aszxqw92
Łucznik na koniu
- Wynik reakcji
- 1.467
Obszar | Parametr | Świat 180 |
Prędkość | Świat | 1 |
Jednostki | 1 | |
Funkcje Premium | Konto Premium | Tak |
Menedżer Konta | Tak | |
Asystent Farmera | Nie | |
Giełda Premium | Nie | |
Handlarz na rynku | Nie | |
Bonus produkcji | Nie | |
Skracanie czasu budowy | Nie | |
Obniżka kosztów budowy | Nie | |
Jednostki | Rycerz | Tak, wielu |
Łucznicy | Tak | |
Chłopi | Nie | |
Technologia jednostek | Technologia (10 poziomów) | |
Budynki | Kościół | Tak |
Wieża strażnicza | Tak | |
Twierdza | Nie | |
Wysyłanie wojsk | Rabowanie surowców | Nieograniczone |
Milisekundy | Tak | |
Min. odstęp między komendami | 50ms | |
Zbieractwo | Tak | |
Fake limit | 2% | |
Szlachcic | Rekrutacja | Złote monety |
Maksymalny dystans | 40 pól | |
Plemię | Limit członków | 40 |
Wsparcie tylko do plemienia | Tak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej | |
Ataki na członków plemienia | Traktowane jako odwiedziny | |
System poziomów plemienia | Tak | |
Ochrona graczy | Ochrona początkowa | 7 dni |
Ochrona stosunkiem punktów | 1/20 - 30 dni | |
Morale | Tak, oparte na punktach | |
Noc | 0-7 | |
Wioski | Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich | 2000 |
Burzenie się większych do tego poziomu | Nie | |
Wioski bonusowe | Tak | |
Inne | Flagi | Nie |
Handel | Tylko wymiany rynkowe 1:1 | |
Zapraszanie obok wioski | Nie | |
Przedmiot do przenosin | Nie | |
Zastępstwo | Zostanie włączone po 30 dniach świata | |
Inne | --- | |
Zwycięstwo | System | Dominacja |
Warunek | 80% | |
Start świata | Wstępne logowanie | 25 czerwca 2022 godziny wieczorne |
Początek gry | 30 czerwca 2022 godziny okołopołudniowe |
Dodatkowe parametry świata 180:
- brak przedmiotu do przenoszenia wioski oraz możliwości zapraszania w okolice swojej wioski - zatem osoby chcące się znaleźć niedaleko siebie powinny dołączyć do gry w fazie wstępnego logowania, dołączyć do tego samego plemienia i być w nim w momencie startu świata,
- 90 dni po starcie świata wyłączona zostanie możliwość opuszczania plemienia - nie będzie można zatem wyjść z plemienia ani zostać z niego wyrzuconym, nie będzie też możliwości jego rozwiązania. Osoby, które w momencie wprowadzenia tej zmiany będą bez plemienia, będą mogły dołączyć do istniejących (jeśli będą w nich wolne miejsca) lub założyć nowe (ale siłą rzeczy w jego skład będą mogły wejść tylko te osoby, które będą bez plemienia), które oczywiście też będzie podlegało tej regule.