Bonus dziennego logowania na światach bez premium

Co myślisz o takiej opcji?


  • W sumie głosujących
    111

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze,

wśród zgłaszanych przez Was propozycji pojawił się pomysł, który mnie osobiście zaciekawił, jako możliwe ciekawe urozmaicenie gry.
Nie chcemy jednak narzucać Wam niczego na siłę, dlatego chciałbym się dowiedzieć co Wy o tym myślicie.

Chodzi o możliwość włączenia funkcji "bonus dziennego logowania" na wybranych światach parzystych, czyli tych bez funkcji Premium.

Jak to działa? Kto grał kiedykolwiek na światach Premium ten wie: każdego dnia można odebrać darmowy bonus, który trafia do Inwentarza. Bonusy odbiera się przez 9 dni (teoretycznie każdego dnia są "lepsze", ale to oczywiście subiektywna kwestia), po 9 dniach następuje reset i liczymy od nowa.

Jest to funkcja Premium, ponieważ ma mały dodatek: jeśli któregoś dnia się nie logowało, to bonus za ten dzień przepada i można go odebrać wyłącznie za Punkty Premium. I to tyle.
Czyli tak naprawdę jest to funkcja quasi-premium, bo tutaj użycie Premium nie daje żadnej przewagi, pozwala tylko nie zostać w tyle.
Obojętnie ile by ktoś nie użył Punktów Premium to może otrzymać tylko tyle co każdy aktywny gracz, który samodzielnie odbiera w pełni darmowe bonusy, nie wydając na nie ani jednego Punktu Premium. Nie zdobędzie nic więcej.

Co sądzicie o takim urozmaiceniu? Ja osobiście byłbym skłonny zaakceptować taki dodatek, ale skłaniałbym się jednak do odpalenia go tylko na światach z farmieniem, gdzie skorzystanie z jakiegokolwiek bonusu i tak może być dużo łatwiej zniwelowane poprzez aktywną grę...

Dla formalności: mówimy wyłącznie o opcji włączenia tego rozwiązania na wybranych nowych światach. Nie ma to być żaden stały dodatek, wrzucany z automatu na każdy świat, nie istnieje także temat jego odpalenia na istniejących już światach.

Co o tym myślicie?
 

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
57
Prosimy o dodanie ankiety inaczej post zostanie usunięty, a nie czekaj...

A jak z kwestią konfiguracji puli dostępnych nagród, w sensie aby nie było sytuacji, że dostaniesz bonus do łupu na świecie bez farmy.

Jak z randomizacją nagród? Każdy dostaje takie same nagrody , czy będą sytuację że ja dostanę 1% surka spichlerza a sąsiad 2%?
 

*Cesarz*

Topornik
Wynik reakcji
207
Tak patrząc, to na światach bez farmy to i tak każdy wchodzi codziennie, a te nagrody jedynie co by mogły zrobić to pewnie denerwować ludzi, jak by jeszcze były randomowe.
 
Wynik reakcji
2.213
Zależnie od tego o jakich bonusach rozmawiamy, czy ta pula byłaby ograniczona.

Dla przykładu, dostać na bezfarmie dodatkowy bonus do eko czy spichlerza to duży boost na początku, dostać +10% do wartości bojowej pikomieczy już mniej. Jeśli byłoby to realizowane na takiej zasadzie, że każdego dnia ten bonus jest taki sam dla całego serwera to jak najbardziej jest to dobry pomysł. Inaczej będzie sytuacja w której RNG zyska jeszcze większe znaczenie niż na nowych światach bez przenosin.
 

Pabaa

Pikinier
Wynik reakcji
151
Dodanie bonusu losowego znowu spowoduje zamieszanie, bo jedna osoba dostanie lepszy, a druga gorszy.
Wprowadzenie tego będzie wstępem do dodania kolejnych tego typu "nowości" czyli tzw. schodki w działaniach operatora.
Najpierw jedna rzecz, potem druga niby dla dobra graczy i urozmaicenia rozgrywki, aż w końcu wyjdzie z tego świat z premium.
Proponuje zamiast tego wrzucać więcej barb i to tych z bonusami które każdy może sam (wywalczyć), a nie dostać.
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.185
Czy malymi kroczkami wprowadzamy rzeczy ze swiatow gieldowych na normalne? Najpierw bonusy , potem eventy a na koncu reszta? Ludzie lubia te swiaty bo nie ma tutaj losowosci , wiesz ze twoj wrog nie odpali nagle bonusow do obrony , nie zrobi ci odbitki 1 grubym bo ma +5/+2 do zbijania popa , albo nie odpali % spichlerza zeby zbudowac kosciol/zrekrutowac grubego.

