Świat 182 (04) Parametry plemienia + dominacja

Status
Zamknięty.

BulwaZaglady

Szlachcic
Wynik reakcji
8.560
Musisz tak wyselekcjonować swoich kilkuset fanów żeby w tych 50-60 wybranych osobach nie było kretów ;)
Uwierz mi, że ja akurat z tym nie miałbym problemów - podejrzewam, że jako jeden z niewielu na tym świecie.
Mógłbym równie dobrze wystawić 60 swoich najlepszych graczy do jednego plemienia i wygrać go w ciągu pół roku.
ALE CZEMU MAM POWIEDZIEĆ pozostałej 60 graczom - słuchajcie nie ma dla was miejsca. JEŻELI ONI NIE ZAGRAJĄ U MNIE TO SIĘ WYCOFAJĄ ZE STARTU NA TYM ŚWIECIE, BO PO PROSTU NIE BĘDĄ CHCIELI SIĘ BIĆ Z NAMI. I Z TEGO CO WIDZĘ NASZ SUPPORT CHYBA DO TEGO DĄŻY, ŻEBY LUDZIE NIE WRACALI DO TEJ GRY.

Wolę się bić na tym świecie i redukować skład. Nie mieć presji pod tym względem. I po prostu na końcu wybrać najlepszych co najbardziej zasłużyli.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Po co robicie dyskusje odnośnie tych parametrów, nie widziałem żeby ktoś pisał o blokadzie składu.

Weźcie pod uwagę, że niektóre plemiona budują markę przez X lat. Przewinęło się przez nie po 200 nicków, które chcą grać na danym świecie pod szyldem tego plemienia.

Akurat bardzo wiele osób pisało o blokadzie składu, podając różne warianty zarówno samej blokady (czy ma dotyczyć dołączania i/lub opuszczania) oraz po ilu dniach ma ona być wprowadzona.
To jest parametr stosowany już parokrotnie (a na światach zagranicznych jest już niemal codziennością), nikt(*) nie ma wątpliwości, że w jakimś stopniu pomaga on walczyć z patologią w postaci 10 członów.

A to, że masz 1000 kolegów to znaczy że mamy dać limit osób w plemieniu na 1000, bo inaczej to jest bez sensu i koledzy będą zawiedzeni? No litości...

(*) - nikt, poza jedną osobą, wg której jedyną skuteczną metodą byłby zakaz zmiany nazwy plemienia
 

DawwwwwwwidQ

Pikinier
Wynik reakcji
71
Akurat w tej ankiecie opcje są bardzo ciekawe.
Jak już @BulwaZaglady jesteś taki pewien zwycięzca to stwórz sobie 2 równorzędne człony, dojedźcie wszystkie pozostałe plemiona, podzielcie świat na pół pomiędzy 2 człony, zróbcie sobie zlot i decydująca wojna w miłej atmosferze, przegrany stawia alko w opór wygranym na następnym zlocie, #ez
 

bartezFCB

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.414
Oczywiście blokada składów jest spoko opcją jednak myślę, że można to zrobić po 4-5 miesiącach od startu. Masówki będą miały i tak presję z 300 osób wybrać te 60 a te lepsze ekipy z zredukowanym składem nie będą miały problemu.
 

Mickez

Władca Rohanu
Wynik reakcji
1.108
Nie wszyscy u mnie to elita plemion, ale to jak rodzina bo gramy x czasu ze sobą, a dostajesz do wyboru WYBIERZ 20 albo 30 NAJLEPSZYCH, a reszta wypad. Mamy swój hermetyczny trzon 50-60 osób i po prostu chcemy grać razem. Większość nie gra na żadnym z obecnych światów i nie mając możliwości grania razem po prostu nie zagrają wcale.
 

bartezFCB

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.414
Ale no 20 osób limit to jakieś przegięcie. Jak już to rozpatrujmy realne rozwiązania.
 

Profesor R

Łucznik
Wynik reakcji
592
Nie wszyscy u mnie to elita plemion, ale to jak rodzina bo gramy x czasu ze sobą, a dostajesz do wyboru WYBIERZ 20 albo 30 NAJLEPSZYCH, a reszta wypad. Mamy swój hermetyczny trzon 50-60 osób i po prostu chcemy grać razem. Większość nie gra na żadnym z obecnych światów i nie mając możliwości grania razem po prostu nie zagrają wcale

Trzon 50-60 osób mieści się przecież w limicie czyli opcji "plemię do 60 osób".
Uważam, że idzie to w bardzo dobrą stronę. Masówki i wielkoczłonowe plemiona będące zmorą plemion od kilku lat powinny zostać ukrócone. Ekipa, która się zna, wie kto będzie grał na dłuższą metę, a kto nie.

