Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

Opu Nui

Chłop
Wynik reakcji
77
Jakkolwiek rozumiem na jakie problemy gry blokowanie składów plemion po jakimś czasie miałoby odpowiadać to osobiście uważam to za niezbyt dobry pomysł.
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.254
Nie wiem. Ostatnio zwyzywałem marasa i mnie nie lubi.
szmulooo odpisz kiedys
Wolę prędkość 2 i napierdalanke niż obronić akcje i wakajki 3tygodnie
Ale Ty widzę napalony na świat bez skilla dla Bociarskich farmerów z kuzynami xD

Większość (w tym i ja) gra w tą grę dla napierdalanki, a to co Ty proponujesz to obrona akcji i przez 3 tyg nie trzeba wchodzić do gry xd
Przeciez kuzyni to bardziej przydatni sa na swiatach bez farmy, gdzie tylko darmy i ich lykanie bez bana (co beda probowac robic nie jedni gracze na 200) daje tam realna przewage. Na farmie darmy nie maja takiego znaczenia, liczy sie bardziej aktywnosc.

Ale ja tez gram w ta gre dla nawalania sie, nie bez przyczyny skacze po coopach, zastach, światach. Ale dzieki temu wyribilem sobie zdanie o predkosci 2 - to ustawienie ktore premiuje ludzi niemyslacych, bo moga sobie wywalic wojska gdzie chca i maja je po paru dniach, tak samo jak zabijaja inicjatywe pojedynczych graczy przez odstepy miedy akcjami.

Powtorze, bo do ciebie nie dociera. Jak leci akcja to sie przygotowywuje - sciagam kliny, odbitki, szykuje czas, przygotowywuje konto, zasysam deffa. Metodyczne i niezbyt ciekawe, jednak jak codziennie dostajesz po kilkaset atakow w tym offow i burzakow, losowe karety i tak dalej to sie robi ciekawie. Tylko na predkosci 2 jak mozezz wywalac tak offy np wiedzac ze akcja juz zaraz pojdzie? Offy nie lataja nawet jak wroca bo czekaja na akcje (i slusznie), nuda. Metodyczne granie, bardzo powtarzalne.
Tak, jest to skillowe, bo skill to również aktywność w walce, która na niższych prędkościach następuje dużo wolniej. Czym innym jest aktywność poświęcona klikaniu w AF, a czym innym aktywność polegająca na ładowaniu klinów.
Co ty gadasz, co nastepuje wolniej? W znaczeniu nie zebym sie przejmowal opinia gracza jutra ale to jakis kolejny strasznie nietrafiony take.

Tak jak ci mowie - jezeli chodzi o samo BYCIE na froncie to predkosc 2 jest giga latwa i nie wymaga az tyle aktywnosci na normalnym froncie. Bo lokalne dzialania sa po prostu za bardzo ograniczane.

Sprowadzanie farmienia do klikania AF pokazuje tylko jak malo wiesz o tej grze i to az straszne ze kiedykolwiek cos wygrales. Choc idealnie za to pasujesz do plemienia z ktorego sie wywodzisz xddd
Serio, jeśli chcecie, aby ta gra wróciła do łask, Admini, zróbcie proszę świat 199 z farmieniem nieograniczonym lub ograniczonym. A s200 bez farmy ze zwiększoną iością barbarek i prędkością 2.0

Wrzucenie farmy na s200 nawet ograniczonej, spowoduje, że duża ilość graczy nie wystartuje, nikt nie chce/nie ma czasu na klikanie setki/tysięcy ataków na farmę dziennie.
Ale skąd wiesz? Nie sądzisz że wracający gracze, tak zwani casuale w wieku 30+ niewchodzący nawet na fo, nie wolą klasycznych ustawień z farmą i prędkością 1? Bo dzieciaczki z jutra i podobne im to wejdą podpisać się z całym serwerem nawet jeśli byłaby prędkość 0,5, twierdze, reguła zagrody i techy 10 poziomow.

A co do klikania farmy - taki mamy klimat na seiatach z farma, ale sorka, grajac nie raz na wszystkiego typu swiatach, wygrywajac wszystkie z nich (chyba, nie oamietam dokladnie ograniczonej ale powinna byla wpasc) to uwazam ze jezeli chodzi o frajde z gry i frajde z umiejętności i akcji jakie gracz musi wykonywać:
1. Farma + zbieractwo
2. Farma bez zbieractwa
3. Ograniczona + zbieractwo
4. Ograniczona bez zbieractwa
5. Nofarm bez zbieractwa
6. Nofarm + zbieractwo
I tu nie ma co przestawiac. Nofarm jest fajny zeby pominac myslenie w tej grzr i sie ponawalac, ale jednak swiat 200 z farma, niska predkoscia i duzym swiatem bylby naprawde czyms mega fajnym.

