą ale i tak wbiją :D
my startujemy z 26pkt a barbki wrzuciłbym juz na start 512pkt i rozwijają sie np do 1k . Przy pałacach duzo graczy srednio zaawansowanych zgarnia te barbki co dałoby nam ciekawą rozgrywkę .

Jeszcze jedno takie urozmaicenie na mapie . Wioski są zawsze kolo siebie zwykle dzielą je góry,lasy czy jezioka na zwykle 1-4pola . A Gdyby tak porobić pasma gor np. wzdłoz 13pól w szerz 2-6pól czy jeziorka jakies wieksze np na 8-20pól i lasy też dłuższe i szersze (najważniejsze zeby tego nie bylo za duzo ani za mało w skali swiata). O wiele ciekawiej wygladała by dyplomacja z sojusznikami , granica do gór :D I etap frontu byłby mega ciekawszy :p
 

Lubieżny Mietek

Zwiadowca
Wynik reakcji
204
Bezsens.
Ja np. pracuje za granicą i co jakiś czas mam inne IP więc znajdź se jakiegoś coopa jak sam nie dajesz rady i przestań miauczeć xD
Nie no, bo ci co mieszkają w Polsce to im się IP nie zmienia xDDDDDD
Mi chodzi o możliwość grania z np TYLKO dwóch urządzeń mobilne+stacjonarne.
I jest to osiągalne, ale mam wrażenie ze społeczność patusow tutaj tego nie ogarnia i nie chce.

A co do coopowania, to jedno z większych gowien plemion, jeden z trzech czynników dlaczego ta gra zdycha.
 

Opu Nui

Chłop
Wynik reakcji
77
A może prehistoria, ataki bez ograniczeń i wsparcie bez ograniczeń, pamięta tu ktoś te czasy ?
Fajny pomysł. Popieram.
Powiem tak jeśli nie potrafią się zdecydować ( support) polecam zrobić to;
199 ( p2w farma).
200-A (bez farmy )
200- B ( z ograniczoną farmą)
Niech wystartują 3 światy taki prezent na 200 świat.
Coś takiego mi kiedyś przeleciało gdzieś przed oczami.
A ja bym chciał jeszcze jedną rzecz ale to może nie na 200 świecie ale później czyli blokada granic kontynentu nie można atakować innego kontynentu przez X miesięcy.
Moim zdaniem dwa światy 200 zbytnio by rozdrobniły sytuację ale lepiej się gra jak więcej osób gra na danym świecie a tak to by może więcej osób zagrało łącznie na 200a i 200b ale pojedynczo na każdym mniej osób. Takie podwójne światy moim zdaniem miały sens te kilkanaście lat temu kiedy liczba graczy była dużo większa niż teraz.
 
Wynik reakcji
6
Jest jedno ustawienie które było by zajebiste i sprawiedliwe mianowicie bez wstępnego logowania bez możliwości zapraszania koło siebie i bez możliwości wyboru kierunku. Czyli losowo rzuca cię na mapie i koniec z startem zgranych ekip kuzynów darm itp oszustów :)
 

Rozpend

Pikinier
Wynik reakcji
24
Witam

Chcecie ciekawy świat pomijając jakie będą ustawienia?

Wprowadźcie nagrody nie za pkt nie za ilość farmy czy ilość zebranych surowców tylko za POKONANE JEDNOSTKI.

PRZYKŁAD:

pułap 1 wbicie 100k pokonanych = 1% surka do inwentarza
pułap 2 wbicie 500k pokonanych = 5% surka
pułap 3 wbicie 1kk pokonanych = bonus obrońcy czy tam atakującego :)
itd.

Gwarantuje, że pobudzi to graczy nie do warzywienia i czekania na cud ale do działania w każdej płaszczyźnie tej gry.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że rozważycie taką opcję ;]
 

SierGiej95

Zwiadowca
Wynik reakcji
466
Witam

Chcecie ciekawy świat pomijając jakie będą ustawienia?

Wprowadźcie nagrody nie za pkt nie za ilość farmy czy ilość zebranych surowców tylko za POKONANE JEDNOSTKI.

PRZYKŁAD:

pułap 1 wbicie 100k pokonanych = 1% surka do inwentarza
pułap 2 wbicie 500k pokonanych = 5% surka
pułap 3 wbicie 1kk pokonanych = bonus obrońcy czy tam atakującego :)
itd.

