Dajcie zakaz gry na jednym koncie kilku graczy, bo to chuj nie przepis. Ten stary alkoholik kmic praktycznie zabił grę tym przepisem. Niemcy jak go zatrudniali to jeszcze internet był w powijakach i tylko rodzina wiedziała żeś debil.
Ja proponuję w tym świecie dać wszystko co jest możliwe aby dać:
1-10 rycerzy z możliwością ich szkolenia
2-wieże bo jednak to się przydaje, żeby wiedzieć co na mnie idzie jakie wielkie wojska
3-kościoły nie, bo jednak ograniczają rozwój
4-Dużo wiosek barbarzyńskich a w szczególności koczownicze, jak się pojawi nowy gracz, niech współczynnik pojawiania się nowych wiosek barbarzyńskich będzie większy o 100%, zamiast 1 niech pojawią się 2 {najlepiej koczownicze}
5-Twierdze-możliwość ich podbijania
6-wioski runiczne
7-poziomy plemienia
8-przedmiot do przenoszenia
9-wszystkie typy jednostek
10-system badań jednostek 10-cio poziomowy
11-milisekundy co 250, większa szansa z klinowania a trudniej będzie puścić karete, żeby się zmieściła w jednej sekundzie
12-limit członków plemienia 200
13-rycerz z przedmiotami, przeczytałem, że się nie da więc odpada
14- szybkość gry dać pośrodku zamiast 1 czy 2, dać 1,6
15- farmienie-może być ograniczone, i zbierak
16-Konto premium, asystent farmera oraz menadżer konta
17-możliwość burzenia budynków
18-możliwość powołania chłopów pod broń we wszystkich wioskach
A teraz, żeby nie było zbyt łatwo wygrać świata plemionom a świat długo trwał i pozostaną tylko Ci co się im nie znudzi wprowadzić zasady wygrania świat
np:
1- Stosunek atakujący a broniący się tak jak na Arkadii, 20 % obowiązuje cały czas, w tym momencie większy gracz nie będzie mógł atakować mniejszego, oczywiście z czasem zmniejszać te różnice tak jak jest to na Arkadii
2-możliwość stworzenia sojuszu tylko z dwoma dodatkowymi plemionami, a zatem sojusz nie większy jak 3 plemiona
3-wprowadzić również nie tylko współczynnik 20% atakujący a broniący się dla graczy ale również dla plemion, w tym momencie twierdze będzie można przejąć od plemienia,
które spełnia te kryteria
4-plemię które będzie posiadało coraz więcej twierdz zwiększać i m współczynnik atakowania nap. posiadają 1 twierdze jest 20%, posiadają 5 zwiększamy współczynnik o 5%,
10 kolejne 5% i wtedy mają już 30% i te plemię może atakować już więcej plemion, żeby podbić twierdzę, ale z kolei te plemiona, które nie posiadają odpowiedniej liczby zdobytych twierdz nadal mają współczynnik 20%
20%, jeżeli plemię utraci posiada choćby 1 twierdzę , automatycznie limit zmniejsza się z powrotem o 5%.
5-żeby wygrać świat trzeba posiadać nie tylko odpowiednią ilość wiosek, ale również odpowiednią ilość wiosek runicznych oraz twierdz np. oprócz 80% posiadanych wiosek, trzeba posiadać 80% wiosek runicznych oraz 60% twierdz na maksa rozbudowanych
6-plemię, które utraci twierdzę może na nowo zbudować nową twierdze ale po upływie np. 2 tygodni od utraty poprzedniej
7-Gdy gracz opuszcza plemię bo woli grać z silniejszym plemieniem, nie ma problemu, żeby tak zrobił ale przez 3 dni nie może dołączyć do nowego plemienia, wszelkie wsparcie, które miał automatycznie zostanie odesłane a jego wojska też powrócą. Natomiast jak zostanie wyrzucony z plemienia to może od razu przejść do innego plemienia, pod warunkiem, że nie jest plemię które było sojusznikiem oraz nie może być przez 3 dni atakowany przez byłych współplemieńców oraz sojuszników-natomiast może być atakowany przez innych graczy, to ograniczy możliwość podbijania również kiedy sam opuści plemię nie może być atakowany przez byłych współplemieńców oraz sojuszników przez 3 dni to ograniczy podbijanie tzw. darm
8-atak na współplemieńca jest traktowany jako odwiedziny tak samo atak na sojusznika jest traktowany jako odwiedziny, i znowu ograniczamy podbój darm
9-żeby ograniczyć granie na botach, nigdy czegoś takiego nie używałem, ale pewnie wkleja się je do paska zadań, a zatem, żeby nie było możliwości wklejania takich botów,
to w pasku zadań automatycznie od serwera jest są wklejone na stałe dwa dodatkowe udogodnienia; znikanie wiosek jak wysyłam ataki farmiące oraz klinowanie i koniec nie ma możliwości wklejenia niczego więcej a i sam gracz nie może zastąpić tych skryptów.