Tak naprawde ograniczona farma tez jest fajna, bo laczy etap myslenia na etapie 1 wsi, eliminuje te slynne boty (czyli jedyny argument npc z światów nofarmowych, bledny zreszta) bo limit robisz 1 rozeslaniem i rowniez zwykle przychodzi z nizsza predkoscia co tez urozmaica rozgrywke.
 

Lubieżny Mietek

Zwiadowca
Wynik reakcji
204
ta super sprawa leci na ciebie akcja i sobie to wlaczasz i masz gdzies xDDD

a dla zwolennikow predkosci 2 - wczoraj wleciala obok mnie akcja, przejalem tam kilkanascie wiosek, jestem zadowolony. dzisiaj wróg potencjalnie chciałby odbijać moje wsie, a murki już stoją na 20 poziomie, uważacie że to jest skillowe? XDDD prędkość 2 i 2+ to totalny smorc dla nastolatków i zrównywanie graczy na zasadzie "każdemu równo, każdemu gówno" (zresztą tak jak brak farmy)
Tak, dokladnie tak to sobie wyobrażam.

Do tego przy tej opcji brak czegoś takiego jak bonus nocny, oraz blokada z możliwością logowania tylko z dwóch IP - urządzeń (mobilnego i stacjonarnego).

Ukroci to największe kretynstwo i coś co doprowadza te gre do śmierci, czyli co playerke.
 

Cacuś-Lion

Chłop
Wynik reakcji
2
Dajcie zakaz gry na jednym koncie kilku graczy, bo to chuj nie przepis. Ten stary alkoholik kmic praktycznie zabił grę tym przepisem. Niemcy jak go zatrudniali to jeszcze internet był w powijakach i tylko rodzina wiedziała żeś debil.
Ja proponuję w tym świecie dać wszystko co jest możliwe aby dać:
1-10 rycerzy z możliwością ich szkolenia
2-wieże bo jednak to się przydaje, żeby wiedzieć co na mnie idzie jakie wielkie wojska
3-kościoły nie, bo jednak ograniczają rozwój
4-Dużo wiosek barbarzyńskich a w szczególności koczownicze, jak się pojawi nowy gracz, niech współczynnik pojawiania się nowych wiosek barbarzyńskich będzie większy o 100%, zamiast 1 niech pojawią się 2 {najlepiej koczownicze}
5-Twierdze-możliwość ich podbijania
6-wioski runiczne
7-poziomy plemienia
8-przedmiot do przenoszenia
9-wszystkie typy jednostek
10-system badań jednostek 10-cio poziomowy
11-milisekundy co 250, większa szansa z klinowania a trudniej będzie puścić karete, żeby się zmieściła w jednej sekundzie
12-limit członków plemienia 200
13-rycerz z przedmiotami, przeczytałem, że się nie da więc odpada
14- szybkość gry dać pośrodku zamiast 1 czy 2, dać 1,6
15- farmienie-może być ograniczone, i zbierak
16-Konto premium, asystent farmera oraz menadżer konta
17-możliwość burzenia budynków
18-możliwość powołania chłopów pod broń we wszystkich wioskach