Gwarantuje, że pobudzi to graczy nie do warzywienia i czekania na cud ale do działania w każdej płaszczyźnie tej gry.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że rozważycie taką opcję ;]
W sumie dobry patent na świecie bez farmy, zamiast farmić kuzynów to ubijać im masowo zwiad
 
Wynik reakcji
377
Elo jaki temat tu zastałem, niezły trolololo se strony szanownego @kmic ale prawda jest taka, że co tu nie napiszemy w propozycjach to z ustawieniami jest jak z racją i tą częścią pleców gdzie zaczynają same pękać- każdy ma swoje.
Widzę nawet zabawną propozycję od wielce czcigodnego @Szari. Ale bym to podrasował w jakiś Totalny odlot jeszcze mocniej.
Zabawni też ludzie którzy pomimo postu Kmica, że stary system rycków nie jest możliwy dalej spamują z taką propozycją.
Prędkość od 1.6 do 2 brzmi spoko ale chyba 1.6 jak zauważył potężny wysyłacz masowych hejek aka @Keymil LoveOrHate brzmi uczciwie.
Farma nigdy nie będzie uczciwa czy to za sprawą magicznych osobników z boską pamięcią mięśniową, których jedynym hamulcem jest limit wysłanych zapytań do serwera bo klikają oporowo bez limitu max wysłanych komend i to nie ważne czy dzień vzy dwa lata, ci nie złomni wojownicy dają radę w końcu gra na 16 coopików jest mega ambitnym zajęciem.
Słusznie Kamil zauważył, że zbierak jest uczciwszy i trzeba nieco bardziej pomyśleć nad strategią jego używania bo inaczej można srogo popłynąć.
Monety to raczej lepszy wybór leżący większości.
Ms czy brak ms.
Jeden rabin powie tak drugi powie nie.
Ci co twierdzą, że brak ms jest uczciwy chyba zapominają jakim narodem jesteśmy i jak liczne rodziny w bliższych czy dalszych kuzynów można namówić w zgniataniu masą vo w połączeniu z brakiem ms jest większą patolą niż magiczne palce wklejające każdy rozkaz w dowolny ms wiadomo najlepiej ten sam lub mniej niż 5 bo inaczej to chyba trzeba być miłośnikiem arkadii.
Tak więc ms konieczny ale już nie ma znaczenia w zasadzie cxy będzie to 10, 50, czy 200 bo magiczne paluszki i tak wyrównają szanse ludków bez rączek.
Techy czy proste czy bardziej złożone są generalnie bez większego znaczenia.
Rycki? J.w ale jak już chcecie z nowymi skillami niech będzie wymiana skilli rodem z światów premium XD. Trochę boli jak klikasz ambitnie a dostajesz jakieś nie potrzebne manu a twój sąsiad na dzień dobry dostaje 4x surki potem 4x budowę i jeszcze magicznie zrespi mu na koniec manu do offa tak żeby totalnie mógł cie zmiażdżyć losowym bezmyślnym kliknięciem.
Kwestią chłopów jest pomijalna.
Jakieś ekstra domki typu pato wieże też zbędne chociaż ostatnio nawet spodobały mi się osobiście nawet kościoły bo wymaga nieco więcej pomyślunku w grze.
Łucznicy to też spoko urozmaicenie rozgrywki ale nie każdy musi się z tym zgodzić.

Noo ale teraz przejdźmy do klu.
Czytałem coś tu o taktycę i niestandardowych pomysłach na ustawienia. Wiadomo co człowiek nie wymyśli polak i tak obejdzie w jakiś sprytny bardziej lub mniej sposób.
To polećmy na grubo.
Czytałem negację pomysłu o bloku składów ale imo to ma znikome znaczenie w zmianie dyplo, a ogranicza minimalnie spadochroniarstwo. Blokada składów po zakończeniu ochrony początkowej.
Limit członków? Stówka brzmi uczciwie.
Ale przejdźmy do gwoździa programu.
Nie wiem czy ktokolwiek(nawet kmic wie jak do końca wygląda system generowania podziału ekip). Notorycznie trafią się ćwiartka bez pola prześwitu a z drugiej strony mapy ktoś losuje wojnę z barbarkami. Średnio uczciwe. Tak tak słyszałem, że system zaproszeń na wstępnym jest tak głeboko zaimplementowany w kod gry, że nie da się go wyłączyć.
Moje pytanie a zarazem propozycja brzmi. Robimy ręczne losowanie ustawienia rozdziału ekip przez losowanie z koszyków jak w LM. myk świat 4 kontynenty.
Jako, że speed i apk wygrało 50ty i 100tny ułatwi podział.
Podobno Nuupki i Nki też mają być więc każda z tych ekip wyznaczą główny skład który ląduje na osobnej cwiarze. Reszta koszyków ustalić jakiś przedział wygranych światów typu do 2 koszyka lądują ekipy 2+ do trzeciego z jednym a czwarty to nołnejmy i zapychacze ew 16 czlon potężnej masówki też tam trafi.
Kwestią bezstronnego sposobu losowania z koszyków, bo to że nie którzy modkowie z Polski lubią faworyzować kogoś a innych tempić nie jest chyba tajemnicą.
No i crem de la crem. Element strategii.
Każda z ekip z 1 koszyka może wybrać zamianę jednej ekipie z niższych koszyków.
Wyczuwam lament, że będzie przenoszenie swoich kuzynów do swojej ćwiary. Kolejność wyboru zamiany wylosuje Kmic na rulecie.
A jak jakimś cudem będzie manewr z łańcuszkiem kuzynów za siebie bezplemiennych wujķów czy innych cioci. Wrzucic ich w randomizer pojedynczo każdego z osobna gdzie ich wywali.
To by były odlotowe igrzyska śmierci.