Doceniam to ze jest wrzucona ankieta i kazdy moze zaglosowac , ale wiecej RNG to nie jest dobra opcja.

Juz zdecydowanie lepiej wprowadzic poziomy plemienia na kazdym swiecie , tez daje to bonusy - tylko takie na ktore trzeba nazbierac i nic nie jest losowe. Zmniejsza to takze znaczenie plemion kilkuczlonowych (jak to sie polaczy jeszcze z wysylaniem deffa). W ten sposob sa bonusy + walka z masowkami.
 
Wynik reakcji
319
Jestem za, długo ubolewałem nad tym, że na światach bez funkcji premium (szczególnie tych bez farmienia) nie ma już eventów. Bonus logowania byłby dobrym urozmaiceniem a aktywni i dobrzy gracze zawsze będą potrafili wykorzystać te dodatki na swoją korzyć. Kwestia losowości jak napisał kolega wyżej nie ma tu żadnego znaczenia. Ogarniasz? Będziesz potrafił wykorzystać te bonusy w odpowiednim dla Ciebie momencie.

W skrócie - w końcu jakaś propozycja od Obsługi która ma rację bytu ;)
 

Deleted User - 1121182

Guest
Generalnie światy non-premium jak dotąd starały się iść w parze z "suchą rozgrywką" bez udziwnień i niespodzianek. Myślę, że takie podejście jest oczekiwane przez większość społeczności.
Na pewno nie chciałbym, żeby była to stała zmiana na wszystkie przyszłe światy, szczególnie jeśli chodzi o bezfarmy, bo tam przy starcie każdy detal jest istotny, więc i każdy element losowy jest niewskazany.

A jeśli chodzi o światy z farmieniem bez premki, to chyba do przełknięcia. Taka funkcja soft-premium.
 

wielki asasyn

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.119
Jeszcze może wprowadźmy 10 rycerzy, wieże, twierdze, wioski runiczne i poziomy w plemieniu...

Zero to zero, a nie pół albo ćwiartka
 

DeletedUser192125

Guest
Nie chcemy jednak narzucać Wam niczego na siłę
meanwhile:
nowa mapa pomimo negatywnego feedbacku, usunięcie możliwości wyboru wyglądu mapy i banowanie skryptu umożlliwiające przywrócenie starego wyglądu
 

Deleted User - 699381964

Guest
A mi się podoba :)

Uspokajam ludzi - bonusy nie są losowe (przynajmniej do tej pory nie były). Każdy dostaje dokładnie to samo.
Przy czym ma tutaj wpływ data startu - każdy odbiera swoją dziewiątą nagrodę w dziewiątym dniu swojej gry. To znaczy, że jeżeli ktoś zaczął 3 dni później od kogoś, to kolejne bonusy dostanie 3 dni później w stosunku do osoby, która ruszyła pierwszego dnia. To jest jedyna ewentualna "niesprawiedliwość" jaką bym tu widział.

Dla mnie bonusy w inwentarzu to ciekawe rozszerzenie gry, które promuje mądre wykorzystywanie otrzymywanych zasobów. Dodatkowo każdy dostaje dokładnie te same zasoby i ma tę samą szansę ich zdobycia poprzez aktywne logowanie się.
Wszystko jest w porządku, pod warunkiem że nie dojdą do tego eventy. Bo nie chcemy losowości i festiwalu grubych portfeli na naszych ukochanych światach bez giełdy ^^

Myślę, że nawet na światach bez farmy można to wprowadzić. Być może gracze tamtych światów podłapią trochę kreatywnego myślenia i zaczną robić coś oprócz klikania poradnika rozbudowy by Zygmek101.
Na przykład sprawdzą czy warto podnieść spichlerz dla większej surki z pakietów, czy użyć bonusów do ataku na pierwszym przejęciu czy później, kiedy odpalić bonus do rekrutacji by dał jak najwięcej...
 

Lord Miksa

Szlachcic
Wynik reakcji
3.595
Jestem za przyśpieszyłoby trochę grę,

Tak samo eventy, ale bez kupowania za pp.

Na 100 były eventy i dziennie(chyba)

i np pakiety surowców w jakimś stopniu przyśpieszały rozgrywkę, dzięki większej ilości grubych.


Bonusy ataku dałyby przewagę dla osoby która oszczędzała te lepsze na później lub dzięki eventom jedni szliby w surki drudzy w bonusy, też daje to większe pole manewru, kto jak wykorzysta ów bonusy

Tak jak pisał Shadow bonusy nie są losowe, dla każdego 9dniowy tryb daje to samo
 
Do góry