A teraz, żeby nie było zbyt łatwo wygrać świata plemionom a świat długo trwał i pozostaną tylko Ci co się im nie znudzi wprowadzić zasady wygrania świat
np:
1- Stosunek atakujący a broniący się tak jak na Arkadii, 20 % obowiązuje cały czas, w tym momencie większy gracz nie będzie mógł atakować mniejszego, oczywiście z czasem zmniejszać te różnice tak jak jest to na Arkadii
2-możliwość stworzenia sojuszu tylko z dwoma dodatkowymi plemionami, a zatem sojusz nie większy jak 3 plemiona
3-wprowadzić również nie tylko współczynnik 20% atakujący a broniący się dla graczy ale również dla plemion, w tym momencie twierdze będzie można przejąć od plemienia,
które spełnia te kryteria
4-plemię które będzie posiadało coraz więcej twierdz zwiększać i m współczynnik atakowania nap. posiadają 1 twierdze jest 20%, posiadają 5 zwiększamy współczynnik o 5%,
10 kolejne 5% i wtedy mają już 30% i te plemię może atakować już więcej plemion, żeby podbić twierdzę, ale z kolei te plemiona, które nie posiadają odpowiedniej liczby zdobytych twierdz nadal mają współczynnik 20%
20%, jeżeli plemię utraci posiada choćby 1 twierdzę , automatycznie limit zmniejsza się z powrotem o 5%.
5-żeby wygrać świat trzeba posiadać nie tylko odpowiednią ilość wiosek, ale również odpowiednią ilość wiosek runicznych oraz twierdz np. oprócz 80% posiadanych wiosek, trzeba posiadać 80% wiosek runicznych oraz 60% twierdz na maksa rozbudowanych
6-plemię, które utraci twierdzę może na nowo zbudować nową twierdze ale po upływie np. 2 tygodni od utraty poprzedniej
7-Gdy gracz opuszcza plemię bo woli grać z silniejszym plemieniem, nie ma problemu, żeby tak zrobił ale przez 3 dni nie może dołączyć do nowego plemienia, wszelkie wsparcie, które miał automatycznie zostanie odesłane a jego wojska też powrócą. Natomiast jak zostanie wyrzucony z plemienia to może od razu przejść do innego plemienia, pod warunkiem, że nie jest plemię które było sojusznikiem oraz nie może być przez 3 dni atakowany przez byłych współplemieńców oraz sojuszników-natomiast może być atakowany przez innych graczy, to ograniczy możliwość podbijania również kiedy sam opuści plemię nie może być atakowany przez byłych współplemieńców oraz sojuszników przez 3 dni to ograniczy podbijanie tzw. darm
8-atak na współplemieńca jest traktowany jako odwiedziny tak samo atak na sojusznika jest traktowany jako odwiedziny, i znowu ograniczamy podbój darm
9-żeby ograniczyć granie na botach, nigdy czegoś takiego nie używałem, ale pewnie wkleja się je do paska zadań, a zatem, żeby nie było możliwości wklejania takich botów,
to w pasku zadań automatycznie od serwera jest są wklejone na stałe dwa dodatkowe udogodnienia; znikanie wiosek jak wysyłam ataki farmiące oraz klinowanie i koniec nie ma możliwości wklejenia niczego więcej a i sam gracz nie może zastąpić tych skryptów.
 

Covco

Topornik
Wynik reakcji
44
Z resztą jaki będzie ten świat, taki będzie. Grać na nim bez względu na parametry będzie masa ludzi i to tych najlepszych
 

DucuS

Zwiadowca
Wynik reakcji
853
Przeciez kuzyni to bardziej przydatni sa na swiatach bez farmy, gdzie tylko darmy i ich lykanie bez bana (co beda probowac robic nie jedni gracze na 200) daje tam realna przewage. Na farmie darmy nie maja takiego znaczenia, liczy sie bardziej aktywnosc.

Ale ja tez gram w ta gre dla nawalania sie, nie bez przyczyny skacze po coopach, zastach, światach. Ale dzieki temu wyribilem sobie zdanie o predkosci 2 - to ustawienie ktore premiuje ludzi niemyslacych, bo moga sobie wywalic wojska gdzie chca i maja je po paru dniach, tak samo jak zabijaja inicjatywe pojedynczych graczy przez odstepy miedy akcjami.

Powtorze, bo do ciebie nie dociera. Jak leci akcja to sie przygotowywuje - sciagam kliny, odbitki, szykuje czas, przygotowywuje konto, zasysam deffa. Metodyczne i niezbyt ciekawe, jednak jak codziennie dostajesz po kilkaset atakow w tym offow i burzakow, losowe karety i tak dalej to sie robi ciekawie. Tylko na predkosci 2 jak mozezz wywalac tak offy np wiedzac ze akcja juz zaraz pojdzie? Offy nie lataja nawet jak wroca bo czekaja na akcje (i slusznie), nuda. Metodyczne granie, bardzo powtarzalne.

