Światy 165 i 166 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.987
- Zablokuj startowanie w ekipie przez ustawienia świata
- Stwórz na forum temat do szukania ekip

- zbieranie ekip przez kilkadziesiąt światów: "umawiamy się, że startujemy drugiego dnia i wybieramy kierunek północno wschodni, to wrzuci nas blisko siebie... jednych na k25, innych na k36, innych na k47... czyli powinniśmy być od siebie nie dalej niż jakieś 300-400 pól! Super plan, wygramy ten świat!"
- zbieranie ekip na 166: "ojej, świat po pewnym czasie może mieć zajęte 4 kontynenty, więc może znajdziemy się nawet i 100 pól od siebie, ojojoj, co teraz? tak się nie da grać, zniszczyliście tę grę!"
 

Fabcio

Cartographer of the USA
Wynik reakcji
9.339
wybieramy kierunek północno wschodni, to wrzuci nas blisko siebie
Czyli jednak zostawiacie tą opcję?

Światy są na tyle małe, że zbudowane wcześniej ekipy i ich gracze po możliwości wyboru kierunku świata - trafią obok siebie.

W takim wypadku tak jak na każdym, ze światów po miesiącu gry powstanie ekipa/ćwiartka z jej najmocniejszymi graczami (Fuzje/Rozbiórki/Rekrutacja) i ta zaplanowana przed startem vs. zlepki totalnie randomowych graczy będzie ich wyciągała do siebie, co najprawdopodobniej przełoży się na wynik gry.

Źle mówię? Chętnie poznałbym twój punkt widzenia. :|
 

hyzio12

Zastępca Witacza
Wynik reakcji
749
Ale support dalej nie rozumie, że problemem nie są darmy tylko boty, etap darm można przetrwać ale gdy za kogoś gra już bot to sorry i nie mówicie, że tak nie jest kilka ekip uznawanych za pro Polskich plemion potwierdziło nagrania są ale co z tego na nikogo nie będę donosił, do momentu aż support coś z tym nie zrobi to plemiona będą coraz bardziej zamykać krąg aż w środku pozostaną oni sami.
 

Kliczko i Kami

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
955
chyba jednak bardziej uderza to zagęszczanie sztuczne niż te "boty" których używa niewielka ilość graczy a zagęszczenie wpływa znacznie bardziej na rozgrywkę moim zdaniem :)
 

Jurekn LXXIX

Pomocna Stopa
Plemiona Team
Moderator
Wynik reakcji
2.114
Swojego czasu prowadziłem plemię składające się z aktywnych, ale randomowych graczy (około 150 osób) i z doświadczenia wiem, że Plemiona stały się grą dla ciągle tych samych kilkuset osób. Co z tego, ze na świecie startuje kilka tysięcy graczy, jak stałe ekipy już przed startem świata mają ustawione dyplo, taktykę itp. Słynne 3 człony + człon darm, wysyłanie pierwszego dnia zasad jak oszukać support, żeby nie był banów za pushing itp. Dokładne rozpiski co kiedy budować. Taktyki sprawdzone na kilku światach. To co jest robione, to próba dopuszczenia świeżej krwi do ludzi, którzy grają często po kilkanaście lat wręcz zawodowo. Powoli staje się nudne, że zaczyna się grę na nowym świecie i widzi się, że większość nicków znasz z innych światów.
 

Banku

Topornik
Wynik reakcji
343
Swojego czasu prowadziłem plemię składające się z aktywnych, ale randomowych graczy (około 150 osób) i z doświadczenia wiem, że Plemiona stały się grą dla ciągle tych samych kilkuset osób. Co z tego, ze na świecie startuje kilka tysięcy graczy, jak stałe ekipy już przed startem świata mają ustawione dyplo, taktykę itp. Słynne 3 człony + człon darm, wysyłanie pierwszego dnia zasad jak oszukać support, żeby nie był banów za pushing itp. Dokładne rozpiski co kiedy budować. Taktyki sprawdzone na kilku światach. To co jest robione, to próba dopuszczenia świeżej krwi do ludzi, którzy grają często po kilkanaście lat wręcz zawodowo. Powoli staje się nudne, że zaczyna się grę na nowym świecie i widzi się, że większość nicków znasz z innych światów.
Błagam, beż żadnej reklamy gry to jedynie można dać nowe wyzwanie graczom którzy grają zawsze w tych samych ekipach, żeby pograli w innych i nic poza tym.
 

Rok Szczura

Zwiadowca
Wynik reakcji
2.049
przynajmniej tymczasowo support odszedł od pomysłu plemiona po max 20 osób o tyle dobrze, może kiedyś wpadną na to, że zwiększenie światów np przez podkręcenie liczby barb na gracza dużo bardziej zniweluje korzyść ze sztucznych darm, ponieważ odsunie rozstrzygające etapy gry na później przez co pojedyncze wsie mniej będą znaczyć xd
 