Ciekawą kwestią jest fakt, że wiele osób porusza potrzebę gry w plemieniu o dużej pojemności osób i mówi o wielkich ekipach, a tymczasem na chwilę obecną na opcję z 60 graczami zagłosowało 28 osób. xD To nawet nie jest połowa tej "dużej", hermetycznej ekipy. :D
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Ale no 20 osób limit to jakieś przegięcie. Jak już to rozpatrujmy realne rozwiązania.

Ciekawostka z Niemiec (parę dni temu ktoś wychwalał jakie tam mają fantastyczne światy, a Polska jest 100 lat za nimi): na najnowszym świecie bez Premium (206) ogłoszono początkowo, że wielkość plemienia będzie liczyła 25 osób. Na skutek feedbacku od graczy wartość ta została zmniejszona do 15 :)
 

Mad x Kroca

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
955
Pierwsza opcja wydaje się w porządku, bo wiele osób jest znużonych tym że większość światów kończy się bez bitki po zaledwie 3-4 miesiącach gry. Dajmy na to 176 i koniec gry w 6 plemion(4 duże, 2 małe). Na 182 szykowało się wiele masówek i wydaje mi się, że przy zaledwie 20 miejscach nie ma po prostu opcji by skończyć świat w więcej niż 1 plemię :). Tym razem będzie trzeba pograć nieco dłużej i na tą blaszkę faktycznie zasłużyć ;).
 

BulwaZaglady

Szlachcic
Wynik reakcji
8.560
Akurat bardzo wiele osób pisało o blokadzie składu, podając różne warianty zarówno samej blokady (czy ma dotyczyć dołączania i/lub opuszczania) oraz po ilu dniach ma ona być wprowadzona.
To jest parametr stosowany już parokrotnie (a na światach zagranicznych jest już niemal codziennością), nikt(*) nie ma wątpliwości, że w jakimś stopniu pomaga on walczyć z patologią w postaci 10 członów.

A to, że masz 1000 kolegów to znaczy że mamy dać limit osób w plemieniu na 1000, bo inaczej to jest bez sensu i koledzy będą zawiedzeni? No litości...

(*) - nikt, poza jedną osobą, wg której jedyną skuteczną metodą byłby zakaz zmiany nazwy plemienia
"Patologia" - fajne masz zdanie na temat graczy - ale w sumie wydają pieniążki na PP to wiesz można tak nazywać. Ciekawe czy INNO by się ucieszyło patrząć jak nazywasz ich klientów :D
Kiedy te 10 członów wygrało świat? Wcale tak łatwo nie jest ogarnąć takiej ilości ludzi...
A ludzie zaczęli tworzyć masówki bo zaczęliście dowalać coraz to lepsze ustawienia na kolejnych światach.
 
Wynik reakcji
463
Ja mam bardziej wrażenie, że niektórych dupa po prostu boli że nie będą mogli zrobić masówki i zgarnąć ez blaszki broniąc się tutaj jakimiś morałami o funflach itp. Jak dla mnie dobra zmiana, walić masówki na pysk i krótko z tym. Niektórzy płaczą że światy się szybko kończą, że jest mała różnorodność plemion bo same masówki, a jak jest ku temu okazja by to zmienić to znowu płacz
 

AMOK X LUNDSTRAM

Zwiadowca
Wynik reakcji
822
Ciekawostka z Niemiec (parę dni temu ktoś wychwalał jakie tam mają fantastyczne światy, a Polska jest 100 lat za nimi): na najnowszym świecie bez Premium (206) ogłoszono początkowo, że wielkość plemienia będzie liczyła 25 osób. Na skutek feedbacku od graczy wartość ta została zmniejszona do 15 :)
Dobrze kmicius cisnij ich tam, dupska im się palą bo nie ogarną rozbiórek takiej masy w 60 dni i będzie bunt na pokładzie. Który to tam pisał z rohan ciebie pamiętam misiek, cały świat rekrutowałeś, o ile dobrze pamiętam to moja ukochana ekipa OS nie puściła w majtasy i ładnie biliśmy się do końca :)
 

bartezFCB

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.414
Ciekawostka z Niemiec (parę dni temu ktoś wychwalał jakie tam mają fantastyczne światy, a Polska jest 100 lat za nimi): na najnowszym świecie bez Premium (206) ogłoszono początkowo, że wielkość plemienia będzie liczyła 25 osób. Na skutek feedbacku od graczy wartość ta została zmniejszona do 15 :)


Ciekawe, jednak to się już kłóci z nazwą tą gierki. Nie wiem jak u nich to wygląda, ale jednak musieli wdrażać społeczność przez jakiś czas do takich rozwiązań. Oczywiście na ile mnie tu panie Kmic podpuszczasz, ponieważ nie wiem jak to wyglądało w Niemczech na przestrzeni lat.