Widze, że z prawdziwa gra na froncie masz mało wspólnego. Teraz już wiem czemu tak bardzo zależy ci na s200 ze słabym poziomem i nudnym, wolnym światem ;)

Idąc twoim tokiem rozumowanie na wolnym nudnym świecie tym bardziej szkoda rozwalić off między akcjami, bo będzie się odbudowywał 3 tygodnie xD
 

Polakumie

Chłop
Wynik reakcji
11
Jedyne prawilne ustawienia weryfikujace faktyczne umiejtnosci gracza to swiaty z "Farma" nie ma innej opcji anizeli swiat moglby miec inne ustawienia niz swiat z farma. Na kazdym swiecie bez farmy widac setki , tysiace kont darm , topki z zerowym RA , i bez wojska tylko eko + darmy. Tragedia , totalny noskill.
Tak zgadzam sie iz w pozniejszym etapie farma jest to tylko i wylacznie bezmyslne klikanie , kto wiecej i zapewne jest wiele niewykrywalnych pomocy. Dlatego czesto sa swiaty z ograniczona farma, lecz niestety dla mnie one sa zrobione w zlym stylu. Dla mnie farma powinna byc ograniczona na poziomie nwm , 0.5 kk-2 kk dziennie. Ale ten limit powinien obowiazywac od dnia pierwszego. A nie sytuacja gdzie limit farmy jest jednoznaczny z tym ze 5-6 dnia kazdy farmiacy gracz wyrabia limit , Dajmy ten "miesiac" czy tam dwa dla faktcznego wylonienia "skilla"
Co do pokdretek swiata 200 mi sie marzy start 2-3 wioski ( na 50 bodajze wioska byla 653 pkt) wiec oczekuje tego typu "niespodzianki" Co z pewnoscia w poczatkowej fazie przy starcie 2-3 wiosek + farmie + zbieraku ( cos pieknego) i jednoczesnym nowym systemem nagrod "za kazdy budynek" spowoduje ze majac 2-3 wioski staniemy przed pytaniem. Czy rozwijamy 2/3 wioski rowno odbierajac nagrody naprzemiennie , czy zagramy 100% off , 100% deff, ? a moze pol na pol.. wejdzie duzo kombinacji w poczatkwoej fazie przy zbieraku , do momentu zbadania go na 4 lvl , wybudowanie w kazdej wiosce rynku i pushowanie "1 wioski" w celu szybszego zdobycia 4 lvlu zbieraka. Itd itp. Jest to z pewnoscia duzy smaczek w moim odczuciu taktyczny.

Wiec podsumowywujac:
-2/3 wioski 26 pkt
-limit farmy od dnia pierwszego nie rosnacy w przedziale 0.5kk-2kk
-Zbierak
-Plemiona spore 80 osob z mozliwoscia slania defa 2-3 dni po przejsciu (BRAK BLOKADY ZESPOLOW)
-Technologia Prosta/10 lvl ( napewno nie limit 15 sztuk bo to jest porazka)
-łucznicy jak najbardziej
-wielu rycerzy tych nowych
-bez kosciola
-wieza moze byc
-twierdza nie znam
-bonus nocny ( dlugi swiat dajmy pospac) 23-7/8
-ms brak badz 25ms)
- swiat powinen byc szybki wiec 1.6-2.0 + zeby jednostki wychodzil speed okolo 1.2 czyli 0.75/0.6
-TOTALNIE BEZ FLAG TOTALNIE NIEUCZCIWA KONKURENCJA WZGLEDEM grajacych/niegrajacych na tych siwatach
 

gokusj

Chłop
Wynik reakcji
1
Pamiętam jeszcze wiele lat temu, początkowe światy startowały z mnóstwem graczy, ekipy dopiero zaczynały się formować, aktualnie renomowanych team-ów jest od grona plemiona straciły to co kiedyś było ich największych atutem - spontaniczność, dlatego wysuwam się z ekstrawaganckim pomysłem rozgrywki typu "Battle Royale", mająca na celu wyłonienie przynajmniej na s200 najlepszego gracza, jako zwieńczenie tej wspaniałej historii, ukłon w stronę graczy, aby znaleźć i dać możliwość rozgrywki totalnej, przykładowe ustawienie:

- brak plemion, wyłącznie rozgrywka gracz versus gracz
- zakaz wysyłania wsparcia
- brak możliwości wyboru kierunku
- brak możliwości zapraszania graczy w swoje okolice
- prędkość 2.0
- limit farmy plus zbierak
- bonus nocny w stronę emerytów 22-6
- wioski barbarzyńskie do 1000 pkt.
- świat w starym stylu bez kościołów, twierdz, wież, technologia prosta ms 100
- naturalnie bez giełdy premium

tak tylko głośno myśli, stając na krawędzi nostalgicznej podróży...
 