P.s
A ja mam pytanko propozycję - czemu nie wprowadzić mechanizmu który sprawiłby, że pon cokolwiek znaczy? Tzn zawieramy pon z drugim plemieniem na określonych warunkach, np. okres wypowiedzenia 3 dni. Przez cały czas trwania ponu plemiona nie mogą się fizycznie atakować, a okres wypowiedzenia jest czasem mrożenia ataków po zakończeniu pona.

Może urozmaićmy te grę, żeby frajerki bez honoru nie robiły czego chcą?
Jak coś takiego jest w ogóle realne do zaimplementowania to rozważył bym taką opcję.

No to elo mordeczki czekam na marzec i zapewne rozczarowanie tym co się odjaniepawli z ustawieniami świata XD.
PoZDRo.
 

Gax *4*

Miecznik
Wynik reakcji
142
Od 3 lat nie grałem i nie pisałem, ale zagram jak będą satysfakcjonujące ustawienia.
Bez farmy
Prędkość 2.0
Monety
Brak giełdy
Bonus nocny od 23:00 do 9:00, mam już za odpowiedzialne stanowisko na wybryki :)
Max członków plemienia 200, po 3 miesiącach brak możliwości przejścia do przeciwnych plemion
Wsparcie nieograniczone
Flagi: tak bo mam sporo czarnych, zresztą jak pewnie każdy tu już...
 

Bixon

Chłop
Wynik reakcji
0
Rycerz z przedmiotami tylko - w tym ogień.
Brak kościołów, wież itp. Surki tylko z eko.
Wysyłka defa jak komu wygodnie bez żadnych ograniczeń, standardowo monety, brak ograniczenia odległości wysyłki szlachty, stara wielkość plemienia, nie żadne 40 osób i po 5 czlonow jak teraz. Prędkość 2 jednostki też.
Noc niech będzie dla śmiechu 22-12 ( czemu nie, trochę abstrakcji musi być)
 

Isarisu

Szlachcic
Wynik reakcji
3.656
Większość ludzi udowadnia tutaj, dlaczego gracze nie powinni decydować o tym, w jaki sposób jest prowadzona gra xD

Osobiście najlepsze ustawienia dla mnie były na 184, na prawdę przyjemna gra była na tamtym świecie.

Boty i tak były i będą, czy to do farmy czy zbieraka. Ważne tylko żeby farma, jeśli będzie - to ograniczona.
 
Wynik reakcji
607
Większość ludzi udowadnia tutaj, dlaczego gracze nie powinni decydować o tym, w jaki sposób jest prowadzona gra xD

Osobiście najlepsze ustawienia dla mnie były na 184, na prawdę przyjemna gra była na tamtym świecie.

Boty i tak były i będą, czy to do farmy czy zbieraka. Ważne tylko żeby farma, jeśli będzie - to ograniczona.
Mam w plemieniu dwóch dzbanów co grają na 198. Jeden zrobił 3k ataków, nie wbił nawet 1/3 farmy, drugi wysłał 2 ataki i wyrobił limit.

Sam jestem za ograniczona farmą jeżeli już musi być, ale i tak wolę brak farmy. Bardzo rzadko kiedy słyszę o banach dla bociarzy, więc nadal się bardziej skłaniam ku bezfarmie, gdyż wiem, że na farmie jedynie pokrzywdzeni są ci co grają uczciwie, a oszuści mają zbyt wielkiego boosta. A support nie będzie sprawdzał i monitorował przez parę dni kilku graczy by rozróżniać kto jest farma do pushingu itd.
 
Status
Zamknięty.
Do góry