Po obserwacjach zauważyłem, że jak jest jakaś masówka to zawsze oni do rekrutują większość z mapy przez co właśnie blokady składów wymuszają na nich presję, bo przecież 200 innych osób w większości randomowych nie będą grać pod te 50 graczy. Wtedy zaczynają się różne awantury a w skrócie to prowadzi do rozpadu. Jakby ten trend był kontynuowany na każdym świecie to styl gry by się zmienił, bo już nie warto by było zbierać z mapy wszystko co się rusza. Ale skoro z blokadą wychodzi 1/10 światów to po prostu każdy pójdzie na świat na którym nie ma blokady to raczej proste.
 
Wynik reakcji
463
Dobrze kmicius cisnij ich tam, dupska im się palą bo nie ogarną rozbiórek takiej masy w 60 dni i będzie bunt na pokładzie. Który to tam pisał z rohan ciebie pamiętam misiek, cały świat rekrutowałeś, o ile dobrze pamiętam to moja ukochana ekipa OS nie puściła w majtasy i ładnie biliśmy się do końca :)
Na 158 według mnie ten moment był mega fajny, każdy na niego czekał na ten 90 dzień, co się zadzieje. Trzeba było zagrać nieszablonowo, użyć nowych taktyk i strategii na to co dalej po blokadzie i jak dobrze pamiętam przyniosło to efekt bo tylko chyba 2 plemiona zostały na dłużej na 2 czlony a reszta grała na 1 ew. Dojadała co nie zdążyła rozebrać. Jak dla mnie wspominam ten świat jako jeden z ciekawszych i duzo się działo przez to bo teren trzeba było w głównej mierze zdobywać walka a nie rekrutacja, bo tej mało kto uskuteczniał z powodu na blokadę, nie można było iść na łatwiznę jak teraz duża ilość plemion robi, koalicja na cholera ile wie świata i zamykanie go w 3 plemiona gdzie po
drodze zrekrutowała kolejne cholera wie ile.
 

Kuosik

Miecznik
Wynik reakcji
614
Ciekawostka z Niemiec (parę dni temu ktoś wychwalał jakie tam mają fantastyczne światy, a Polska jest 100 lat za nimi): na najnowszym świecie bez Premium (206) ogłoszono początkowo, że wielkość plemienia będzie liczyła 25 osób. Na skutek feedbacku od graczy wartość ta została zmniejszona do 15 :)
@kmic

Jak mówimy o ciekawostkach, to czemu nie ma tego głosowania na temat ilości barbarek, jeśli u nas jak pisałeś w innym wątku standard to 0,6, a widzę że spokojnie można jak w Niemczech spróbować ten parametr zwiększyć do minimum 1,2 ilości. Tym bardziej jeśli chcecie bawić się w jakieś małe plemiona lub blokowanie po iluś dniach. Inaczej będziecie mieć w przypadku wariantu z 20 osób PVP od początku i bicie się w kilku na jedno plemię, a w przypadku blokowania po iluś dniach, to co my zrobiliśmy na 158, czyli szybkie zajęcie obrzeży i trzymanie graczy po za plemieniem.

Jeszcze tym bardziej jak wybierzecie opcję z brakiem ms, wtedy to już w ogóle będzie festiwal, kto ma więcej członków niezależnie ile miejsc będzie w każdej ekipie.

Tym bardziej jeśli za miesiąc wróci temat z walką multikontami i pushingiem, nie wiem czemu znowu kolejny raz próbowane jest blokowanie rozwoju w sposób, który zawsze ktoś znajdzie rozwiązanie, a reszta będzie potem pokrzywdzona, a takie rzeczy jak barbarki co wydłuża świat i jest sprawiedliwy dla wszystkich był spróbowany w większej ilości tylko na Classicu, gdzie nie było blaszek i wiadomo jak się skończyło.
 
Ostatnia edycja:

BulwaZaglady

Szlachcic
Wynik reakcji
8.560
Wystarczy że dodadzą realne możliwości do wyboru.
Chociażby te 40 osób bez blokady...

Jak będzie przegłosowane to, to nie będę miał żadnego ALE. Ale skoro mamy głosować to dajmy realne możliwości do wyboru.
 
Status
Zamknięty.
Do góry