Wynik reakcji
607
Jak rozmawiałem z ludkami co grali na Classicu to wiele osób bardzo dobrze wspomina tamte ustawienia - właściwie wszystko spoko oprócz technologii i reguły zagrody. Zatem w związku z tym proponuje następujące ustawienia:
1. Z must-have:
a) prędkość 2 - wolniejsze światy będą zbyt nudne;
b) łucznicy - tak - więcej kombinacji, kto grał z łucznikami ten wie jaka to zajebista jednostka;
c) technologia - zbadane/niezbadane;
d) barb podobnie co na Classicu - tam się świat kończył, a barby dalej można było wcinać
e) milisekundy - odstępy od 50 do 100 ms. Nie wiem czemu, ale bardziej wolę patologię bociarzy niż dyplomację światów bez ms.
f) system poziomu plemienia;
g) brak morale;
h) limit osób w plemieniu - 50 osób.
i) jeżeli barby będą jak na Classicu to zwiększyć bazowo produkcję o 50% (na Classicu i 186 było bodajże o 100%. Na Classicu limit grubych blokowały paczki, ale na 186 to grubych było multum. Fajne akcje latały, ale IMO za dużo grubasów latało).

2. Na które warto dać ankietę:
a) rycerze - osobiście jestem za ich brakiem, bo bardzo utrudniają agresorowi na początku gry. A przy setce wsi to już nie robi zbytnio różnicy. Do wyboru oczywiście brak, jeden rycerz lub tzw. nowi rycerze;
b) chłopi;
c) kościół - osobiście jestem za, bo się nooby w końcu nauczą myśleć nad tym co robią, a nie latają na mapie za darmami i później wysyłają offy na 50% wiary;
d) zbieractwo;
e) wioski koczownicze;
f) paczki na szlachcica - tu w sumie nie mam zdania, po prostu traktuje jako coś nowego;
g) wsparcia - osobiście jestem za blokadą nawet 7-dniową wysyłania wsparcia po zmianie plemienia (aby jak najbardziej dosrać masówkom), wysyłka tylko do gracza plemienia i weryfikacja jeszcze w chwili wejścia. Po zmianie plemienia deff zawraca (znowu torpedowanie masówek i patokoalicji). Mam mieszane uczucia co do wysyłki, bo z jednej strony fajnie się dioduje w nocy, z drugiej no bociarze na akcji.

3. Które na pewno nie mogą być:
a) blokada składów - stało się to normą na bezfarmie. Grałem na dwóch światach z blokadą składów - na pierwszym co został wprowadzony, tj. 158 oraz 186 - i odnoszę wrażenie, że blokada składów robi większą patologię niż jej zapobiega. Sojusze z wymogiem fuzji (albo fuzja, albo robimy na was koalicję), rekrutacyjna - masowe zapraszanie ludków tylko po to, aby ich za 2-3 tygodnie wywalić. Nie jest to oczywiście obce na normalnych ustawieniach, ale no presja blokady składów ostro nakręca patologie. Graczom w plemionach też to się nie podoba i finalnie po prostu nowych graczy ubywa z gry, bo są wręcz dymani, a później ekipy rozlatują od parszywej zagrywki rady. Masówek i tak nie ubywa;
b) reguła zagrody - za rzadko spotykane. Z drugiej strony byłoby to premiowane dla agresywnie grających plemion oraz tych które kładą duży nacisk na organizację;
c) wymysły pokroju twierdza, wieża;
d) pomijam kwestie typowe dla światów z giełdą.

I tu się pojawia kwestia farmy. Dla mnie całkowicie odpada nieograniczona farma - kojarzy mi się z naściąganymi darmami do farmienia i bociarzami (kiedyś napisałem ticketa na gościa co średnio przez cały dzień wysyłał 2 ataki na sekundę i bana nie dostal xd) Wiele osób z którymi rozmawiałem jest za brakiem farmy, ale Kmic już raczej uznał, że opcją pośrednią brakiem farmy a nieograniczoną farmą jest ograniczona farma. Jeżeli już by miało być ograniczone farmienie to wszystko ww. zostawić oprócz bonusu bazowej produkcji surowców, bo farmienie przyśpieszy grę.

Nie mam zdania co do bonusu nocnego, bo jestem tylko krzykaczem z zaplecza.
 
Status
Zamknięty.
Do góry