Itachi Uchiha.
Łucznik na koniu
- Wynik reakcji
- 1.434
ale 20 osób to będzie hit
Uwierz mi, że ja akurat z tym nie miałbym problemów - podejrzewam, że jako jeden z niewielu na tym świecie.Musisz tak wyselekcjonować swoich kilkuset fanów żeby w tych 50-60 wybranych osobach nie było kretów
Po co robicie dyskusje odnośnie tych parametrów, nie widziałem żeby ktoś pisał o blokadzie składu.
Weźcie pod uwagę, że niektóre plemiona budują markę przez X lat. Przewinęło się przez nie po 200 nicków, które chcą grać na danym świecie pod szyldem tego plemienia.
Nie wszyscy u mnie to elita plemion, ale to jak rodzina bo gramy x czasu ze sobą, a dostajesz do wyboru WYBIERZ 20 albo 30 NAJLEPSZYCH, a reszta wypad. Mamy swój hermetyczny trzon 50-60 osób i po prostu chcemy grać razem. Większość nie gra na żadnym z obecnych światów i nie mając możliwości grania razem po prostu nie zagrają wcale
Ale no 20 osób limit to jakieś przegięcie. Jak już to rozpatrujmy realne rozwiązania.
"Patologia" - fajne masz zdanie na temat graczy - ale w sumie wydają pieniążki na PP to wiesz można tak nazywać. Ciekawe czy INNO by się ucieszyło patrząć jak nazywasz ich klientówAkurat bardzo wiele osób pisało o blokadzie składu, podając różne warianty zarówno samej blokady (czy ma dotyczyć dołączania i/lub opuszczania) oraz po ilu dniach ma ona być wprowadzona.
To jest parametr stosowany już parokrotnie (a na światach zagranicznych jest już niemal codziennością), nikt(*) nie ma wątpliwości, że w jakimś stopniu pomaga on walczyć z patologią w postaci 10 członów.
A to, że masz 1000 kolegów to znaczy że mamy dać limit osób w plemieniu na 1000, bo inaczej to jest bez sensu i koledzy będą zawiedzeni? No litości...
(*) - nikt, poza jedną osobą, wg której jedyną skuteczną metodą byłby zakaz zmiany nazwy plemienia
Dobrze kmicius cisnij ich tam, dupska im się palą bo nie ogarną rozbiórek takiej masy w 60 dni i będzie bunt na pokładzie. Który to tam pisał z rohan ciebie pamiętam misiek, cały świat rekrutowałeś, o ile dobrze pamiętam to moja ukochana ekipa OS nie puściła w majtasy i ładnie biliśmy się do końcaCiekawostka z Niemiec (parę dni temu ktoś wychwalał jakie tam mają fantastyczne światy, a Polska jest 100 lat za nimi): na najnowszym świecie bez Premium (206) ogłoszono początkowo, że wielkość plemienia będzie liczyła 25 osób. Na skutek feedbacku od graczy wartość ta została zmniejszona do 15
Ciekawostka z Niemiec (parę dni temu ktoś wychwalał jakie tam mają fantastyczne światy, a Polska jest 100 lat za nimi): na najnowszym świecie bez Premium (206) ogłoszono początkowo, że wielkość plemienia będzie liczyła 25 osób. Na skutek feedbacku od graczy wartość ta została zmniejszona do 15
Na 158 według mnie ten moment był mega fajny, każdy na niego czekał na ten 90 dzień, co się zadzieje. Trzeba było zagrać nieszablonowo, użyć nowych taktyk i strategii na to co dalej po blokadzie i jak dobrze pamiętam przyniosło to efekt bo tylko chyba 2 plemiona zostały na dłużej na 2 czlony a reszta grała na 1 ew. Dojadała co nie zdążyła rozebrać. Jak dla mnie wspominam ten świat jako jeden z ciekawszych i duzo się działo przez to bo teren trzeba było w głównej mierze zdobywać walka a nie rekrutacja, bo tej mało kto uskuteczniał z powodu na blokadę, nie można było iść na łatwiznę jak teraz duża ilość plemion robi, koalicja na cholera ile wie świata i zamykanie go w 3 plemiona gdzie poDobrze kmicius cisnij ich tam, dupska im się palą bo nie ogarną rozbiórek takiej masy w 60 dni i będzie bunt na pokładzie. Który to tam pisał z rohan ciebie pamiętam misiek, cały świat rekrutowałeś, o ile dobrze pamiętam to moja ukochana ekipa OS nie puściła w majtasy i ładnie biliśmy się do końca
@kmicCiekawostka z Niemiec (parę dni temu ktoś wychwalał jakie tam mają fantastyczne światy, a Polska jest 100 lat za nimi): na najnowszym świecie bez Premium (206) ogłoszono początkowo, że wielkość plemienia będzie liczyła 25 osób. Na skutek feedbacku od graczy wartość ta została zmniejszona do 15