filcok

Miecznik
Wynik reakcji
103
- zbieranie ekip przez kilkadziesiąt światów: "umawiamy się, że startujemy drugiego dnia i wybieramy kierunek północno wschodni, to wrzuci nas blisko siebie... jednych na k25, innych na k36, innych na k47... czyli powinniśmy być od siebie nie dalej niż jakieś 300-400 pól! Super plan, wygramy ten świat!"
- zbieranie ekip na 166: "ojej, świat po pewnym czasie może mieć zajęte 4 kontynenty, więc może znajdziemy się nawet i 100 pól od siebie, ojojoj, co teraz? tak się nie da grać, zniszczyliście tę grę!"
może warto zabrać się za nielegalne skrypty i boty a nie wymyślać jak zapobiegać mulciakom :) tak czy siak kto będzie chciał to zrobi te multi z vpn teraz nie 10 a 50 więc myślę że to walka z wiatrakami :) camerion śmieje się z nas Polaków na naszym forum i ciśnie na botach aż miło a nawet sam pisze na forum że gra na szybkich na 2 kontach jednocześnie i od roku robi to samo i nie ma typ globala? przecież to jest śmiech na sali że zapewne setki jak nie tysiące zgłoszeń są olewane... nie potraficie sobie poradzić z jednym gościem a chcecie walczyć ze stadem? ciekawe podejście gratulacje :)


na takich światach możliwe że będzie przyrost "nowych graczy" vpn-owych jedynie :)
 

filcok

Miecznik
Wynik reakcji
103
Swojego czasu prowadziłem plemię składające się z aktywnych, ale randomowych graczy (około 150 osób) i z doświadczenia wiem, że Plemiona stały się grą dla ciągle tych samych kilkuset osób. Co z tego, ze na świecie startuje kilka tysięcy graczy, jak stałe ekipy już przed startem świata mają ustawione dyplo, taktykę itp. Słynne 3 człony + człon darm, wysyłanie pierwszego dnia zasad jak oszukać support, żeby nie był banów za pushing itp. Dokładne rozpiski co kiedy budować. Taktyki sprawdzone na kilku światach. To co jest robione, to próba dopuszczenia świeżej krwi do ludzi, którzy grają często po kilkanaście lat wręcz zawodowo. Powoli staje się nudne, że zaczyna się grę na nowym świecie i widzi się, że większość nicków znasz z innych światów.
Świeża krew w dzisiejszych czasach? w plemionach? chyba żartujesz :) 70 procent graczy to starzy gracze 30 które nazywasz świeżą krwią nie dociera do etapu kilku wiosek :) moze 5 procent tylko coś osiąga jak się dostaną do konkretnej ekipy a wiadomo że teraz każda ma swoich graczy i nie chcą nowych bo kretów jest co nie miara wiec nikt nie chce ryzykować :) wiec jak zależy Wam na tych 5 procentach to myślę że plemiona pójdą w niepamięć :)

dzięki tym starym graczom to koło się jeszcze kręci :p
 

hyzio12

Zastępca Witacza
Wynik reakcji
749
Zresztą co tu się rozpisywać jak każdy gracz co dotrwał do etapu kilku milionów wie jak wygląda dalsza faza może by pomyśleć nad grą ewidentnie nie przez przeglądarkę opartą na nowym silniku z wykrywaczami i wymaganiami które nie pozwalają mieć Uruchomionych danych programów i różnych innych. No nic życzę powodzenia tym co startują na tych światach
 
Wynik reakcji
59.447
przynajmniej tymczasowo support odszedł od pomysłu plemiona po max 20 osób o tyle dobrze, może kiedyś wpadną na to, że zwiększenie światów np przez podkręcenie liczby barb na gracza dużo bardziej zniweluje korzyść ze sztucznych darm, ponieważ odsunie rozstrzygające etapy gry na później przez co pojedyncze wsie mniej będą znaczyć xd
A ja uważam, że powinni pójść dalej i wprowadzić nowe mechaniki do wiosek barbarzyńskich. Uważam, że barby powinny rekrutować wojsko żeby się bronić przed graczami i ich atakować a w przypadku jakby gracze za wolno przejmowali barby w jakiejś okolicy to łączyłyby się w obozy które byłyby jeszcze mocniejsze i za pokonanie takiego obozu byłyby np w nagrodę ulepszenia wioski (10 surka/ludnosc/rekrutacja etc) albo jakieś inne bonusy pomijając te najlepsze (15 agresor/obrońca, bonus flagi, pakiet 10%+ etc.) i wtedy gra byłaby ciekawsza, wyobraźcie sobie jak plemię pokroju sIN albo sPEED przegrywa wojnę z takimi obozami barbarzyńców xD Można jeszcze dodać całkowicie nowe mechaniki np. plaga i w zarażonej wiosce umieraliby żołnierze, ale można wprowadzić na to kontrę - dom zielarza/medyka albo nawet jakiegoś maga/czarodzieja wiatru który popychałby zarazę w stronę wroga. Warto byłoby też dodać akweny wodne i nowe jednostki morskie (triremy, galeasy i fregaty + statki zwiadowcze) i taka wioska byłaby bardziej zagrożona, ale powiedzmy mogłaby wybudować nowe budynki np. port i kutry rybackie i byłyby z tego profity w postaci surowców i dodatkowo można dodać minimalna szanse na wyłowienie perły którą byśmy handlowali na bazarze lub wymieniali na monety w banku światowym (kolejny budynek do wprowadzenia) ogólnie mam bardzo dużo pomysłów, więc jakby administracja wprowadziła to, to mogę wymyślić jeszcze więcej rzeczy
 
Status
Zamknięty.
Do góry